• RoggeS2

    Vart hitta "äldre" kvinnor att dejta?

    Jag är en ung man på 20 år som gillar "äldre" kvinnor i åldern 40-65 år~ ish, och skulle gärna dejta en kvinna i den åldern, tycker däremot att det är svårt att hitta kvinnor i denna åldern att få kontakt med, dejtingsajter är så överfulla och svårt att få kontakt med folk... Ska tilläggas att jag är oskuld och skulle gärna förlora den med någon äldre.. Känns bekvämt, jag är lång och ser väldigt bra ut av vad jag hört, så hur kan man på bästa sätt få kontakt med någon äldre?
  • Svar på tråden Vart hitta "äldre" kvinnor att dejta?
  • Anonym (Norrort)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-05-04 23:28:23 följande:
    Hmmm... konstigt.  Inte min erfarenhet alls, och jag är en erfaren Milf/Gilf-jägare,  Men ok, det börjar bli någla år sedan.

    Min førsta var en ytlig polares morsa på 52, när jag va 24. Och senare  blev det lättare och lättare.  Tiden mellan 25 -30 drog jag  massor 45 - 60 brudar,  många gifta.  Ja, blev väl nån enstaka 60+ också. Åldern står inte ritat i pannan, och nån håller sig grymt gott. Detta va före nätdejtingen tog över.
    Blev du förälskad i någon äldre dame? Blev det besvarat? 
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Norrort) skrev 2022-05-04 23:37:36 följande:
    Blev du förälskad i någon äldre dame? Blev det besvarat? 
    Nej, lite fötjust i nån av dom kanske. Också andra vägen, men ingen djup kärlek.  Blev mästa bara sex, många ONS. Älskade jakten, flirten och spelet runt det hela.

    Dom bejakade sin seksualitet och njutning på ett helt annat sätt än dom unga.    Så va dom mycket mer "äkta kvinnor"... klädsel, sexiga underkläder... smink, parfym oh frisyr... ja allt. Så mycket mer feminint och kvinligt  i stil och outfit. Mer porrigt och triggande. Så kunne man oftast köra oskyddat också. "Don`t worry, granny cant get pregnant"...... hehe ;)
  • Anonym (Maud)
    RoggeS2 skrev 2021-01-24 14:52:26 följande:
    Tack för ett bra svar :) Ja, jag är inte heller ute efter endast sex, utan det skulle vara trevligt att bara umgås allmänt också och göra saker tillsammans.
    Ok, men jag söker en man att dela mitt liv med. Inte en toyboy,

    likson många andra damer i min ålder är jag sexuellt pryd. Vill enbart ha sex med en man jag känner mig fullt trygg med och djup kärlek.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-05-05 00:00:45 följande:
    Nej, lite fötjust i nån av dom kanske. Också andra vägen, men ingen djup kärlek.  Blev mästa bara sex, många ONS. Älskade jakten, flirten och spelet runt det hela.

    Dom bejakade sin seksualitet och njutning på ett helt annat sätt än dom unga.    Så va dom mycket mer "äkta kvinnor"... klädsel, sexiga underkläder... smink, parfym oh frisyr... ja allt. Så mycket mer feminint och kvinligt  i stil och outfit. Mer porrigt och triggande. Så kunne man oftast köra oskyddat också. "Don`t worry, granny cant get pregnant"...... hehe ;)
    Det verkar variera då.
    Jag tycker oftast att unga tjejer kör den porriga stilen, jämfört med äldre, "mogna" damer.
  • Anonym (tjohopp)

    Gå till nakenbad, kryllar av överåriga kåta damer.
    Har aldrig knullat så mycket som när jag började besöka nakenbad.

  • Anonym (Kvinna38år)

    Skulle kunna tänka mig en så ung för sex och umgås som vänner men inte förhållande.  Jag är 38. Jag har några yngre vänner av båda könen och de funkar utmärkt  jag är ung i sinnet.  Har dock inte sex med dom. 

  • Anonym (Tom)

    Mitt bästa sex som singel efter skilsmässan har varit med kvinnor i samma ålder som jag (45-55). Mycket mer kåta än de som jag dejtat som varit neråt 30.

  • Anonym (Mm)

    Har hittat två olika par på bc runt 50 år gammal och de har varit riktigt trevligt, men inte lätt att hitta någon där utan det har tagit sin tid...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-05 07:41:12 följande:
    Det verkar variera då.
    Jag tycker oftast att unga tjejer kör den porriga stilen, jämfört med äldre, "mogna" damer.
    Nu i värmen så tycker jag mig se fler unga tjejer som går klädda i tajta kläder, och ganska lite också. Speciellt när man jämför med kvinnor över 35-40.
    Nån mer som har sett det här?
  • Anonym (Omg)
    RoggeS2 skrev 2021-01-24 14:28:37 följande:
    Vart hitta "äldre" kvinnor att dejta?
    Jag är en ung man på 20 år som gillar "äldre" kvinnor i åldern 40-65 år~ ish, och skulle gärna dejta en kvinna i den åldern, tycker däremot att det är svårt att hitta kvinnor i denna åldern att få kontakt med, dejtingsajter är så överfulla och svårt att få kontakt med folk... Ska tilläggas att jag är oskuld och skulle gärna förlora den med någon äldre.. Känns bekvämt, jag är lång och ser väldigt bra ut av vad jag hört, så hur kan man på bästa sätt få kontakt med någon äldre?
    Är det så svårt att få ragg nu förtiden att 20-åringar letar 40-plussare?
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Omg) skrev 2022-07-01 20:37:30 följande:
    Är det så svårt att få ragg nu förtiden att 20-åringar letar 40-plussare?
    Är det så svårt att förstå att alla inte tänder på 20-åringar?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Eh) skrev 2022-07-01 21:17:13 följande:
    Är det så svårt att förstå att alla inte tänder på 20-åringar?
    Ja. Här på Familjeliv så är det det.

    Jag träffade en 22-åring och stötte på en 24-åring.
    Jag är bara intresserad av 20-åringar enligt många här.
    Jag har aldrig nämnt att jag varit intresserad av eller pratat med nån 20-åring.
Svar på tråden Vart hitta "äldre" kvinnor att dejta?