• Anonym (dr kroe)

    Kännas bakifrån...

    Har provat bakifrånställningen / doggystyle en gång när frun stod på knä i sängen, men hon tyckte inte det kändes så mycket. Kan man förstärka känslan lite grann? Är det vanligt att kvinnor inte känner så mycket i den ställningen?

    Har även prövat skeda men verkar vara samma där. Hon vill inte hålla på och smeka sig i underlivet när jag är med utan det får jag tydligen göra.

  • Svar på tråden Kännas bakifrån...
  • Anonym (hmm)
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 15:08:14 följande:
    Ja men varför gå med på penetration om det inte ens är skönt?
    Det är klart att det är skönt. 
    Men de flesta kvinnor får inte orgasm enbart genom penetration och måste därför stimulera klitoris.

    Kanske kan man jämföra det lite med att man på en man enbart skulle stimulera skaftet och inte ett dugg på ollonet. Visst är det skönt, men de flesta skulle nog inte komma enbart av det.
  • Anonym (Samma)

    Jag tycker inte heller det känns så mycket bakifrån, dock fejkar jag ofta i den ställningen. Har din fruga aldrig kommit på det? Att fejka alltså?

  • Anonym (Samma)
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 08:57:24 följande:
    Fattar inte varför tjejer går med på samlag när de ändå måste onanera själva för att det ska vara skönt.
    Jag är en sån tjej som går med på sex trots att det inte känns så mycket, för min man är sex jätteviktigt och jag gör det för hans skull. Han gör ju saker för mig som jag tycker är viktiga i ett förhållande. Onanera vid sex skulle jag inte kunna tänka mig att göra, men alla får väl göra som dem vill tänker jag. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Samma) skrev 2019-06-04 20:52:59 följande:

    Jag tycker inte heller det känns så mycket bakifrån, dock fejkar jag ofta i den ställningen. Har din fruga aldrig kommit på det? Att fejka alltså?


    Ehh, varför skulle man fejka? Vad är syftet?
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Samma) skrev 2019-06-04 20:55:26 följande:

    Jag är en sån tjej som går med på sex trots att det inte känns så mycket, för min man är sex jätteviktigt och jag gör det för hans skull. Han gör ju saker för mig som jag tycker är viktiga i ett förhållande. Onanera vid sex skulle jag inte kunna tänka mig att göra, men alla får väl göra som dem vill tänker jag. 


    Har du varit med någon som är lite större än medel? Sex ska ju kännas och vara skönt för båda...
  • Anonym (Samma)
    Anonym (C) skrev 2019-06-04 20:56:38 följande:
    Ehh, varför skulle man fejka? Vad är syftet?
    Att göra mannen glad kanske? Eller brukar du ligga helt tyst?
  • Bjoer
    Anonym (Samma) skrev 2019-06-04 21:09:06 följande:
    Att göra mannen glad kanske? Eller brukar du ligga helt tyst?
    Som man skulle jag inte bli glad om min tjej fejkade. Jag är liksom mån om att det är skönt för henne också.

    Jag blir också nyfiken på din inställning att "Onanera vid sex skulle jag inte kunna tänka mig att göra...". Att stimulera klittan när man knullar är ju inte att onanera, det är ju en del av sexet. Varför är det otänkbart?
  • Anonym (Anonymus)

    Helt otänkbart att inte ge sin man sex! Har jag inte lust måste han få sitt för att inte 1; få ont i pungen, 2; inte gå vidare till någon annan, 3; närhet och kontakt - en mycket viktig del i kärlek!

    Mvh Klara

  • Anonym (Troll)
    Anonym (Anonymus) skrev 2019-06-06 08:09:10 följande:

    Helt otänkbart att inte ge sin man sex! Har jag inte lust måste han få sitt för att inte 1; få ont i pungen, 2; inte gå vidare till någon annan, 3; närhet och kontakt - en mycket viktig del i kärlek!

    Mvh Klara


    Ännu en mansgris som utger sig för att vara kvinna.

    1. Man kan runka om man måste tömma.

    2. Att vara otrogen är oavsett anledning ett ofantligt svek. Vem vill vara ihop med någon under de premisserna?

    3. Närhet och kontakt kan man få utan att ligga.

    Vad är det för neandertalare som skriver i denna tråd? Kanske finniga tonårspojkar som har tråkigt på sommarlovet....
  • Anonym (Samma)
    Bjoer skrev 2019-06-05 09:11:04 följande:

    Som man skulle jag inte bli glad om min tjej fejkade. Jag är liksom mån om att det är skönt för henne också.

    Jag blir också nyfiken på din inställning att "Onanera vid sex skulle jag inte kunna tänka mig att göra...". Att stimulera klittan när man knullar är ju inte att onanera, det är ju en del av sexet. Varför är det otänkbart?


    Som jag sa ser jag det som onani, ska jag onanera vid sex behöver jag ju inte ha sex överhuvudtaget.

    Jag tror det är jättevanligt att tjejer fejkar. För mig känns sex oftast inte så mycket. Upplever tyvärr sex som rätt tråkigt därför.
  • Anonym (Sophia)
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 08:57:24 följande:

    Fattar inte varför tjejer går med på samlag när de ändå måste onanera själva för att det ska vara skönt.


    Haha ;)
  • Anonym (Pillan)

    Att köra bakifrån i sängen fast mannen lutar sig bakåt och halvsitter på knä och jag följer med så vi nästan hamnar i en ridande ställning är otroligt djupt och skönt, håll i hennes överarmar

  • Anonym (Tyra)

    På knä i sängen blir inte den bästa vinkeln för mej heller. Däremot att stå på knä bredvid sängen och luta överkroppen bekvämt över sängen och så mannen bakom- då blir vinkeln perfekt för mej.( En kudde eller mjuk matta under knäna så kan man fokusera på det sköna istället för hur ont det gör i knäskålarna).

  • Anonym (Kvinna 49)

    Men jösses! Min man o jag är trygga med varandra i sängen och blir kåta avvarades lust och njuter när den andra har det skönt. vill jag masserar mig till organism under samlaget så gör jag det, bör bara extra låtande för min man. han gillar det! Pilla på och njut av att han är i dig.

    sen onanerar jag gärna själv tex i duschen men då vill jag nog inte bli påkommen en helt annan grej och kan aldrig ersätta min man. Bara ett behov jag har.

    till Ts
    hmmm bakifrån är skönaste ställningen enligt mig men måste vara riktigt kåt då (vilket jag är) börja försiktigt och låt henne hänga med i intränglingarna till det är rökt då säger hon till att du kan köra på hoppas jag.
    ibland står jag på armbågarna ibland ligger jag ner med överkroppen o putar upp med baken. Vi varierar oss så båda njuter. Kommunikation är A o O.
    ge inte upp prova er fram.
    ibland smeker jag klirrande o ibland iinte?
    vi har varit ihop i måååååånga år och njuter lika mycket ännu.
    analsex går bort helt för oss utan vi talar vaginalsex här:))

  • Tom Araya
    Anonym (Samma) skrev 2019-06-04 21:09:06 följande:
    Att göra mannen glad kanske? Eller brukar du ligga helt tyst?
    Jag skulle bli skitarg om hon fejkade. Det är samma som att ljuga.

    Säg istället att att det finns förbättringspotential och tala om hur.
Svar på tråden Kännas bakifrån...