• santo2432

    Kvinnor och hårdhänt sex

    Man läser ofta om i tidning/media om hur porr har blivit så "skadande" för unga i och med att mycket porr (inte allt) har rätt hårthänt sex och så när dom skaffar partners försöker pressa dom till att gå med på hårt sex när dom själva är osäkra eller kanske inte vill. Det är ju självklart inte ok.

    Men jag undrar varför folk generellt har uppfattningar om att tjejer/kvinnor inte gillar hårt sex utan bara tror att de här är en manlig lust endast? I princip varenda tjej jag varit med har gillat smisk, omkullkastande, nedpressningar, duracellkanin-knull i alla hål osv, den vanligaste sitationen är att jag själv försöker vara försiktig för att inte göra henne illa men tjejen velat ha det hårdare.

  • Svar på tråden Kvinnor och hårdhänt sex
  • Hotelliggaren
    Anonym (kvinna) skrev 2021-02-16 10:08:22 följande:

    Jag är på ett par appar och vill väl ha ett förhållande med mycket sex :)


    Har funderat på det där med att skriva "mer än vanilj" och det är ju synd att det inte finns mer kodord, typ att citron är en sak, lakrits en annan... det skulle ju vara enklare - för jag skulle ju inte gilla allt utanför vanilj, det skulle ju likaväl kunna tolkas som att jag är den dominanta.... men det är klart, man får väl frågan sen när man matchar kanske... 

    funderar på begreppet lejonsex, är det vedertaget - för då kan man ju skriva att man söker ett lejon? 


    Ja, mer än vanilj är ju lite tråkigt standars. Lejonhona söker lejonhanne tycker jag är både rumsrent och tydligt.... Men annars anspela på vaniljordet, sen löser det sig ju när man chattar, snackar. Typ "vanilj är för mig en smak"... Så fort man spräckt isen är folk väldigt öppna och gillar att prata och fördjupa sig lite i det där. Det är åtm min erfarenhet. Absolut vill man ju ha spänning kvar till träff irl, inte liksom lägga alla kort på bordet och planera i chatten. Då blir det ju som att man endast är där för sexgrejen. Men jag har tyckt det är lätt att hitta där i samtalet om man bara börjat. Men börja med att i din presentation vara tydlig med att du inte gillar veliga män, eller skriv nåt som anspelar på vanilj eller lejon. Jag tror oxo att ska du få kvalitet och nån som har känsla och verkligen kan läsa av så ska det räcka med det.
  • Anonym (Snygg)
    New Dawn skrev 2021-02-16 10:06:43 följande:
    Hahaha

    Så du vågar inte skriva inlägget med ditt egna nick.

    Jo jag har varit i hans hölada på riktigt. Det fanns en hel del kedjor, men inga piskor.
    Vad är det här för lada? Blir ju helt tokig av nyfikenhet!!!
  • Anonym (kvinna)
    New Dawn skrev 2021-02-16 10:18:08 följande:
    En idé är ju att du skriver med ett riktigt nick här på FL(...Om du nu är den du utger dig för att vara...)

    Då kan du ju börja skriva med någon utan att det måste leda till nåt.
    har en kk som jag är sjukt nöjd med just nu, så behöver inget för tillfället. Men det kommer tyvärr inte hålla i evigheter och jag kommer vilja ha ett riktigt förhållande senare. :) 
  • Tecum
    New Dawn skrev 2021-02-16 10:18:08 följande:
    En idé är ju att du skriver med ett riktigt nick här på FL(...Om du nu är den du utger dig för att vara...)
    Då kan du ju börja skriva med någon utan att det måste leda till nåt.
    Eller hur! Är det någonstans man ska finna likasinnade är det här eller på andra liknande debattsidor. Man kan skriva PM och ändå vara anonym och se vartåt det lutar.
  • pyssel
    Hotelliggaren skrev 2021-02-10 08:49:26 följande:

    Precis. Ska vi reda ut begreppen lite?

    "Hårt sex" (lejonsex): Mannen (i min värld) tar henne hårt och håller i henne på olika sätt, lite knulldocka. Han visar sin åtrå och kåthet genom att helt enkelt ta henne skoningslöst och utan krusiduller. Frågar inte om lov. Här finns inte förnedring med, bara rå sex. Det här anser jag sitter i våra gener och kvinnan tänder på det för att han visar sin duglighet som MAN. En stark och beslutsam man är ett pappaämne helt enkelt. Är tydligt könsindelat och jag menar att i princip alla kvinnor gillar detta.

