• Anonym (Vanligt?)

    Vanligt att inte ha oralsex?

    Jag och min kille har aldrig oralsex, jag har aldrig sugit honom men han har slickat mig ett par gånger. Men nu har vi det aldrig längre. Är det vanligt? Känns som att alla ha oralsex nuförtide?

  • Svar på tråden Vanligt att inte ha oralsex?
  • Joyho
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:28:45 följande:

    Ja såklart, tänkte bara om han lämnar mig för att jag inte ger honom oralsex 


    Ja det får du ju fråga honom. Antingen så är oralsex allt för viktigt att vara utan eller så har du andra kvaliteter som han ser som viktigare och tycker det är värt att vara utan oralsex. Alternativt så tycker han som du att det är skönt att slippa. 
  • Anonym (Vanligt?)

    Han pratade om oralsex någon gång, om jag ville testa men det vill jag inte

  • Anonym (Ordning)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:28:45 följande:

    Ja såklart, tänkte bara om han lämnar mig för att jag inte ger honom oralsex 


    Det här har du redan ältat i all oändlighet i din tidigare tråd.

  • Joyho
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:49:40 följande:

    Han pratade om oralsex någon gång, om jag ville testa men det vill jag inte


    Ja, och fråga måste han ju få göra. Han accepterade svaret och uppenbarligen är han kvar fortfarande. Sen om han kommer lämna dig framöver och vad det i så fall beror på kan bara han svara på. 
  • Anonym (Vanligt?)
    Joyho skrev 2022-05-09 12:52:47 följande:
    Ja, och fråga måste han ju få göra. Han accepterade svaret och uppenbarligen är han kvar fortfarande. Sen om han kommer lämna dig framöver och vad det i så fall beror på kan bara han svara på. 
    Ok ja så är det ju
  • Anonym (W)

    Jag har aldrig gett oralsex till något av mina 2 ex. De gav mig några gånger för att de själva ville göra det, det var inget jag efterfrågade precis och jag tycker inte det är särskilt skönt så det blev inte så många gånger heller.

  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Ordning) skrev 2022-05-09 12:52:23 följande:
    Det här har du redan ältat i all oändlighet i din tidigare tråd.
    Ja jäklar....och de andra. 
    Jag fattar nu, missade denna faktiskt. 
  • Anonym (Vanligt?)
    Ukklavek skrev 2022-05-09 13:03:27 följande:

    Jag gillade tidigare att ge men inte att få men nu är det tvärtom.


    Ok du har lärt dig gilla det?
  • Anonym (Vanligt)

    En man som inte tycker om att bli sugen ska inte vara tillsammans med mig. Det skulle bli gnissel...
    Även om vårt sätt att kyssa inte passar ihop skulle innebära problem. Som tur är finns många män som gillar att bli sugna och kysser på samma sätt jag gör. 

  • Ukklavek
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 13:08:48 följande:
    Ok du har lärt dig gilla det?
    Min man är fantastisk på att läsa av min kropp, jag är tyvärr mindre bra på att känna av hans och det har fått mitt självförtroende (när det gäller att ge oralsex) att gå i botten. Mina tidigare partners var väldigt nöjda men de kunde inte utföra det rätt på mig.
  • Anonym (Aldrig)

    Vi har varit ihop ca 20 år och aldrig haft oralsex.

  • Anonym (oreilly)
    Anonym (Vanligt?) skrev 2022-05-09 12:09:45 följande:
    Vanligt att inte ha oralsex?

    Jag och min kille har aldrig oralsex, jag har aldrig sugit honom men han har slickat mig ett par gånger. Men nu har vi det aldrig längre. Är det vanligt? Känns som att alla ha oralsex nuförtide?


    Vill du verkligen veta hur många som utför resp inte utför oralsex? Det har säkert gjorts någon undersökning om det, men jag kan inte komma på något. Det blir bara våra egna erfarenheter, alla oss typ 30 pers som skriver i detta forum.

    Eller vill du ha en bekräftelse på att man kan ha en bra sexuell relation utan oralsex? Klart att man kan.
Svar på tråden Vanligt att inte ha oralsex?