• Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig)

    Vill vara intim med honom - Känner inte igen mig själv

    Jag känner inte igen mig och detta är inte lik mig. Är det någon annan kvinna som känner igen sig och vara med om något liknade?

    Det är en kille som jag inte alls tyckte om i början. Men efter att lärt känna honom, har jag börjat tycka om honom endast som kompis. Jag börjar dock bli så otrolig sugen på honom. Jag är inte förälskad i honom, det vet jag! Jag vill inte ha ett förhållande med honom.

    Men att vara intim med honom, JO TACK GÄRNA!! Tänker jag för mig själv, KONSTANT!

    Han är snygg och unik. Men ingen person som jag skulle ha ett förhållande med, det skulle inte gå.

    Anledningen till varför jag inte känner igen mig: Jag har inte känt denna sorts kåthet förut, där jag vill vara intim med någon, men samtidigt har jag ingen sug till att vara förhållande med. Någon som han befinner sig inte alls i den kategorin som skulle fungera för mig/oss i et förhållande. Jag har inga känslor för honom, förutom vara hans kompis.

    Så känslan av att enbart vara intim, känns så nytt för mig. Innan har jag haft någon typ av känslor. Men inte för denna kille. Här handlar det om att jag bara vill vara intim!

    Någon annan kvinna som endast känt sig ett sug till en kille, men vet att det inte finns något som helst känslor. Speciellt när det kommer till en killkompis?

  • Svar på tråden Vill vara intim med honom - Känner inte igen mig själv
  • Anonym (Oliv)

    Har många gånger känt endast sexuell attraktion till personer jag inte vill vara i relation med.. Däremot brukar jag dock bli kär tillslut eller helt ointresserad efter ett tag om vi träffas kravlöst och he sex.. 

  • Anonym (E)

    Vad är det som är så konstigt med att vara kåt.....? Man måste inte vilja ha en relation för att vilja ha sex med en person.

  • Anonym (Ja!)

     Oj ja! Jag är kåt på min killkompis med :) va gör man lixom , vill bara ha honom. De får bli en fantasi bara! Han har flickvän. Förbjudna tankar 

  • Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig)
    Anonym (Ja!) skrev 2022-04-25 19:09:02 följande:

     Oj ja! Jag är kåt på min killkompis med :) va gör man lixom , vill bara ha honom. De får bli en fantasi bara! Han har flickvän. Förbjudna tankar 


    Fick du det suget till honom efter eller fick du det så fort du lärde känna honom i princip?

    I mitt fall när jag träffade min killkompis som jag nämner om i tråden, tyckte jag inte alls om honom. Men sen utvecklade jag vänskapskänslor för honom, som sen utvecklades till starkare känslor och dem känslor har bestått av sex-sug!

    Jag har dock inga känslor för honom i övrigt, förutom kompiskänslor. Det är inte alls lik mig.
    Anonym (Hetluft) skrev 2022-04-25 17:55:54 följande:
    Det du beskriver låter ganska mycket som en klassisk förälskelse börjar ta form Man blir kär desto mer man lär känna nån. Idealet för de flesta som hänger på nätet och kämpar år efter år och aldrig får tiden att hinna utveckla känslor för nån långsamt

    Vad är det som gör att du absolut inte kan tänka dig honom som pojkvänsmaterial. Tänk om sexet blir skitbra och du gillar honom mer och mer...vad stoppar dig då?
    Känns som om kärleksförhållande inte skulle funka. Han är annorlunda. Går sin egna väg och gör sitt och lever sitt egna liv och har fokus på helt andra saker i livet än vad jag har.

    Jag kan inte säga mer detaljer än såhär än så länge, just för att jag inte vill outa mig. Men jag har i alla fall inge kärleks känslor.

  • Anonym (Ja!)
    Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig) skrev 2022-04-25 20:03:17 följande:
    Fick du det suget till honom efter eller fick du det så fort du lärde känna honom i princip?

    I mitt fall när jag träffade min killkompis som jag nämner om i tråden, tyckte jag inte alls om honom. Men sen utvecklade jag vänskapskänslor för honom, som sen utvecklades till starkare känslor och dem känslor har bestått av sex-sug!

    Jag har dock inga känslor för honom i övrigt, förutom kompiskänslor. Det är inte alls lik mig.
    Anonym (Hetluft) skrev 2022-04-25 17:55:54 följande:
    Det du beskriver låter ganska mycket som en klassisk förälskelse börjar ta form Man blir kär desto mer man lär känna nån. Idealet för de flesta som hänger på nätet och kämpar år efter år och aldrig får tiden att hinna utveckla känslor för nån långsamt

    Vad är det som gör att du absolut inte kan tänka dig honom som pojkvänsmaterial. Tänk om sexet blir skitbra och du gillar honom mer och mer...vad stoppar dig då?
    Känns som om kärleksförhållande inte skulle funka. Han är annorlunda. Går sin egna väg och gör sitt och lever sitt egna liv och har fokus på helt andra saker i livet än vad jag har.

    Jag kan inte säga mer detaljer än såhär än så länge, just för att jag inte vill outa mig. Men jag har i alla fall inge kärleks känslor.

