• lesbiskochfeminist

Det är svårt att hålla sig och kiss luktar konstigt

Hej allemans!

Jag har nu senaste 2 veckorna haft problem med kisseriet. För det första har jag svårt att hålla mig och det gör ont i blåsan när jag har sex. 

För det andra så luktar mitt kiss väldigt konstigt. Kan inte beskriva doften riktigt, men unket.

Vad kan detta bero på är det vanlig urinvägsinfektion borde det inte vara så långvarigt.  Har dessutom testat mig för klamydia, gorroné. 

Någon som vet vad detta kan vara?

• Svar på tråden Det är svårt att hålla sig och kiss luktar konstigt
  • Anonym (blåstrassel)
    lesbiskochfeminist skrev 2022-04-20 09:13:11 följande:
    Det är svårt att hålla sig och kiss luktar konstigt

Hej allemans!

Jag har nu senaste 2 veckorna haft problem med kisseriet. För det första har jag svårt att hålla mig och det gör ont i blåsan när jag har sex. 

För det andra så luktar mitt kiss väldigt konstigt. Kan inte beskriva doften riktigt, men unket.

Vad kan detta bero på är det vanlig urinvägsinfektion borde det inte vara så långvarigt.  Har dessutom testat mig för klamydia, gorroné. 

Någon som vet vad detta kan vara?

Låter som blåskatarr eller urinvägsinfektion. Sånt kan vara väldigt långdraget och kräva antibiotika. Bäst att lämna urinprov hos vårdcentralen. Du kan ju testa med att dricka massor med citronvatten och tranbärsjuice några dar och se om det lindrar. Citron gör så att miljön blir sur så att bakterierna inte trivs.
Svar på tråden Det är svårt att hålla sig och kiss luktar konstigt