• Wed 21 Aug 2019 02:08
    251 visningar
    4 svar
    4
    251

    Singel

    Hej! Behöver skriva av mig lite och hoppas på att någon har tips och råd. Jag slutade med mina p-piller efter en månad nu första juli, fick min mens den 12 och haft oskyddat samlag runt den 17 och 19 juli, min mens är nu 13 dagar sen..har vanligtvis mens regelbundet nästan som en klocka. Kan jag vara gravid? Jag har mått illa vissa dagar på morgonen, molande värk i livmodern kom denna veckan,nästan som mensvärk men mildare, jag äter som en häst och är otroligt trött..som de står i rubriken är jag singel och pappan (om jag nu är gravid) är otroligt omogen och frånvarande därav singel..när är de som säkrast att testa? Har beställt hem Babylon gravtest är de bra test? Tacksam för svar. Kram

  • Svar på tråden Singel
  • Wed 21 Aug 2019 02:39
    #1

    Babyplan*

  • Wed 21 Aug 2019 10:45
    #2

    Det finns graviditetstest för tidig graviditet. Testa så att du vet på den säkra sidan om du är gravid, så får du fatta beslut efter det! 
    Har ingen erfarenhet av babyplan graviditetstest tyvärr. Jag körde Clearblue veckoindikator. 
    Hoppas allt går bra :) 

  • Wed 21 Aug 2019 14:26
    #3

    Jag gjorde ett test nu och de va negativt, hur stor är chansen att det är falskt resultat av låga hormoner?

  • Anonym (Jobb)
    Wed 21 Aug 2019 15:45
    #4

    Troligen mycket liten om din mens är såpass sen. Tror snarare den strular pga p-pillerstopp. Inte så troligt att du blivit gravid av sex så kort efter mensen heller.

Svar på tråden Singel