• Anonym (Baken­)
    Äldre 13 Jul 04:27
    64905 visningar
    134 svar
    134
    64905

    Han når inte in i mig bakifrån

    Har träffat en kille en tid, som är "lite" mindre än andra killar jag varit med innan. Sexet är underbart, så länge jag ligger under eller är utanpå. MEN, ska han ta mig bakifrån blir det till ingenting. Testat några gånger nu och resultatet är detsamma....han når inte in i mig. Kan det verkligen vara så? Aldrig varit med om samma problem.

    Igår på kvällen t.ex var vi på en strand (ensamma) och kåtheten tog över, sprang in på ett bås för en snabbis...han ber mig svänga om mig och poff...där börjar fumlandet. Funkande inte!

    Eftersom han ändå ber om att ta mig bakifrån med jämna mellanrum så måste det ju funkat för honom tidigare? Vilket får mig att fundera om det är mig det är fel på? Är jag för rund om baken? Men så stor är den ju inte å har ju funkat utan problem med andra för mig också. Brukar ju bara vara att svänga om sig, böja lite och så är den inne....men inte med denna kille.

    Börjar bli lite av en stressituation för mig, känner mig jätteklumpig och vill nästan inte försöka mer. Hade ju varit roligt med spontant sex ibland och inte bara då sängen hemma finns till förfogande.

  • Svar på tråden Han når inte in i mig bakifrån
  • Anonym (Baken­) Trådstartaren
    Äldre 29 Mar 19:38

    minfil.com/b0I688V0m0/3990C146-59B4-400E-83EA-C2CB4F83BF62_jpeg

    En till, (riktigt dålig bild men helheten på problemet syns iaf) och sen antar jag vi har min bak på det klara

  • Anonym (Utlan­ds svensk­)
    Äldre 29 Mar 19:54
    Anonym (Baken) skrev 2019-03-29 19:38:44 följande:

    minfil.com/b0I688V0m0/3990C146-59B4-400E-83EA-C2CB4F83BF62_jpeg

    En till, (riktigt dålig bild men helheten på problemet syns iaf) och sen antar jag vi har min bak på det klara


    TS - nej det är inget fel på dig! Varför envisas du med att tro det?

    Din man har liten penis. Din man är också 50+ och ca 18 år äldre än dig. Har han inte lärt sig hur man tar någon bakifrån vid det här laget så lär det inte hända med dig heller.

    Så sluta leta fel hos dig, gilla läget eller gå vidare...

  • Anonym (J)
    Äldre 29 Mar 20:00
    Anonym (Baken) skrev 2019-03-29 19:38:44 följande:

    minfil.com/b0I688V0m0/3990C146-59B4-400E-83EA-C2CB4F83BF62_jpeg

    En till, (riktigt dålig bild men helheten på problemet syns iaf) och sen antar jag vi har min bak på det klara


    Tror vi måste se en bild på dej utan trosor och framåt lutad för och se om de är något problem
  • Anonym (Baken­) Trådstartaren
    Äldre 29 Mar 20:15
    Anonym (Utlands svensk) skrev 2019-03-29 19:54:53 följande:

    TS - nej det är inget fel på dig! Varför envisas du med att tro det?

    Din man har liten penis. Din man är också 50+ och ca 18 år äldre än dig. Har han inte lärt sig hur man tar någon bakifrån vid det här laget så lär det inte hända med dig heller.

    Så sluta leta fel hos dig, gilla läget eller gå vidare...


    Jag försöker gå vidare men misslyckas varje gång. All denna tid och han får mig fortfarande knäsvag och det av orsaker jag inte ens har en aning om själv. På söndagen bestämde jag mig igen en gång för att släppa det här och gå vidare. Igår hörde han av sig och... here we go again. Blir så trött på mig själv!
  • Anonym (Utlan­ds svensk­)
    Äldre 29 Mar 20:34
    Anonym (Baken) skrev 2019-03-29 20:15:07 följande:
    Jag försöker gå vidare men misslyckas varje gång. All denna tid och han får mig fortfarande knäsvag och det av orsaker jag inte ens har en aning om själv. På söndagen bestämde jag mig igen en gång för att släppa det här och gå vidare. Igår hörde han av sig och... here we go again. Blir så trött på mig själv!
    Okej, då förstår jag!

