• Anonym (Kvinna)

    FAVORITSTÄLLNING?

    Vilken är eran favoritställning i sängen?

  • Svar på tråden FAVORITSTÄLLNING?
  • Anonym (sexy)
    Joyho skrev 2020-04-14 23:14:01 följande:
    Det kanske det är men den är inte så skön enligt mig och det finns många sexigare ställen för mig att få satsen på än på magen.
    Det har du rätt i men bra som avslutnings ställning om man kör avbrutet.
  • solstickan2

    Missionären med bena upp så man kan ta på klittan samtidigt och tuttarna guppar fram och tillbaka. Funkar nästan alltid


    Ridning, när det blir sådär skönt så man hamnar i trans och driver på själv. Annars kan det vara lite drygt om man inte får in den där sköna känslan. Lite trixigare än missionären. Funkar bäst om killen sitter upp lite


    Bakifrån kan vara skönt, men helst när man STÅR böjd och ej i en säng!!! Det ska kännas att det trycks in och stöts snabbt och hårt (ej favorit i sängen dock)


    Ligga på mage med lite lätt stryptag har jag tyckt om förut, länge sen jag testa det nu...


    Ligga med "skötet" upphöjt på en kudde och bli slickad bakifrån är också väldigt skönt

  • Anonym (Sugen)

    Är ganska stor 25+cm och ganska grov en härligt våt mus bakifrån eller när hon rider

  • DalkullanMaria
    DanneD skrev 2020-03-26 22:11:05 följande:

    Bakifrån mot väggen.

    Tjejen rider.

    Köksbordet.

    Jag håller upp tjejen mot väggen.

    Bakifrån i sängen.

    69an

    Jag sitter på en stol och hon rider.


    Sjukt, skulle typ skrivit precis likadant. Köksbordet och rida av honom på en stol är magiska. Och nästa inlägg med dominansen också. Ojojoj ;)
  • Anonym (Anonym00s)

    Finns flera men bakifrån med henne liggandes på mage är en favorit

  • Mr K69

    Att bli riden av henne... Hon håller fast mina händer och tar för sig... Använder mig som hennes "redskap" för sin egen njutning. Skulle älska att se henne njuta av mig, njuta av varandra... Höra hennes stön....Se hennes kropp, bröst och ansiktsuttryck, framför mig... Komma samtidigt.... 

  • Richie66

    Alla ställningar som ger maximal njutning för sin partner som leder fram till orgasm. 

  • Pussan

    Ligga på rygg på ett bord och han står mellan mina ben. Jag älskar när han dunkar på ordentligt, stöter in kuken hårt och bestämt så det smäller när hans kropp möter mina lår när jag ligger med benen rakt upp på hans överkropp. 

  • Tom Araya
    Pussan skrev 2022-05-12 18:45:57 följande:

    Ligga på rygg på ett bord och han står mellan mina ben. Jag älskar när han dunkar på ordentligt, stöter in kuken hårt och bestämt så det smäller när hans kropp möter mina lår när jag ligger med benen rakt upp på hans överkropp. 


    En av mina absoluta favoriter också, fast jag är mannen som står. Skål
  • Pinnen2

    Kan ha torkställning i sängen när jag tvättat om det är ont om plats. Men det är synd att säga det är en favoritställning.

  • Grey Man

    Hon på rygg med benen på mina axlar, jag på huk. Då kommer man långt in och träffar rätt ställe. 

Svar på tråden FAVORITSTÄLLNING?