• Anonym (Stran­gers in a bar)
    Sun 2 May 2021 10:27
    8536 visningar
    16 svar
    16
    8536

    Rollspel! Hjääälp

    Hej!

    Jag och min man vill prova vara "strangers in a bar", som rollspel. MEN varken han eller jag har någonsin gjort rollspel tidigare, så vi båda är smått oerfarna personer, trots att jag är 35 och han 45 år. Men viljan till detta finns!

    Jag vill vara en smått dominerande MILF (i normala fall är jag MYCKET blyg person), men vad i helsike ska man säga i baren?? Som background-story? Träffen är på torsdag och det står still i huvudet! Mitt inlägg är ett rop på hjääälp. Ge mig Era heta tips!

  • Svar på tråden Rollspel! Hjääälp
  • Anonym (E)
    Sun 2 May 2021 10:34
    #1

    Om du ska vara en stark kvinna, fundera på yrken som skulle få dig att känna dig på det sättet. Är du chef? Arbetsledare? Egen företagare? Eller bara ett vanligt yrke som du är riktigt bra på!

    Hur skulle en sådan person som du vill vara bete sig? Kanske inte så lättimponerad av män skulle jag tänka mig. Inte något litet våp som fladdrar med ögonfransarna direkt.

    Och hur har ni sex i så fall? Jo, du talar om för honom vad han ska göra med dig, du rider honom antagligen. Det är du som bestämmer var och när ni ska ha sex. Kanske du drar med honom till toaletten och ni kör en snabbis där, eller så tar du med honom hem och talar om hur du vill ha det. Vill du att han ska slicka dig, vill du att han ska ta på sig själv under tiden och sluta när du säger till?

    Skippa milf-biten. Att diskutera barn är inte sexigt...

  • Anonym (Stran­gers in a bar) Trådstartaren
    Sun 2 May 2021 10:57
    #2

    Tack snälla för ditt svar!!

  • Anonym (Var någon du vill vara)
    Sun 2 May 2021 15:36
    #3

    Rollspel handlar ju till stor del om skådespel  och inlevelse.

    Om man ska spela tuff och dominant och normalt är väldigt blyg tror jag det kan bli problem. Det måste nog finnas ett personlighetsdrag inom en som har dessa karaktärsegenskaper för att det ska bli bra eller att man lätt kan förställa sig och koppla bort sig själv. Alkohol tex kan nog hjälpa till en del men sen måste man ha en plan ungefär som att man förbereder sig för ett tal och levererar. 

    Försök ha en tydlig bild av vem du vill vara. Kolla in kvinnor som har dessa egenskaper och härma dem. Klä dig sexigt, förför din man genom att göra nya saker med honom, lär dig något nytt..utforska!

    Ta kommandot och överraska och se till att även han gör sin roll övertygande och håller sig till den.

  • Sun 2 May 2021 15:56
    #4

    Om det är första gången man gör något är det bra att sänka ribban, inte förvänta sig en perfekt upplevelse på första försöket.

    Nu har ni inte bara ett, utan TVÅ olika scenarion ni ska spela upp: dels låtsas inte känna varandra, dels ska du spela en helt annan personlighet mot vad du egentligen är.

    Mitt bästa tips är att såhär första gången fokusera på "främlingar"-delen. Det kan vara svårt nog att gå in i den rollen utan att tappa masken.

    Släpp ambitionen om att vara en totalt motsatt karaktär. Börja med små steg istället, tex:

    1) Du tar första initiativet till att börja prata.

    2) Du beställer in en drink åt mannen, "ett glas vin åt mig och en GT åt herrn här", osv.

    3) Du är den som tar initiativ till att smaka på lår, kyssas, säga "följ med mig hem", osv.

    Lycka till.

  • Sun 2 May 2021 16:29
    #5
    -1 +1

    Jag är själv gillar rollspel när jag har sex med en kvinna! Min bästa rollspel är att jag vara styvpojke med styvmamma!

  • Anonym (Stran­gers in a bar) Trådstartaren
    Sun 2 May 2021 18:50
    #6
    -1

    Tack för alla tips! Nu har man fått lite motivation känner jag :D

  • Anonym (Skådi­s)
    Sat 29 Jan 2022 17:06
    #7

    Rollspel är hett.

    Har ni tänkt att vara ute i verkligheten eller vara hemma och låtsas  att ni är i en bar?

    Är ni hemma så är det lättare då man kan vara klart mer framfusig då det inte finns andra människor att ta hänsyn till.

    Tänk att du spelar en roll och gå in i rollen. Hur är en dominant kvinna för dig.

