• astronauten

    Vad tycker ni kvinnor egentligen om snoppar?

    Den ständiga gåtan....
    Sanningen är att jag har en liten snopp, jag tycker det är skit jobbigt.. jag är singel och dejtar runt lite ;) men det här med sex blir jobbigt för mig.. den är lite mindre än genomsnittet plus att jag tycker nog att den är mindre än vad den faktiskt är.. 

    Jag tror att ni kvinnor vill ha en bamse när ni ska ha sex? sen tänker jag att, om hon inte är tillfreds med den så kan man ju inte leva ihop heller? 
    Jag har förvisso kompenserat med mina händer, och har fått mycket kritik där :)

    Så vad säger ni tjejer? hur pass viktig är storleken?

  • Svar på tråden Vad tycker ni kvinnor egentligen om snoppar?
  • Anonym (Frida)
    Anonym (20) skrev 2019-12-25 13:04:22 följande:
    Tror vad man tycker är ?normalt? kan variera ganska mycket från tjej till tjej.

    Men skönt att du aldrig upplevt något som inte funkar :)
    Absolut. Tror också det kan vara väldigt individuellt var ens gräns går.

    En fråga som är off-topic, men där du skriver "normalt" så har du satt frågetecken mellan ordet istället för citattecken. Är det ett medvetet val eller är det tecken som inte fungerar? Ser att många använder frågetecken istället för citattecken och jag kan inte förstå varför.
  • Anonym (Frida)
    Anonym (lagom är bra) skrev 2019-12-25 13:08:57 följande:
    Jag tycker det är snyggt:) Enda tråkiga är att de tar längre tid att komma och inte så känsliga, men det är mer estetiskt och fräscht!
    Ja det är olika, jag tycker omskurna ser mer slitna ut, mer läderartad hud då man skurit bort hälsosam hud som ska skydda. Vet att många säger att det är fräschare också, men jag har aldrig stött på en man som varit oförmögen att tvätta sig.
  • Anonym (20)
    Anonym (Frida) skrev 2019-12-25 13:11:54 följande:

    Absolut. Tror också det kan vara väldigt individuellt var ens gräns går.

    En fråga som är off-topic, men där du skriver "normalt" så har du satt frågetecken mellan ordet istället för citattecken. Är det ett medvetet val eller är det tecken som inte fungerar? Ser att många använder frågetecken istället för citattecken och jag kan inte förstå varför.


    Jag försökte skriva vanliga citattecken. Tydligen omvandlade FL det till frågetecken. Hur lyckades du få citattecken?

    Samma sak om man försöker göra en smiley...då blir det frågetecken.
  • Anonym (Frida)
    Anonym (20) skrev 2019-12-25 13:17:05 följande:
    Jag försökte skriva vanliga citattecken. Tydligen omvandlade FL det till frågetecken. Hur lyckades du få citattecken?

    Samma sak om man försöker göra en smiley...då blir det frågetecken.
    Aha, nej jag skriver vanliga citattecken också, men då är det något galet från Familjelivs sida, konstigt att det går för mig men inte för andra.

    Trodde jag hade missat något och att alla skrev med frågetecken nuförtiden :P

    Nåja, förlåt för off topic, men var tvungen att fråga.
  • Anonym (20)
    Anonym (Frida) skrev 2019-12-25 13:18:52 följande:

    Aha, nej jag skriver vanliga citattecken också, men då är det något galet från Familjelivs sida, konstigt att det går för mig men inte för andra.

    Trodde jag hade missat något och att alla skrev med frågetecken nuförtiden :P

    Nåja, förlåt för off topic, men var tvungen att fråga.


    Haha ingen fara:)

    Skriver du via dator eller mobil?
  • Anonym (lagom är bra)
    Anonym (Frida) skrev 2019-12-25 13:14:02 följande:
    Ja det är olika, jag tycker omskurna ser mer slitna ut, mer läderartad hud då man skurit bort hälsosam hud som ska skydda. Vet att många säger att det är fräschare också, men jag har aldrig stött på en man som varit oförmögen att tvätta sig.
    Då har du haft tur. Känt mycket unken lukt från olika penisar.
    Lite mer läderaktig blir den ju och mindre fuktig men beror ju så klart på bärarens ålder och hur han sköter den. Finns ju olja och fuktkräm att hålla den len och ungdomlig!
  • Anonym (Grov)
    Anonym (Hoppsan) skrev 2019-12-25 12:52:03 följande:

    Ålder? Du kanske vill snacka PM? :)


    Seriöst, skrev precis att jag inte var singel.
  • Anonym (Grov)
    Anonym (Frida) skrev 2019-12-25 12:54:04 följande:

    Jag bryr mig inte så mycket om storleken, sålänge den inte är extrem åt något av hållen.

    Viktigare då är att penisen inte är omskuren, det är så fruktansvärt fult med omskurna penisar.


    Håller med, omskurna kukar är otroligt avtändande
  • Anonym (H)

    Jag bryr mig inte så mycket om storleken. Min sambo har typ 16cm och jag älskar den. Han är dessutom helt gudomlig med både fingrar och tunga. Med rätt ställning är jag hur nära som helst att komma vaginalt, vilket jag aldrig varit förut. Älskar sexet med honom!

    Har varit med killar som haft både mellan 17 och 20 cm men det var ändå inget speciellt. Man måste ju veta hur man använder den. Killar med stor kuk som bara dunkar på en är inte mycket att hänga i julgranen.. Den största gjorde fan bara ont, jag började blöda efter varje gång och kunde inte sitta på en stol efteråt.

  • Anonym (Frida)
    Anonym (20) skrev 2019-12-25 13:22:17 följande:
    Haha ingen fara:)

    Skriver du via dator eller mobil?
    Dator.
  • Anonym (Pehr)
    Anonym (Frida) skrev 2019-12-25 13:14:02 följande:
    Ja det är olika, jag tycker omskurna ser mer slitna ut, mer läderartad hud då man skurit bort hälsosam hud som ska skydda. Vet att många säger att det är fräschare också, men jag har aldrig stött på en man som varit oförmögen att tvätta sig.
    Ok, gillar du araber då du skriver om omskurna?
  • Anonym (Frida)
    Anonym (lagom är bra) skrev 2019-12-25 13:23:06 följande:
    Då har du haft tur. Känt mycket unken lukt från olika penisar.
    Lite mer läderaktig blir den ju och mindre fuktig men beror ju så klart på bärarens ålder och hur han sköter den. Finns ju olja och fuktkräm att hålla den len och ungdomlig!
    Jag har nog varit med en 20+ män i mina dagar, i princip alla har haft förhuden kvar och alla har kunnat sköta sin hygien. Men visst kan det bero på tur.

    Jo det är klart man kan smörja in den med en massa, men det är alltid bättre om det är naturligt lent och mjukt.
  • Anonym (20)
    Anonym (Frida) skrev 2019-12-25 18:53:51 följande:

    Dator.


    Då är det nog det som är skillnaden. Vi har löst ett av fls stora mysterium :)
Svar på tråden Vad tycker ni kvinnor egentligen om snoppar?