• Anx123456

    Hur stor är sannolikheten?

    Jag blev gravid i början av januari men det slutade i missfall vecka 6 men som upptäcktes vecka 8, alltså MA, missed abortion. Jag var 19 då så graviditeten var I te planerad men vi bestämde ändå för att behålla så sorgen var stor. Lite senare började jag på p-piller igen och vart väldigt noggrann tills jag och min pojkvän åkte på semester. Jag slarvade men pillerna, missade något och tog något för sent. Vi hade skyddat sex men något måste ha skett för efteråt märkte jag att det var sperma därnere. Några dagar innan började jag ha ont i ena äggledaren, molande och ibland blixtrande värk. Blev genast orolig då värken kanske innebär ägglossning tillsammans med att han kom i mig. Detta hände i början på augusti och endast sedan dess har den här värken fortsatt plus att jag har fått bruna flytningar. Jag har dock fortsatt på min pillerkarta och enligt den ska min mens komma i veckan men sedan har jag appen Clue som jag använt flera år men den säger att mensen ska komma i slutet av augusti.

    Ville egentligen bara skriva av mig men Vad tror ni oddsen är att jag blivit gravid?

  • Svar på tråden Hur stor är sannolikheten?
  • Anonym (Svårt)

    Svårt att svara på. Visst finns risk/chans att du är gravid men det låter inte bra att du har sådan värk samt bruna flytningar.

    Jag tycker du ska ringa kvinnokliniken och be om undersökning eftersom värken har hållit i sig så länge

Svar på tråden Hur stor är sannolikheten?