    Tuff situation. Hur som helst så ser du helt "normal" ut. (Skulle kunna ge dig mer komplimanger på din rumpa men jag är gift...)

    Och bara för att du bli knäsvag så betyder inte det att du misslyckas. Alla vill vi ha någon nära. Lättare att stanna hos någon som det inte fungerar med än att ge sig ut i det okända. Träffa honom om du vill men låt inte mannen hindra dig från att träffa den rätte.

    (Utan att vara otrogen givetvis, men er relation låter kanske mer som KK just nu?)
  • Äldre 29 Mar 20:35

    Hur jätte liten är han? Som ditt pekfinger? Lillfingret?

    Är han bara dålig på att positionera sig?

    Ni får skaffa en sån där Sleeve?

    Fungerar andra ställningar får du helt enkelt säga att du inte tycker det är lina skönt bakifrån. Eller kanske låta honom bara avsluta bakifrån när du fått ditt på det torra så att säga.

    Jag är rätt liten med, men har inte haft problem med bakifrån.

  • Storke­n
    Äldre 29 Mar 20:49
    Anonym (Baken) skrev 2019-03-29 19:38:44 följande:

    minfil.com/b0I688V0m0/3990C146-59B4-400E-83EA-C2CB4F83BF62_jpeg

    En till, (riktigt dålig bild men helheten på problemet syns iaf) och sen antar jag vi har min bak på det klara


    Haha nä tycker inte rumpan är på det klara, den borde vi både prata och titta mycket på! Damn så snygg den är!

    Men man kan konstatera att det verkligen inte kan vara du som är problemet. Du behöver en kille större...
  • Anonym (Liten­)
    Äldre 30 Mar 00:47

    Tror helt enkelt de beror på att han är väldigt liten. Har de fungerat förut med andra så är de ju säkert hans storlek.

    Det är inte dig de är fel på. Men låt bli den ställningen och slipp de där jobbiga och flummiga.

    Du får väl säga att de inte är så bra ställning..

  • Anonym (Baken­) Trådstartaren
    Mon 8 Aug 2022 22:12
    +1

    X antal år senare och jag är fortfarande fast i karln?men fortfarande inte lyckats få honom i mig bakifrån. 

  • Mon 8 Aug 2022 22:54
    Anonym (Baken) skrev 2022-08-08 22:12:34 följande:

    X antal år senare och jag är fortfarande fast i karln?men fortfarande inte lyckats få honom i mig bakifrån. 


    Du får väl hitta nån som kan ta dig bakifrån. Puss på dig. Kunde inte se dina bilder. Men du är nog läcker.
  • Anonym (Rever­s - Cowgir­l)
    Tue 9 Aug 2022 00:58

    men herregud det ska väl inte vara så svårt, 
    Har ni testat reverse cowgirl? 

    Alltså inte rida bakifrån där hans ben är i mellan dina, utan där dina ben är under hans, om du fattar..?! 

    Då är det lika nära till allt som om du legat på rygg, för riktigt djup penetrering. Borde gå med den allra minsta kuken. Har inte haft erfarenhet med en liten, men kan inte se hur det inte skulle funka... Så länge du fattar ställningen så 

    Lycka till

  • Anonym (Nopai­n)
    Tue 9 Aug 2022 03:24
    Anonym (Baken) skrev 2019-03-29 19:38:44 följande:

    minfil.com/b0I688V0m0/3990C146-59B4-400E-83EA-C2CB4F83BF62_jpeg

    En till, (riktigt dålig bild men helheten på problemet syns iaf) och sen antar jag vi har min bak på det klara


    Du får lägga upp en ny bild. 
Svar på tråden Han når inte in i mig bakifrån