• Anonym (Anka)

    Stringtrosor

    Använder kvinnor  stringtrosor idag? 

  • Svar på tråden Stringtrosor
  • Anonym (Hmm)

    Varför är en fråga om string lagd i kategorin ställningar?
    Knullar man olika med string eller utan?
    String är förresten oftast jävligt osexigt. det är inte många rövar som passar i string.

  • Anonym (Överviktig kvinna)

    Kan nog känna mig lite pirrigare i olika ställningar med strong eller utan.
    tycker du har en trist ton

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 16:45:06 följande:

    Varför är en fråga om string lagd i kategorin ställningar?
    Knullar man olika med string eller utan?
    String är förresten oftast jävligt osexigt. det är inte många rövar som passar i string.


    Sorry där tar du alldeles fel.

    ALLA passar i string om man väljer string och rätar på ryggen
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Vivi) skrev 2022-09-25 17:40:37 följande:
    Sorry där tar du alldeles fel.

    ALLA passar i string om man väljer string och rätar på ryggen
    Verkligen inte. Lååångt ifrån alla passar i string. Har inget emot en platt kärringröv i min egen ålder men ... med string på så går den som ungdomarna säger - fetbort.
    String passar på typ  någon promille av den kvinnliga befolkningen, de andra som bär string  vill nog mest räkna sig den promillen.
    Jämför med Speedos på män, hahaha
  • Anonym (Överviktig kvinna)

    😂😂ganska kul ändå! Men jag känner mig vansinnigt kåt när jag bär dem innan sexet och min man klagar inte han trivs och njuter av mig som gud skapade mig

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 18:37:02 följande:
    Verkligen inte. Lååångt ifrån alla passar i string. Har inget emot en platt kärringröv i min egen ålder men ... med string på så går den som ungdomarna säger - fetbort.
    String passar på typ  någon promille av den kvinnliga befolkningen, de andra som bär string  vill nog mest räkna sig den promillen.
    Jämför med Speedos på män, hahaha
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 18:37:02 följande:
    Verkligen inte. Lååångt ifrån alla passar i string. Har inget emot en platt kärringröv i min egen ålder men ... med string på så går den som ungdomarna säger - fetbort.
    String passar på typ  någon promille av den kvinnliga befolkningen, de andra som bär string  vill nog mest räkna sig den promillen.
    Jämför med Speedos på män, hahaha


    Härligt ändå att vi gillar olika - det ger ju variation Solig
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Vivi) skrev 2022-09-25 20:50:49 följande:
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 18:37:02 följande:
    Verkligen inte. Lååångt ifrån alla passar i string. Har inget emot en platt kärringröv i min egen ålder men ... med string på så går den som ungdomarna säger - fetbort.
    String passar på typ  någon promille av den kvinnliga befolkningen, de andra som bär string  vill nog mest räkna sig den promillen.
    Jämför med Speedos på män, hahaha


    Härligt ändå att vi gillar olika - det ger ju variation Solig
    Ok om man känner sig kåt och har mysigt tillsammans men ... snyggt är det fan i mig inte.
    Först kom stringtrosan, sedan kom stringbindan ....nu vänta vi bara på stringröven också...
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 20:58:41 följande:
    Ok om man känner sig kåt och har mysigt tillsammans men ... snyggt är det fan i mig inte.
    Först kom stringtrosan, sedan kom stringbindan ....nu vänta vi bara på stringröven också...
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 20:58:41 följande:
    Ok om man känner sig kåt och har mysigt tillsammans men ... snyggt är det fan i mig inte.
    Först kom stringtrosan, sedan kom stringbindan ....nu vänta vi bara på stringröven också...
    Varför är detta så jobbigt för dig?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Vivi) skrev 2022-09-25 22:47:25 följande:
    Varför är detta så jobbigt för dig?
    Inte jobbigt alls - väljer att stå utanför bara, helt enkelt. 
    String för mig är..... billigt. osnyggt och en hel del desperat.. Finns sååååå många trosor som passar bättre än en tandtråd i röven.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 23:01:22 följande:
    Inte jobbigt alls - väljer att stå utanför bara, helt enkelt. 
    String för mig är..... billigt. osnyggt och en hel del desperat.. Finns sååååå många trosor som passar bättre än en tandtråd i röven.
    Då är ju du och alla trosbärare att gratulera; det har aldrig funnits så mycket av alla sorter att välja på som nu
  • Anonym (30år)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 16:45:06 följande:
    Varför är en fråga om string lagd i kategorin ställningar?
    Knullar man olika med string eller utan?
    String är förresten oftast jävligt osexigt. det är inte många rövar som passar i string.
    Hur ser en stringrumpa ut enligt dig?
  • Anonym (Tisdagar)

    Säkert någon som gör det, men dom flesta använder stringtrosor på tisdagar.

  • Anonym (Hipster?)

    Jag har en grej för modet som var poppis när jag föddes och några år fram. Lågt skurna jeans och synlig stringkant. Så string är ett måste, kan ju inte ha nåt annat till det.

    Vet inte om jag kan kalla mig hipster då de gillar ännu äldre mode.

  • Anonym (30år)
    Anonym (Tisdagar) skrev 2022-09-26 07:17:37 följande:
    Säkert någon som gör det, men dom flesta använder stringtrosor på tisdagar.
    Hade inte string på mig i tisdags 
  • Pussan
    Anonym (Hipster?) skrev 2022-09-26 10:37:12 följande:

    Jag har en grej för modet som var poppis när jag föddes och några år fram. Lågt skurna jeans och synlig stringkant. Så string är ett måste, kan ju inte ha nåt annat till det.

    Vet inte om jag kan kalla mig hipster då de gillar ännu äldre mode.


    Håller med dig på det. Känner mig sexig i jeans med väldigt låg midja, synlig string har jag inte så ofta numera (men det händer!) men dåförtiden, ofta.
  • Anonym (Anka)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-09-25 16:45:06 följande:
    Varför är en fråga om string lagd i kategorin ställningar?
    Knullar man olika med string eller utan?
    String är förresten oftast jävligt osexigt. det är inte många rövar som passar i string.
    Den hamnade lite fel fast det är väl inte hela värden eller?
Svar på tråden Stringtrosor