     Han är egentligen inte min stil alls. Han var jätte trevlig så vi började prata sedan blev vi mer och mer vänner sen kom dessa tankar när jag lärt känna honom mer. Jag vet inte varför. Kan de vara spännande? En förbjuden ( upptagen ) kille? Jag vet inte men jag vill fortfarande ha honom och kännt så nu i ca 5 månader.  De blir inte lättare för vi brukar umgås bara han och jag. Om han bara viste vilka sex tankar hg har, ja han kanske skulle dumpa mig som vän då inte vet jag .  Blir han singel kanske jag gör ett aktiv försök. Eller om han tar steget så är jag på.  
  • Anonym (Camilla)

    Klargör att du bara vill ligga och inget mer. Att du vill ha honom som KK. Svårare än så behöver det inte vara. Öppen och ärlig med din avsikt. 

  • Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig)
    Anonym (Camilla) skrev 2022-04-25 20:14:37 följande:

    Klargör att du bara vill ligga och inget mer. Att du vill ha honom som KK. Svårare än så behöver det inte vara. Öppen och ärlig med din avsikt. 


    Vet inte om jag letade efter tips, på det viset..Men jag tackar ändå. Jag har redan planerat  ;)

    Jag ville mest skriva i denna tråden och se om vilka mer som har haft denna sits. För jag själv har blivit förvånad för mig själv att jag övergått till sådana här känslor. Tidigare har jag liksom vetat vilka som är attraktiva och ''inte'' i mina ögon.

    I det här fallet, handlar det om en kille som jag inte alls tyckte om. Jag tyckte han var trevlig och det är han fortfarande. Men jag ville bara inte vara hans vän. Men idag är vi vänner. Vi har aldrig varit osams. Jag tyckte bara inte om honom. Han är en mycket trevlig kille.

    Men nu under vår vänskap, har jag liksom bara känt: ''Denna kille är ju unik och snygg är han ju också!!''

    Precis som ovan skrev: ''Om han bara visste vad jag hade för tankar..''. Däremot har det inte fallit mig om han kommer lämna mig som vän. Jag tror inte han är en sådan som skulle göra det för en sådan sak. Däremot kanske han tackar nej eller tackar ja.
  • Anonym (Hetluft)
    Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig) skrev 2022-04-25 20:03:17 följande:
    Fick du det suget till honom efter eller fick du det så fort du lärde känna honom i princip?

    I mitt fall när jag träffade min killkompis som jag nämner om i tråden, tyckte jag inte alls om honom. Men sen utvecklade jag vänskapskänslor för honom, som sen utvecklades till starkare känslor och dem känslor har bestått av sex-sug!

    Jag har dock inga känslor för honom i övrigt, förutom kompiskänslor. Det är inte alls lik mig.
    Anonym (Hetluft) skrev 2022-04-25 17:55:54 följande:
    Det du beskriver låter ganska mycket som en klassisk förälskelse börjar ta form Man blir kär desto mer man lär känna nån. Idealet för de flesta som hänger på nätet och kämpar år efter år och aldrig får tiden att hinna utveckla känslor för nån långsamt

    Vad är det som gör att du absolut inte kan tänka dig honom som pojkvänsmaterial. Tänk om sexet blir skitbra och du gillar honom mer och mer...vad stoppar dig då?
    Känns som om kärleksförhållande inte skulle funka. Han är annorlunda. Går sin egna väg och gör sitt och lever sitt egna liv och har fokus på helt andra saker i livet än vad jag har.

    Jag kan inte säga mer detaljer än såhär än så länge, just för att jag inte vill outa mig. Men jag har i alla fall inge kärleks känslor.

    Läste i en kommentar att han inte var singel heller. Trodde ni träffats på nätet och blev vänner men tror jag misstog den infon från någon annans kommentar.

    Då så se tiden an, men låter ju som en väldigt dålig idé att fortsätta spinna på dessa känslorna när han inte är ledig. Troligen känner han dina vibbar och kanske likadant. Men hoppa inte i säng förrän han blivit singel i så fall. Kan bli rörigt och otrohet är aldrig kul.
  • Anonym (Ja!)
    Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig) skrev 2022-04-25 20:48:34 följande:
    Vet inte om jag letade efter tips, på det viset..Men jag tackar ändå. Jag har redan planerat  ;)

    Jag ville mest skriva i denna tråden och se om vilka mer som har haft denna sits. För jag själv har blivit förvånad för mig själv att jag övergått till sådana här känslor. Tidigare har jag liksom vetat vilka som är attraktiva och ''inte'' i mina ögon.

    I det här fallet, handlar det om en kille som jag inte alls tyckte om. Jag tyckte han var trevlig och det är han fortfarande. Men jag ville bara inte vara hans vän. Men idag är vi vänner. Vi har aldrig varit osams. Jag tyckte bara inte om honom. Han är en mycket trevlig kille.

    Men nu under vår vänskap, har jag liksom bara känt: ''Denna kille är ju unik och snygg är han ju också!!''

