• Anonym (okäänd)

    Stora blygläppar

    Jag har stora och hängiga blygläppar och  verkligen hatar dom. De sticker ut, stör under sex och skaver ibland. Men utseendet är det som stör mig mest. Mår så otroligt psykiskt dåligt pga de och har inte sex ofta alls och när jag har det blir det under mörkret för att jag inte vill att någon ska se dom. Ska man spara ihop till en operation här i Sverige eller resa till Turkiet då det lär var billigare? Någon som gjort den operationen här? Jag är student så har inte råd att betala en stor summa pengar nu och vill inte någon ska veta om att jag gjort operationen. Är en ung väldigt attraktiv kvinna men fiffin ser inte normal ut :( annars fungerar den som den ska

  • Svar på tråden Stora blygläppar
  • Anonym (Olika)
    Anonym (H) skrev 2022-04-29 10:23:54 följande:
    Det framgick väldigt tydligt i TS att det handlar om utseendet och inte smärtor. Hade det varit anatomiska problem hade det varit en annan sak. Nu är det iklass med kukstorlek.
    Skillnaden är att hon har ett val.
  • Anonym (Önskar ni förstår)

    Blir uppriktigt ledsen att alla ni som känner så inte kan förstå, det finns en tro där skönhetsideal som är så långt ifrån verkligheten ska sätta prägeln.
    jag är en 41årig man som har ett stort utbud av nära och kära, jag har ett Frispråkigt sätt att leva och vara som person. vilket gjort att vi pratar väldigt öppet om allt.