• Anonym (Zachary)

    Gnida medans man sitter på ansiktet

    Hej,

    Brukar ni tjejer gnida/jucka över hela ansiktet när ni sitter på killens ansikte ?


    Min flickvän brukar för det mesta dels gnida försiktigt över min mun och näsa. Jag går mer igång om hon går mer hårdhänt. Alltså gnider över hela ansiktet, från mun och näsa ända fram tills pannan.


    Ibland när hon är nära på att komma kan hon göra några gnid över hela ansiktet (ända fram till pannan). Men det är bara få gnid. Jag vill gärna att hon ska hålla på så i flera minuter.

  • Svar på tråden Gnida medans man sitter på ansiktet
  • Anonym (Uppskattat)
    gemig skrev 2022-07-18 08:02:37 följande:
    Benen på en kropp väger riktigt jäkla mycket. Tar du bort vikten från dom eftersom du sitter eller står.. Så väger inte kroppen alls lika mycket längre ;)

    robslink.com/SAS/democd79/body_part_weights.htm
    Ja det har jag inte tänkt på. Vad braSkrattande
  • Mia99
    gemig skrev 2022-07-17 22:11:26 följande:
    Har du varit så kåt någon gång att du sätter dig o gnider dig över en killes ben, eller någon kudde?
    Ja, särskilt om han lyfter upp låret och liksom pressar det mot mitt underliv medan han håller ner min midja med sina händer. Det är så galet skönt att jag hur lätt som helst kan komma av att bara rotera höfterna en liten stund. Men att sitta på hans ansikte och gnida känns lite märkligt, jag är alltid lite rädd att han inte ska få luft eller något, så jag kan inte helt slappna av.
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 08:04:06 följande:
    Ja det har jag inte tänkt på. Vad braSkrattande
    Det är bara att hoppa upp o sätta dig o köra slut på dig själv i ansiktet på han ;)
  • gemig
    Mia99 skrev 2022-07-18 08:18:38 följande:
    Ja, särskilt om han lyfter upp låret och liksom pressar det mot mitt underliv medan han håller ner min midja med sina händer. Det är så galet skönt att jag hur lätt som helst kan komma av att bara rotera höfterna en liten stund. Men att sitta på hans ansikte och gnida känns lite märkligt, jag är alltid lite rädd att han inte ska få luft eller något, så jag kan inte helt slappna av.
    Mmm, det där är också riktigt nice. Då kan man stå där och trycka upp henne mot en vägg eller nått, medans man använder knäna till att få henne att gnida sig o bara njuta ;)
  • Anonym (Uppskattat)
    gemig skrev 2022-07-18 08:36:59 följande:
    Mmm, det där är också riktigt nice. Då kan man stå där och trycka upp henne mot en vägg eller nått, medans man använder knäna till att få henne att gnida sig o bara njuta ;)
    Försöker se bilden framför mig men fattar inte hur....men det lät bra! 
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 11:31:55 följande:
    Försöker se bilden framför mig men fattar inte hur....men det lät bra! 
    Mwuah! 

    Du! Det kan jag lova att det är ;)

    Man tränger in henne i ett hörn, när man vet att hon är lite småkåt o sugen. Sen står man där med ett handtag runt hennes hals.. O lutar sig över henne riktigt nära.. Så hon kan höra när man andas.. Men man ska absolut inte låta henne kyssas.. Sen pressar man in sitt lår mellan hennes, så att hon har någonting att känna o kan gnida sin underbara fitta emot..
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 11:31:55 följande:
    Försöker se bilden framför mig men fattar inte hur....men det lät bra! 
    Sen kan man göra lite vad som.. Typ lite som man vill. Typ som att sticka ner handen i hennes trosor och börja smeka hennes fitta. 
  • Anonym (Uppskattat)
    gemig skrev 2022-07-18 11:45:44 följande:
    Mwuah! 

    Du! Det kan jag lova att det är ;)

    Man tränger in henne i ett hörn, när man vet att hon är lite småkåt o sugen. Sen står man där med ett handtag runt hennes hals.. O lutar sig över henne riktigt nära.. Så hon kan höra när man andas.. Men man ska absolut inte låta henne kyssas.. Sen pressar man in sitt lår mellan hennes, så att hon har någonting att känna o kan gnida sin underbara fitta emot..
    Aha....vi står upp. Jag trodde vi låg ner....Då är jag med. Ståhångel är underbart! Jag vill gärna bli upptryckt mot en vägg. 
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 12:01:39 följande:
    Aha....vi står upp. Jag trodde vi låg ner....Då är jag med. Ståhångel är underbart! Jag vill gärna bli upptryckt mot en vägg. 
    Ja, vi står upp :D o det gör vi bara så att du ska kunna få stå o gnida dig emot mitt knä. 

    Lägga dig ner, det kanske kommer sedan! 
  • Mia99
    gemig skrev 2022-07-18 11:45:44 följande:
    Mwuah! 

    Du! Det kan jag lova att det är ;)

    Man tränger in henne i ett hörn, när man vet att hon är lite småkåt o sugen. Sen står man där med ett handtag runt hennes hals.. O lutar sig över henne riktigt nära.. Så hon kan höra när man andas.. Men man ska absolut inte låta henne kyssas.. Sen pressar man in sitt lår mellan hennes, så att hon har någonting att känna o kan gnida sin underbara fitta emot..
    Oj, stora stygga vargen minsann... Flört
  • Anonym (Uppskattat)
    gemig skrev 2022-07-18 12:05:46 följande:
    Ja, vi står upp :D o det gör vi bara så att du ska kunna få stå o gnida dig emot mitt knä. 

    Lägga dig ner, det kanske kommer sedan! 
    Flört
  • gemig
    Mia99 skrev 2022-07-18 12:11:03 följande:
    Oj, stora stygga vargen minsann... Flört
    Svårt o inte vara det.. När ni brudar håller på o springer runt och visar er så jävla sexiga överallt.. 
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 12:15:21 följande:
    Flört
    Man vill ju bara ställa sig o börja knäppa upp eran byxa.. 
  • Tom Araya
    Anonym (Zachary) skrev 2020-12-04 13:11:10 följande:
    Gnida medans man sitter på ansiktet

    Hej,

    Brukar ni tjejer gnida/jucka över hela ansiktet när ni sitter på killens ansikte ?


    Min flickvän brukar för det mesta dels gnida försiktigt över min mun och näsa. Jag går mer igång om hon går mer hårdhänt. Alltså gnider över hela ansiktet, från mun och näsa ända fram tills pannan.


    Ibland när hon är nära på att komma kan hon göra några gnid över hela ansiktet (ända fram till pannan). Men det är bara få gnid. Jag vill gärna att hon ska hålla på så i flera minuter.


    Vitsen med att hon gnider sig är väl att det ska vara skönt för henne och helst att hon ska få orgasm.
    Det blir jätteknasigt om hon istället ska anpassa sig helt efter vad du tänder på.
Svar på tråden Gnida medans man sitter på ansiktet