    "Dominans": Ovanstående man ÄR dominant i sitt sexuella beteende, och det märks troligtvis i hans självkänsla även i övrigt. Men dominans kan även utövas utan hårt sex, tom utan sex alls. En lek där han visar sin överlägsenhet inte bara i det fysiska utan särskilt på ett mentalt plan. Med ord, blickar och handling positionerar man sig gentemot varandra. Kan ha inslag av förnedring. Hon visar sin underlägsenhet genom att lyda och böja sig under hans vilja. Har fortfarande med kön att göra men mer individuellt.

    "Dominans/SM/BDSM" Här har individen olika behov av att känna sig extremt under/överlägsen, känna smärta eller utöva den, förnedra/förnedras. Olika sätt att leva ut inre känslor och önskningar. Fetischer som förstärker dessa känslor är vanliga. Helt individuellt och grundar sig ofta i upplevelser i barndomen. (kontroversiellt, många menar medfött)


    Oj, oj, oj, direkt ur foldern för "Attraktion är inget val" - kursen ombord på Cinderella. *Hytten-pröjsar-du-själv-trots-det-hutlösa-priset. No refunds*
  • Anonym (Snygg)
    pyssel skrev 2021-02-16 21:32:38 följande:
    Oj, oj, oj, direkt ur foldern för "Attraktion är inget val" - kursen ombord på Cinderella. *Hytten-pröjsar-du-själv-trots-det-hutlösa-priset. No refunds*
    ?
  • MiaN77
    Hotelliggaren skrev 2021-02-08 18:10:10 följande:

    Man får göra skillnad på hårdhänt sex där mannen är dominant och tar för sig, och förnedrande porrsex utan lust. Nästan alla kvinnor vill ha en man som vet vad han vill, kan sina saker och visar det. Dessutom vill de känna att hans lust för henne är så stor att han knappt kan kontrollera sig, då känner hon sig åtrådd. Så en stor majoritet vill ha det hårt, länge och utan velande. Det är sen gammalt!   Det ska inte förväxlas med att få bita ihop när han vill in i bak eller deepthroat mot hennes vilja. Helt olika saker. Jag tror TS träffat på samma sorts kvinnor som jag. De vill inte att man frågar, velar och strular. De vill att man sparkar in dörren, sliter av henne kläderna och knullar henne som ett djur i timmar....


    Riktigt bra beskrivning. Jag var en mes-tjej till jag var typ 35 och ville bara ha mjuksex, efter det var det som om något annat väcktes i mig och nu måste jag bara bli knullad som ett djur i timmar som du skriver. Sån enormt bra beskrivning. 
  • Anonym (Nyfiken)
    MiaN77 skrev 2022-09-20 14:10:47 följande:
    Riktigt bra beskrivning. Jag var en mes-tjej till jag var typ 35 och ville bara ha mjuksex, efter det var det som om något annat väcktes i mig och nu måste jag bara bli knullad som ett djur i timmar som du skriver. Sån enormt bra beskrivning. 
    Jag som trodde att kvinnor som du inte finns. Har bara träffat mes-tjejer.

    Jag är väl en mes-kille.
  • Pussan
    MiaN77 skrev 2022-09-20 14:10:47 följande:
    Riktigt bra beskrivning. Jag var en mes-tjej till jag var typ 35 och ville bara ha mjuksex, efter det var det som om något annat väcktes i mig och nu måste jag bara bli knullad som ett djur i timmar som du skriver. Sån enormt bra beskrivning. 
    Ja, så härligt att bara bli tagen, påsatt, knullad! Hårt och bestämt. Han ska skita i om jag tycker att det är skönt, han ska bara knulla mig obehärskat tills han stönar och frustar och sprutar mig full, eller över hela mig! 
  • Blacknails86

    Jag vill ha hårt sex. Bli lätt strypt och dragen i håret. Det får göra lite ont här och där.
    Och visst funderar man över varför man gillar det.
    Men som många har skrivit, så finns det nog ett litet samband med åldern.
    Jag är 36, och livet är rätt så styrt med jobb, barn och deras intressen. Är ensamstående mamma dessutom.
    Att bli dominerad är att få släppa kontrollen. Det blir en jätteskön kontrast till vardagslivet.