    Vad vill du få ut av träffen? Hur skall du få "handlingen framåt" om det blir pauser eller så?

    Gå igenom lite scenarier i huvudet innan, fantisera helt enkelt vad du säger och vad han svarar, Dagdröm scenariet innan.

    Exempelvis, jag går fram och sätter mig, inleder med att säga så här.... Han svarar... Jag säger.... osv.

    Ha en lagom backstory, behöver inte vara avancerad, använd ditt eget liv men ändra lite små detaljer.

  • Anonym (Urrkk­)
    Sat 29 Jan 2022 17:16
    #8
    -1

    Testade rollspel en gång. Aldrig mer säger jag. Min man spårade ur helt och blev en helt annan människa. Aldrig hade jag trott att han skulle bli så brutal. Och då hade vi ändå kommit överens om "stopp"-ord.

    Mitt råd är att aldrig börja med detta. Ni vet aldrig var det slutar. Och då är det för sent.

  • Sat 29 Jan 2022 17:22
    #9

    Tror som ovan att det alltid finns risker med det. I alla fall om det berör dominans.
    Men spontant tänker jag att kläder kan försätta en i rätt stämning. Inte så utstuderat att man känner sig löjlig, men nog mycket för man ska känna sig lite mindre "vardag" och att det ligger rätt i känslan för en.

  • Sat 29 Jan 2022 20:47
    #10

    Be so careful ??

  • Anonym (Pervo­)
    Tue 14 Jun 2022 14:57
    #11
    +2

    Vi har testat lite olika. Det bästa var när jag skickade ett långt mail komplett med logotyp och snyggt typsnitt där jag bjöd in min tjej på en jobbintervju där jag representerade en firma som rekryterade extremt exklusiva chefspositioner där hon fick skriva på ett NDA-avtal och fick instruktioner exakt hur hon skulle klä sig. Jag tog på mig finkostym och informerade om att hon befann sig i ett ljudisolerat rum som bara kunde öppnas från utsidan.

    För att mäta hennes reaktioner så förde jag in en mätare i hennes rumpa (ganska lik en helt vanlig buttplugg) och förhörde henne (med frågor jag förberett på ett papper) i hur långt hon skulle kunna tänka sig att gå för att driva igenom affärer. Hon fick berätta om hon kunde slicka affärskvinnor till orgasm om det handlade om mycket pengar och om hon kunde tänka sig att låta flera utländska affärsmän ta henne gemensamt. Jag satte ögonbindel och tog mig an henne med allt jag hade. Hon fick visa hur bra hon kunde suga och hur hårt hon kunde ta det utan att göra ett ljud. Och så höll det på några timmar innan vi gav upp och knullade oss trötta.

    Vi var båda helt uppslukade av fantasin och planerar att göra det igen, då med en extra tjej kompis. 

  • Anonym (kul grej)
    Tue 14 Jun 2022 16:06
    #12
    +1

    Gå in i rollen som många säger i hemmet, innan barbesöket. Kläd och smycka dig som en självsäker kvinna på G. Lägg en femme fatale make up. Ägna din uppladdning åt att komma in i en relaxed sinnesstämning och ha framförallt roligt med din man genom ögonkontakt, där han roat iakttar dina framsteg en bit bort...  Ni är beginners och behöver inte "gå i mål" första kvällen... Ha så kul som möjligt som par och släpp prestationskraven så får ni en angenäm kväll tillsammans, med eller utan Happy end! Tungan ute Tala gärna om hur det går! 

  • Anonym (kul grej)
    Thu 16 Jun 2022 20:21
    #13

    Gärna en liten avstämning om hur rollspelet faller ut ikväll! Glad

  • Anonym (A)
    Thu 16 Jun 2022 20:35
    #14
    Anonym (kul grej) skrev 2022-06-16 20:21:36 följande:

    Gärna en liten avstämning om hur rollspelet faller ut ikväll! Glad


    Det var över ett år sedan TS startade tråden?
  • Anonym (A)
    Thu 16 Jun 2022 20:36
    #15
    Anonym (A) skrev 2022-06-16 20:35:59 följande:
    Det var över ett år sedan TS startade tråden?
    Ingen aning om var frågetecknet kom från. Skulle vara tre punkter.
  • Anonym (kul grej)
    Thu 16 Jun 2022 20:51
    #16

    Ha, ha, ha... ja, just det så var det ja! Ja, då blev det inte mycket till återkoppling hur som helst. Solig

Svar på tråden Rollspel! Hjääälp