• Arour
    Äldre 13 Jan 19:49
    3429 visningar
    7 svar
    7
    3429

    Spådam/medium

    Hej!
    Skulle vilja bli spådd. Inte via tarokort utan på annat sätt. Om framtiden osv. Någon som känner till någon bra i antingen Varberg, Falkenberg, Göteborg?

  • Svar på tråden Spådam/medium
  • Arour
    Äldre 19 Jan 09:40
    #1

    Ingen?

  • Tuppju­ck44
    Äldre 19 Jan 14:37
    #2

    Följer.. Undrar också

  • Äldre 21 Jan 23:06
    #4
    +2

    Behåll pengarna istället.

  • Äldre 25 Jan 10:19
    #5

    Hej..

    Det finns en i Varberg Adde heter hon, går att boka henne via boka direkt inre ögat har dock sjukt lång väntetid men hon är otroligt rolig att vara hos då hennes guide är väldig rapp i käften och hon filtrerar inget som kommer därifrån ( Men hon pratar inte om död, sjukdom och sånt) hon är bra.

    Men sen råkade jag komma över en tjej som heter liza hennes hemsida är tarot by liza man bokar henne för det man vill ha sen ringer hon upp och bara kör på hon berättar dåtid, nutid och framtid hon är otroligt pricksäker i det hon sagt och jag blev djupt imponerad samt väldigt ödmjuk och härlig att lyssna på.

    Av dem 2 så rekommenderar jag den sista då hon inte kan läsa av dig, se hur du ser ut och frågar inte massa frågor utan kör enbart på, sen när hon gjort det då kan du ställa dem frågor du har antingen runt det hon sagt eller om du har egna som hon inte fått med.

    Jag bokade inte i mitt namn eller med min mailadress samt att jag gjorde bokningen dagen innan då hon inte har lång väntetid jag betalde inte ens med mitt egna paypal så googla mig eller nått sånt fanns inte en chans för henne.

    Hoppas ni blir lika nöjda

    Hade vart kul sen om ni bokat henne om ni återkoppla till hur ni upplevde henne ?

  • Äldre 26 Jan 07:00
    #6
    +1

    Angående din framtid...

    Jag ser...

    ...att du inom kort kommer att lägga pengar på struntprat.

Svar på tråden Spådam/medium