• Anonym (Ej blöt)
    Sat 16 Apr 2022 18:34
    2250 visningar
    8 svar
    8
    2250

    Är det fel att tappa lust för tråkig sex

    Som rubriken säger, jag har tappa lusten att ha sex med min partner för det är samma sak varenda gång, slick och sug med bakifrån eller missionären, inge prat, inget rollspel, pratar inte om fantasier, pratar inte va som vi har upplevt tidigare, inget försök till eggande, inget av detta händer om jag inte tar initiativ, jag har tagit upp detta flera gånger, får samma svar varje gång, jag kommer bli bättre på det.
    Nu har jag tappat lusten helt att ha sex. 
    Jag får kämpa att försöka bli upphetsad alls. 
    Är detta fel av mig att känna så här. 

  • Svar på tråden Är det fel att tappa lust för tråkig sex
  • Sat 16 Apr 2022 18:36
    #1

    Enkelt svar: nej

  • Sat 16 Apr 2022 18:42
    #2

    Har du provat att prata om det nör ni inte ligger i sängen? 
    Vad händer om subjekt dominant tar tag i saken och exempelvis skaffar utstyrsel till ett rollspel Och förklarar ?detta ska du ha på dig, detta har jag på mig, din roll är X? 

  • Anonym (Eh)
    Sat 16 Apr 2022 19:00
    #3

    Eh hur många par tror du har rollspel egentligen? Smek, slick, sug och bakifrån är väl så de flesta har sex. 

  • Sat 16 Apr 2022 19:03
    #4
    +1
    Anonym (Eh) skrev 2022-04-16 19:00:28 följande:

    Eh hur många par tror du har rollspel egentligen? Smek, slick, sug och bakifrån är väl så de flesta har sex. 


    jo.. och i det flesta fall tappar minst en i relationen lusten som TS beskriver
  • Anonym (Lycka­++)
    Sat 16 Apr 2022 20:53
    #5

    Ni som har en nyfiken öppen partner som vågar prata sex ialla former  och prova nytt, ni ska vara nöjda och vårda denna relation. Så många som är hämmade på ett eller annat sätt. Fast de inte vill erkänna. 
    Jag vill ha det och vara det. 

  • Anonym (Nej)
    Sun 17 Apr 2022 21:20
    #6

    Nej det är väl klart det inte är fel. Det är ju så du känner. 

    Sen kan jag dock i allmänhet undra lite vad som skulle  göra en mer sugen på partnern för att man gör t ex rollspel eller annat experimenterande? Kul att testa ja, men mer kåt av det, tror jag inte. 

  • Sun 17 Apr 2022 23:59
    #7

    Du kanske kan prata med nån på forumet som kan få dig att släppa och gå loss på att prata om sånt du sett/fantiserat om kanske så kan du få modet att göra saker med din partner.

  • Mon 18 Apr 2022 00:05
    #8
    Anonym (Ej blöt) skrev 2022-04-16 18:34:24 följande:
    Är det fel att tappa lust för tråkig sex

    Som rubriken säger, jag har tappa lusten att ha sex med min partner för det är samma sak varenda gång, slick och sug med bakifrån eller missionären, inge prat, inget rollspel, pratar inte om fantasier, pratar inte va som vi har upplevt tidigare, inget försök till eggande, inget av detta händer om jag inte tar initiativ, jag har tagit upp detta flera gånger, får samma svar varje gång, jag kommer bli bättre på det.
    Nu har jag tappat lusten helt att ha sex. 
    Jag får kämpa att försöka bli upphetsad alls. 
    Är detta fel av mig att känna så här. 


    Detta upplever nog många män.

    Kan du beskriva hur du tar initiativ och hur han undviker att haka på hur du gör?
Svar på tråden Är det fel att tappa lust för tråkig sex