    Precis som ovan skrev: ''Om han bara visste vad jag hade för tankar..''. Däremot har det inte fallit mig om han kommer lämna mig som vän. Jag tror inte han är en sådan som skulle göra det för en sådan sak. Däremot kanske han tackar nej eller tackar ja.
     Inte säkert han skulle lämna mig som vän om jag frågade, jag vet inte vad han tänker om jag frågar eftersom han har flickvän och är säkert trogen, kanske han ändå tycker att de är obehagligt att hans vän vill sätta på honom.
    Han är så jäkla snäll så tror aldrig den killen skulle vara otrogen.  TS är din vän singel?
  • Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig)
    Anonym (Ja!) skrev 2022-04-26 06:56:10 följande:
      TS är din vän singel?
    Han är singel.

    Och för att förtydliga, så träffades vi genom min kompis, kompis. Han bara var där en dag, när jag skulle träffa en massa folk.

    Jag minns att han presenterade sig artigt. JAG tyckte bara inte om honom. Han var trevlig och gjorde inga märkvärdiga saker, som man egentligen har ''rätt'' till att tycka illa. Det var en artig man, men jag bara ogillade honom.

    Men efter att lära känna honom, så kände mig så dum och dålig samvete. Att jag kände så negativt om honom. Han är ju unik och härlig.

    Nu vill jag bara ha honom, haha. Solig
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag minns svaren i min egen tråd. Och i andra mäns trådar också.
    Då tyckte kvinnor att det var motbjudande att män bara tycker att kvinnor duger till en sak.
    En kvinna vill bli uppskattad för den hon är. Hon är en person, en människa.
    Det är så typiskt män.
    Bara tänker på en sak.
    Och tänker med sin kuk.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-26 09:45:16 följande:

    Jag minns svaren i min egen tråd. Och i andra mäns trådar också.


    Om hon bara duger till att ha sex med, men inte för nåt seriöst, låt henne vara!

    För kvinnor så handlar inte allt om sex, som det gör för män.

    Är så trött på alla män som bara vill ligga.
  • Anonym (jajjamän)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-26 10:29:09 följande:
    Om hon bara duger till att ha sex med, men inte för nåt seriöst, låt henne vara!

    För kvinnor så handlar inte allt om sex, som det gör för män.

    Är så trött på alla män som bara vill ligga.
    Sluta spamma 
  • Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-04-26 10:29:09 följande:
    Om hon bara duger till att ha sex med, men inte för nåt seriöst, låt henne vara!

    För kvinnor så handlar inte allt om sex, som det gör för män.

    Är så trött på alla män som bara vill ligga.
    Men kan du för fan gå till en annan tråd och skriva om detta? Du pratar ju inte ens om den saken som hör hit.

    Jag har inte sagt någonting om att min kompis duger bara till en sak. Kan du vara snäll och skapa en tråd om detta, så får du skriva av dig där.

    Vad som gäller här, är att jag inte kände igen mig själv. Men jag har aldrig haft i tankar på att min kompis endast duger till en enda sak.

    Så var snäll och skapa din tråd, så får du diskutera om den saken därifrån. Tack och hej då!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kvinna - 30 år - Känner inte igen mig) skrev 2022-04-26 12:22:10 följande:
    Men kan du för fan gå till en annan tråd och skriva om detta? Du pratar ju inte ens om den saken som hör hit.

    Jag har inte sagt någonting om att min kompis duger bara till en sak. Kan du vara snäll och skapa en tråd om detta, så får du skriva av dig där.

    Vad som gäller här, är att jag inte kände igen mig själv. Men jag har aldrig haft i tankar på att min kompis endast duger till en enda sak.

    Så var snäll och skapa din tråd, så får du diskutera om den saken därifrån. Tack och hej då!
    Bara visar på skillnaden mellan män och kvinnor.
    Kvinnor fördömer män som vill ligga med kvinnor som han inte vill ha ett förhållande med.
  • Hegeltegel

    Tror många tänker som TS men att det är ?skamligt? och få som bejakar sina tankar. Är visserligen man men kan bidra med en erfarehet som är likadan: jag har en kompis som hade barn i samma klass som mitt men många år senare möttes vi på stan och blrjade umgås lite sporadiskt, fika, promenader något glas vin då och då. Båda var tydliga med att det inte var frågan om någon dejting. Vi var väldigt öppna om det mesta i våra samtal och en kväll frågade hon om jag kunde tänka mig ?kompissex?. Så blev det . Vi ses fortfarande ibland och det är inget konstigt mellan oss efter det.

  • Anonym (XXX)

    Så är det nog alltid under de fruktsamma åren, att den mekanismen i våra hjärnor som är till för att se till att vi fortplantar släktet, vaknar till när vi umgås med människor av motsatt kön. Den känner av om det skulle vara möjligt med sex här, och blir svaret "ja" så börjar den sända ut sexsug och lyckokänslor när man är nära honom... även om den ursprungliga idén bara var att man skulle motionera eller spela schack tillsammans. Det är därför vänskap mellan män och kvinnor är farligt. 

Svar på tråden Vill vara intim med honom - Känner inte igen mig själv