• Anonym (Nyfiken)

    Runka tillsammans

    Hej. 
    Helt vanlig kille med familj och allt här. Är gift sedan åtta år tillbaka. Älskar sex men det gör inte min fru. Hon är nöjd med sex någon gång per månad och jag dör långsamt inombords. Nu har jag upptäckt att jag nog är lite bi. Jag blir så otroligt kåt av tanken på att runka ihop med andra killar. Jag minns när jag var yngre att några kompisar brukade gå och kissa i kors och sen runka på olika pissoarer runt om. Tanken på att kissa i kors med en annan kille gör mig otroligt kåt. Är det någon som har erfarenhet och känner till några bra pissoarer? 

  • Svar på tråden Runka tillsammans
  • 6forfun

    Det var mycket kissa i kors och lek med snoppen i ung ålder. I femte klass började vi titta på porr medans vi runkade. Vi var flera som gjorde så men aldrig mer än 2 samtidigt. Efter ett tag runkade vi varandra och även sög av varandra. Är mycket äldre nu men börjar sakna den tiden då frun inte vill ha sex. Vet inte om det skulle vara lika härligt som då min ifall. Då är man väl bi.

  • Anonym (Bert)

    Haha kissa i kors låter lite som en lekisgrej. Pissoarer och sex låter inte som en bra kombo. Men runka ihop på något mysigt ställe är väl inte omöjligt att tänka sig även för en gift pappa.

  • rostigsaab

    Runka tillsammans, smeka varandra. Runka och ta en annan mans hårda penis i munnen och suga av honom, japp gärna :) 

  • Philips77
    rostigsaab skrev 2023-09-04 18:38:36 följande:

    Runka tillsammans, smeka varandra. Runka och ta en annan mans hårda penis i munnen och suga av honom, japp gärna :) 


    Låter ju mysigt:)
  • Anonym (Kimmen)

    Sexchattar sedan ett par år med en annan man, båda hetero men binyfikna. Vi fantiserar om att sitta bredvid varandra och runka oss själva, se på porrfilm och sen byta grepp och runka varandra, och sen... och sen...

  • Mysig kille

    Hade varit väldigt trevligt att få hålla en annan mans kuk i nu, eller ha den i munnen  mmm 

  • Anonym (Bi)

    Jag är inte bi, men i 11-årsåldern så runkade jag av min kompis och sög av honom. Det var experentiellt. Jag är ej bi.

    Vi var bara barn.

  • Anonym (Kåt)

    Jag är Hetero men tänder på tanken att runka med andra. Blir jättekåt av tanken på att gnida min kuk mot en annan kuk och bli sprutad på kuken. Har sett killar runka vd pissoaren några gånger och blivit jättekåt. Har velat gå dit och hålla kuken i strålen och i skottlinjen och bara vänta på att få bli nersprutad.. måste verkligen hitta en runkpolare

  • Anonym (Bert)
    Mysig kille skrev 2023-10-01 00:22:50 följande:

    Hade varit väldigt trevligt att få hålla en annan mans kuk i nu, eller ha den i munnen  mmm 


    Ja runka honom och känna hur hård den blir. Sedan leka med tungan i urinrörs öppningen och slicka runt ollonet och där bakom ollonet där det är så känsligt. Ta in den i munnen och låta läpparna forma sig efter den. Låta den glida in och ut ur munnen och känna hur den är redo att explodera jojo det vore mumma.
  • Nalle1977

    Skulle vara riktigt roligt o få göra. Känner inga som tycker de är spännande. Jag skulle till o med vilja runka av en annan kille då jag är nyfiken på lite lätt snuskighet mellan två killar. Fantasin o tankar har funnits ett bra tag o kan tänka mig testa på en del grejer, 

  • Anonym (VHS)

    Ah, minns när man runkade till VHS-kassetter. Tiden före porr blev något massproducerat och tillgängligt dygnet runt.

    Ja, tänk så kul det vore att runka i grupp.

  • Meddelande borttaget
  • Nalle1977
    Anonym (Kåt) skrev 2023-10-03 14:27:03 följande:

    Jag är Hetero men tänder på tanken att runka med andra. Blir jättekåt av tanken på att gnida min kuk mot en annan kuk och bli sprutad på kuken. Har sett killar runka vd pissoaren några gånger och blivit jättekåt. Har velat gå dit och hålla kuken i strålen och i skottlinjen och bara vänta på att få bli nersprutad.. måste verkligen hitta en runkpolare


    Runkpolare ja. De vore trevligt. 👍
  • Anonym (man 35)

    Jag och en kompis på jobbet, brular bada bastu efter jobbet och det har slutat med att vi runkar varandra. Han är väldigt feminin och klär och sminkar sig som tjej. I bastun blir vi jättekåta och ibland suger vi varann. Så jäkla skönt och efteråt går jag hem till fru och barn och känner mig skyldig. Ingen tjej kan suga mig så skönt som han/hon

  • Anonym (Nicke)
    Anonym (man 35) skrev 2024-02-05 14:18:45 följande:

    Jag och en kompis på jobbet, brular bada bastu efter jobbet och det har slutat med att vi runkar varandra. Han är väldigt feminin och klär och sminkar sig som tjej. I bastun blir vi jättekåta och ibland suger vi varann. Så jäkla skönt och efteråt går jag hem till fru och barn och känner mig skyldig. Ingen tjej kan suga mig så skönt som han/hon


    Grattis till er båda - låter underbart!!
  • Norrmanen

    Låter underbart att runka tillsammans med någon eller några. Sen se vad som händer. Känna, smeka, smaka på en annan kuk. Mmm spännande. Jag e på! 

  • Anonym (VHS)

    Runka? Jo, men det händer. Sitter här och nu med ett svajande stånd i luften...

  • Leksak81

    Otroligt härlig upplevelse.. Gillar det skarpt.. 

    Hänt några gånger i livet men suget efter mer blir starkare och starkare... 

Svar på tråden Runka tillsammans