  • Anonym (Nyfiken)
    Blacknails86 skrev 2022-09-21 10:04:35 följande:

    Jag vill ha hårt sex. Bli lätt strypt och dragen i håret. Det får göra lite ont här och där.
    Och visst funderar man över varför man gillar det.
    Men som många har skrivit, så finns det nog ett litet samband med åldern.
    Jag är 36, och livet är rätt så styrt med jobb, barn och deras intressen. Är ensamstående mamma dessutom.
    Att bli dominerad är att få släppa kontrollen. Det blir en jätteskön kontrast till vardagslivet.


    Vilken sorts män är det här då som du tänder på? Det känns inte som några svensson-typer? Är det måhända därför du är ensamstående? Inget fel i det men en fundering bara....

    Macho-typerna kan vara sköna att kn***a men ha familjeliv med dom med barn och allt. Mer tveksamt. För att inte säga otänkbart.

    Lösningen för mig är att ha en velour-man och en hårdhänt älskare. Min älskare kan jag absolut inte tänka mig som partner eller familjefar. Däremot är han en perfekt älskare.
  • Anonym (AR)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-09-21 10:29:21 följande:
    Vilken sorts män är det här då som du tänder på? Det känns inte som några svensson-typer? Är det måhända därför du är ensamstående? Inget fel i det men en fundering bara....

    Macho-typerna kan vara sköna att kn***a men ha familjeliv med dom med barn och allt. Mer tveksamt. För att inte säga otänkbart.

    Lösningen för mig är att ha en velour-man och en hårdhänt älskare. Min älskare kan jag absolut inte tänka mig som partner eller familjefar. Däremot är han en perfekt älskare.
    Från filmen Trainwreck:

    Amy: ?You want to stay with the best [sex] you?ve ever had guy.?
    Kim: ?No you don?t. That?s a creepy guy. Best sex you?ve ever had guy is in jail.?
  • Blacknails86

    Nej då. Det finns Svenssons som gillar det här, tro't eller ej.
    Eller är man en fejk-Svensson då?
    Jag är väldigt ordningssam, jobbar hårt, tar väl hand om mina barn, sjunger i kyrkan, dricker sällan. Men har en sån här dragning. 
    Han jag dejtar nu är precis likadan som mig, till synes helylle-Svensson som jobbar hårt och är fin far åt sina barn. Men han gillar bondage och bdsm. Något som hans fd fru inte ville höra talas om.
    Så det verkar väldigt lovande.  :)

  • MammAmma

    För min del tappade jag totalt intresset för hårdhänt sex i samma veva som jag tappade intresset för casual sex. 

    Min pojkvän är definitivt dominant och har svårt att sätta sig in i den undergivna rollen, medan jag själv är ombytlig och anpassningsbar, men han gillar absolut inte hårdhänt, smärtsamt eller förnedrande sex. Vilket passar mig utmärkt eftersom jag haft alldeles tillräckligt av den sortens sex. Vi experimenterar och uforskar massor ändå, med utvecklingen av den känslomässiga intimiteten som mål.

    Bästa sexet jag någonsin haft, tack vare denna man. 

  • Anonym (AR)
    MammAmma skrev 2022-09-21 11:21:52 följande:

    För min del tappade jag totalt intresset för hårdhänt sex i samma veva som jag tappade intresset för casual sex. 

    Min pojkvän är definitivt dominant och har svårt att sätta sig in i den undergivna rollen, medan jag själv är ombytlig och anpassningsbar, men han gillar absolut inte hårdhänt, smärtsamt eller förnedrande sex. Vilket passar mig utmärkt eftersom jag haft alldeles tillräckligt av den sortens sex. Vi experimenterar och uforskar massor ändå, med utvecklingen av den känslomässiga intimiteten som mål.

    Bästa sexet jag någonsin haft, tack vare denna man. 


    Du har hittat en av dom få bra alltså. Grattis. 
  • wolf666

    Jag vet inte men "hårdhänt" sex? Bara uttrycket gör att man blir tveksam. Då inflikar säkert någon "spännande" sex. 

    Det är sånt som gör att folk blir otrogna. Det kan nämligen inte vara spännande hela tiden.

Svar på tråden Kvinnor och hårdhänt sex