• okheei

    Är de detta man kallar spökstreck?

    Tog ett early clearblue idag, men vet inte om de e pos eller neg.. kan ni hjälpa mig tyda?

  • Svar på tråden Är de detta man kallar spökstreck?
  • Teady111
    okheei skrev 2018-07-20 10:19:42 följande:

    Så jag är gravid? Omg, väntat på detta i nästan 5 år :d


    Stort grattis! Vad härligt för er!  :)
  • okheei

    Japp, 5 år, fick utomkvedshavandeskap i oktober 2013.. har inte blivit gravid efter det så detta är så efterlängtat, tack alla <3

  • oledole

    Mina gravidhormoner tog över och jag började gråta av lycka för din skull! Kan inte tänka mig hur påfrestande det här varit att vänta i fem år på det här.. Stort grattis!

  • okheei

    Jag har inte föratått de sjäkv än, de känns så overkligt att de e min tur äntligen! Jag stack iväg till hm förut o köpte en body med byxa och mössa till som jag slagit in tillsammans med testet till min sambo, jag hoppas han blir lika glad som jag! :D

  • Kellie13
    okheei skrev 2018-07-20 15:18:25 följande:

    Jag har inte föratått de sjäkv än, de känns så overkligt att de e min tur äntligen! Jag stack iväg till hm förut o köpte en body med byxa och mössa till som jag slagit in tillsammans med testet till min sambo, jag hoppas han blir lika glad som jag! :D


    åhh va sött! Vilken glad överraskning han kommer få!
  • okheei

    Börjar bli otroligt nervös... tog ett cb plus idag, på bim -2, men de e så svagt.. e så rädd att något e fel :(

  • Stuppis1

    Jag vet att det är svårt att inte oroa sig men du kan vara lugn. En del får ju inte ens plus på bim-2 så det är inte konstigt att det är svagt. Njut av graviditeten och om du har möjlighet kan du boka in ett vul runt vecka åtta så kanske du får din oro stillad. Grattis!!

  • okheei

    Eftersom jag haft utomkvedshavandeskap så skulle jag kollas upp tidigt, så ska till bm imorn redan & är bara i v5 (4+0) :)

  • Norisen

    Jag ska inte svara för hur andra ska göra såklart men av egen erfarenhet så är det skönare att släppa de tankarna och förlita sig på pluset som faktiskt är! Du är gravid just nu och låt dig glädjas av det. Skulle det hända något så får man hantera det då, det är ju tyvärr inget man kan påverka. Grattis till graviditeten och jag önskar dig all lycka <3

Svar på tråden Är de detta man kallar spökstreck?