• Jonas816666

    Orakade kvinnor ? Håriga som älskar de, finns ni?

    Berätta ? Kram

  • Svar på tråden Orakade kvinnor ? Håriga som älskar de, finns ni?
  • Anonym (Gilette)
    Anonym (Xa) skrev 2018-08-06 09:33:14 följande:

    Vem vill ha en hårig kvinna när man kan få en slät och len?


    +1
  • Anonym (Kvinna)
    Jonas816666 skrev 2018-08-06 22:10:11 följande:

    Nyfiken på om de finns kvinnor som trivs orakade !


    Okej. Ska jag vara ärlig så tyckte jag inte det framgick av rubriken. Men jo- alla kvinnor som inte rakar sig trivs väl som håriga!

    De flesta kvinnor verkar inte raka sig om man bortser från dem som bara rakar bikinilinjen. Eller så gillar rakade kvinnor inte att besöka simhallen eller samma gympapass som jag.

    Det är sällan jag ser någon som är mycket eller helt rakad.
  • Anonym (P)

    Jag föredrar helt rakat,så mycket fräschare på en dam,jag är själv helt rakad och börjar närma mig 50,min sambo är något yngre och är också helt slät mellan benen.

  • Olof88

    Hej jag älskar också naturliga kvinnor, ju mer hår desto bättre, jag e singel och bor i värmland någon hårig som har lust att ses;)

  • Anonym (Lena)

    Men herregud!
    Jag har inte rakat mej på säkert 20 år nu. Visserligen gift sen 5 år tillbaka men har aldrig någonsin märkt att behåring eller ej spelar den minsta roll.

  • Nipus81
    Anonym (Lena) skrev 2022-10-01 19:49:25 följande:

    Men herregud!
    Jag har inte rakat mej på säkert 20 år nu. Visserligen gift sen 5 år tillbaka men har aldrig någonsin märkt att behåring eller ej spelar den minsta roll.


    Testa raka dig helt och se om du får någon reaktion och om den är positiv eller negativ!
  • Anonym (Lena)
    Nipus81 skrev 2022-10-01 21:40:57 följande:
    Testa raka dig helt och se om du får någon reaktion och om den är positiv eller negativ!
    Tramspelle!
  • Anonym (Självklart)

    Undrar var alla dessa rakade och vaxade kvinnor håller hus? På badhus och gymmet är bara en väldigt liten del som är helrakade.
    Självklart finns det massor av kvinnor som trivs med att låta hår vara kvar där nere.

  • Anonym (Hulken)

    "Undrar var alla dessa rakade och vaxade kvinnor håller hus?"


    Tror de är på krogen, på Tinder, etc. Min fru hävdar också att inte "alla" rakar sig, och hon har nog i många omklädningsrum (badhus, träning) etc sett hundratals kvinnor senaste året. Det jag menar är att både män och kvinnor som "ligger mycket" och har många one-night-stands är mycket mer sannolikt rakade än exempelvis gifta par, även om det förekommer där också såklart. 


    För egen del tycker jag om orakade kvinnor, vilket inte är exakt samma sak som "håriga kvinnor". Att man är "hårig" signalerar att man är (mer eller mindre) mer hårig än de flesta. 

  • Melonklyftan

    Man här och föredrar definitivt hår framför helt slät. Trimmat går fint, men helt slätt känns så porrskadat... Speciellt när man läser om folk som lider för de vaxar osv. Buske är riktigt hett.

Svar på tråden Orakade kvinnor ? Håriga som älskar de, finns ni?