• krsd kille

    Wetsex, hur gör ni?

    Är intressant detta med wet. Jag praktiserar detta och är den som gillar ta emot. Jag är rätt dominant men när det gäller wet är jag gärna lite ug. Jag gillar ligga i en 69:a och ta emot. Hur gör ni? Var praktiserar ni detta och på vilket sett. Vet att en del tycker det är äckligt och då behöver man inte läsa tråden. 

  • Svar på tråden Wetsex, hur gör ni?
  • RuneBert
    Nalle1977 skrev 2022-08-12 18:38:14 följande:

    Jag hade gärna velat träffa en tjej som ville lätta sin blåsa i min mun. Jag har länge velat testa, 


    Hur har ni tagit detta sköna vidare?
  • Nyfis67

    Jag och min kk brukar kissa på varandra, både på kropp och i munnen, vi njuter av det båda två att få både ge och ta emot

  • RuneBert
    Nyfis67 skrev 2022-10-09 23:16:23 följande:

    Jag och min kk brukar kissa på varandra, både på kropp och i munnen, vi njuter av det båda två att få både ge och ta emot


    Låter väldigt skönt och gott;

    Hur växte det fram, hur kom ni igång!

    I badrummet? Utomhus? I sängen?
  • Nyfis67
    RuneBert skrev 2022-10-11 06:27:57 följande:
    Låter väldigt skönt och gott;

    Hur växte det fram, hur kom ni igång!

    I badrummet? Utomhus? I sängen?
    min kk och jag ses endast för sex och eftersom vi inte är ett par vågar vi också berätta våra fantasier för varandra utan att känna oss generade 
    vi brukar vara i badrummet och till en början klarade hon inte kissa men efter 3:e gången var det inga problem så nu ger vi och tar emot alltid fast vi gör det inte varje gång vi har sex utan som en extra kick ibland
  • RuneBert
    Nyfis67 skrev 2022-10-11 17:14:58 följande:
    min kk och jag ses endast för sex och eftersom vi inte är ett par vågar vi också berätta våra fantasier för varandra utan att känna oss generade 
    vi brukar vara i badrummet och till en början klarade hon inte kissa men efter 3:e gången var det inga problem så nu ger vi och tar emot alltid fast vi gör det inte varje gång vi har sex utan som en extra kick ibland
    Bra upplägg att ni kan ta ut svängarna och prova nya sköna sätt att njuta!

    Tror att wet - och nyfikenheten att prova - är ganska utbredd.
  • Nyfis67
    RuneBert skrev 2022-10-11 17:53:49 följande:
    Bra upplägg att ni kan ta ut svängarna och prova nya sköna sätt att njuta!

    Tror att wet - och nyfikenheten att prova - är ganska utbredd.
    Ja vi har provat saker vi kanske inte gjort om vi var ett par, kul att testa olika saker för att se vad man gillar

    känns som det är fler som är nyfikna på wet men vågar inte föreslå det, är ju lite tabu och många delade meningar
  • Anonym (53 åring)

    En dimension i detta som jag tidigare inte reflekterat över:

    Min fru har numer med stigande ålder och större trygghet i sin sexualitet börjat squirta ibland vid sex. Trevligt att se fontänorgasmerna komma och det sprutar friskt. Ligger hon på rygg är detta verkligen bokstavligen som en fontän. Sprutar högt rakt upp!
    Blir väldigt blött i sängen - och då menar jag verkligen jäääätteblött!

    Vid några tillfällen har jag slickat henne till fontän genom att ligga under henne när hon sitter gränsle över mitt ansikte. Mycket trevligt att märka när det krampar - och duschen som kommer rakt över hela mitt ansikte och i munnen... - Jo det smakar ju lite lätt urin onekligen. 

    Är ju faktiskt en form av wet vi har! Har inte sett på det tidigare men jag blir verkligen duschad av henne, och sen som sagt en hel del brukar hamna i munnen också.

    Jag har inte sett mig som en fan av wet men inser nu att det är ju det vi gör!! Min fru har blivit mindre pryd och reflekterar inte ens över det hon gör - hon bara njuter av en skön orgasm. Och det är ju härligt i sig.

    Men tror att nästa steg - att vi verkligen skulle kontrollerat använda urin som en krydda i vårt sexliv - är nog en bit bort än så länge tror jag!

  • Anonym (wet)
    Anonym (53 åring) skrev 2023-12-15 20:36:58 följande:

    En dimension i detta som jag tidigare inte reflekterat över:

    Min fru har numer med stigande ålder och större trygghet i sin sexualitet börjat squirta ibland vid sex. Trevligt att se fontänorgasmerna komma och det sprutar friskt. Ligger hon på rygg är detta verkligen bokstavligen som en fontän. Sprutar högt rakt upp!
    Blir väldigt blött i sängen - och då menar jag verkligen jäääätteblött!

    Vid några tillfällen har jag slickat henne till fontän genom att ligga under henne när hon sitter gränsle över mitt ansikte. Mycket trevligt att märka när det krampar - och duschen som kommer rakt över hela mitt ansikte och i munnen... - Jo det smakar ju lite lätt urin onekligen. 

    Är ju faktiskt en form av wet vi har! Har inte sett på det tidigare men jag blir verkligen duschad av henne, och sen som sagt en hel del brukar hamna i munnen också.

    Jag har inte sett mig som en fan av wet men inser nu att det är ju det vi gör!! Min fru har blivit mindre pryd och reflekterar inte ens över det hon gör - hon bara njuter av en skön orgasm. Och det är ju härligt i sig.

    Men tror att nästa steg - att vi verkligen skulle kontrollerat använda urin som en krydda i vårt sexliv - är nog en bit bort än så länge tror jag!


    Det är urin som sprutar när hon får fontänorgasm så det är inte konstigt att det smakar urin. 


    Men va trevligt och spännande sex ni har då.

  • Anonym (wet)
    krsd kille skrev 2017-04-11 07:52:21 följande:
    Wetsex, hur gör ni?

    Är intressant detta med wet. Jag praktiserar detta och är den som gillar ta emot. Jag är rätt dominant men när det gäller wet är jag gärna lite ug. Jag gillar ligga i en 69:a och ta emot. Hur gör ni? Var praktiserar ni detta och på vilket sett. Vet att en del tycker det är äckligt och då behöver man inte läsa tråden. 


    Hur går det för dig, får du smaka något kiss?
  • Anonym (LT)

    I duschen, han på knä under mig ungefär. Jag vet att han gillar det och han har den förhoppningen när det blir ligga i duschen. Han ber inte om det men det är väl lite underförstått. 

Svar på tråden Wetsex, hur gör ni?