• Anonym (Nervig)

    Hon drar av mig kondomen

    ...med motivationen att hon har p-stav. Tar jag på mig en ny drar hon av den med, rekordet är 4 kondomer kastade på golvet innan hon vann diskussionen. Svårt att diskutera saken med då hon säger att hon inte har könssjukdomar, men när jag kontrar med att men jag kanske har könssjukdomar? och då skrattar hon och säger knappast, för att få könssjukdomar måste man ha haft ett sexliv.

    Jag vill absolut inte sluta ha sex med henne, göra slut eller något sådant men hur hantera saken då? Chansa bara?

  • Svar på tråden Hon drar av mig kondomen
  • Ascendere
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-17 12:56:39 följande:
    Haha ignorera henne en vecka? Hon blir sur om jag inte svarar på ett sms inom 10 minuter. 

    Och vad fan spelar det dig för roll om hon är sur? 

    Som någon skrev tidigare, diskutera inte utan förklara vad som gäller punkt slut. Sedan kan hon acceptera eller lämna. 

  • Anonym (suck)
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-16 21:57:31 följande:
    Hon tycker inte det känns bra med kondom och att det är en tillitsgrej. När jag tar på mig kondom är det som att jag säger att jag inte litar på henne och tycker hon är smutsig. Att jag dömer henne för att hon vart med fler än mig. 
    Känner igen det där, verkar tyvärr vara ett alltför vanligt karaktärsdrag hos många kvinnor. ALLT precis ALLT ska dras genom någon slags bekräftelsefilter. Dessa personer är ofta helt känslostyrda och det går inte att föra ett sakligt resonemang med dem. Allt handlar om känslor och känsloargument, hur saker sen är i verkligheten spelar ingen roll, känns det så så är det så, typ.

    Du väljer själv om du vill inleda ett förhållande med henne, men förbered dig på många bisarra diskussioner
  • Anonym (vad?)

    När jag läser TS alla inlägg så blir jag väldigt nyfiken på vad det är som gör att han vill ha en relation med den kvinnan? Det låter nästan som ett självskadebeteende att vara i en sådan relation. Tyst

    TS - har det hänt något i ditt liv som gör att du känner att du inte är värd en kvinna som behandlar dig normalt, kärleksfullt och med respekt? 

  • Anonym (Nervig)
    Anonym (vad?) skrev 2022-05-17 14:14:04 följande:

    När jag läser TS alla inlägg så blir jag väldigt nyfiken på vad det är som gör att han vill ha en relation med den kvinnan? Det låter nästan som ett självskadebeteende att vara i en sådan relation.  // Tyst

    TS - har det hänt något i ditt liv som gör att du känner att du inte är värd en kvinna som behandlar dig normalt, kärleksfullt och med respekt? 


    Hon är snygg, långt utanför min liga, vill ha sex med mig väldigt ofta, hon är söt och hon gillar mig av någon anledning?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-17 16:32:47 följande:
    Hon är snygg, långt utanför min liga, vill ha sex med mig väldigt ofta, hon är söt och hon gillar mig av någon anledning?
    Och hon är störd. Är du så desperat?

    Stackars kommande barn säger jag bara. 
  • Anonym (suck)
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-17 16:32:47 följande:
    Hon är snygg, långt utanför min liga, vill ha sex med mig väldigt ofta, hon är söt och hon gillar mig av någon anledning?
    Ok, det är hennes kropp du är mest intresserad av inte hennes personlighet

    Dåså då är det bara att bita ihop och ha överseende över hennes brister och knulla så länge det går. Se bara till att det inte resulterar i barn för då är du fast med henne och barnet 
  • Anonym (suck)
    Anonym (Kalle) skrev 2022-05-17 16:48:21 följande:
    Och hon är störd. Är du så desperat?

    Stackars kommande barn säger jag bara. 
    Fast om det inte blir barn så spelar det väl ingen roll.

    Att ha en KK är väl inget ovanligt?
  • Anonym (K)

    Inte ok alls.. var mer om en gång när jag var i 20-årsåldern att en kille tog av kondomen utan att jag märkte förrän efteråt .. och jag fick klamydia. Fick som tur är inga men av det , är 30+ nu och har fått två barn efter men det var ju inte så kul.


    Det hände faktiskt en annan gång också med en annan kille men då fick jag inget som tur var.
    Tycker som sagt verkligen inte det är ok.. ok om hon ber dig att inte använda kondom men ändå tar ett nej .. men att dra av den? Tycker du ska säga att antingen använder ni kondom eller så blir det inget.. om du vill använda kondom alltså. 

  • Anonym (Nervig)
    Anonym (Kalle) skrev 2022-05-17 16:48:21 följande:
    Och hon är störd. Är du så desperat?

    Stackars kommande barn säger jag bara. 
    Är man så snygg får man vara lite störd tycker jag. Handlar inte om desperation utan om att jag i vanliga fall är helt ointressant för brudar som ser ut sådär. Hon har även en del andra kvalitéer.
    Anonym (suck) skrev 2022-05-17 17:15:20 följande:
    Ok, det är hennes kropp du är mest intresserad av inte hennes personlighet

    Dåså då är det bara att bita ihop och ha överseende över hennes brister och knulla så länge det går. Se bara till att det inte resulterar i barn för då är du fast med henne och barnet 

    Skulle gärna vilja ha barn med henne...men i framtiden. Inte nu.
  • BreachMode
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-17 20:47:07 följande:
    Är man så snygg får man vara lite störd tycker jag. Handlar inte om desperation utan om att jag i vanliga fall är helt ointressant för brudar som ser ut sådär. Hon har även en del andra kvalitéer.
    Anonym (suck) skrev 2022-05-17 17:15:20 följande:
    Ok, det är hennes kropp du är mest intresserad av inte hennes personlighet

    Dåså då är det bara att bita ihop och ha överseende över hennes brister och knulla så länge det går. Se bara till att det inte resulterar i barn för då är du fast med henne och barnet 

    Skulle gärna vilja ha barn med henne...men i framtiden. Inte nu.
    Grattis till din första Borderline. Grymt sex, as läckra brudar. Vet precis hur dom ska smeka ens ego, men sen vänder allt det där på en femma, och då märker du hur våldsam hon kan vara. 

    Finns ingen återvändo om du inte växer några bollar och gjorde det tipset jag gav. Tråkigt o behöva säga det, men jag har en misstanke om att om du inte får kontroll över situationen så är du helt körd. 

    Med tanke på det du beskriver så är hon runt 36-38. Det betyder att hon gått in i sin egen åldersnoja och är desperat efter att skaffa barn. 
  • Ascendere
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-17 20:47:07 följande:
    Är man så snygg får man vara lite störd tycker jag. Handlar inte om desperation utan om att jag i vanliga fall är helt ointressant för brudar som ser ut sådär. Hon har även en del andra kvalitéer.
    Anonym (suck) skrev 2022-05-17 17:15:20 följande:
    Ok, det är hennes kropp du är mest intresserad av inte hennes personlighet

    Dåså då är det bara att bita ihop och ha överseende över hennes brister och knulla så länge det går. Se bara till att det inte resulterar i barn för då är du fast med henne och barnet 

    Skulle gärna vilja ha barn med henne...men i framtiden. Inte nu.
    Borderline som någon skrev. Visst kan vara kul och spännande men får ni barn kommer sexet sluta direkt och ni har plötsligt ingenting kvar. Att ha barn med någon som har en dålig personlighet är inte en bra idé 
  • Anonym (suck)
    Anonym (Nervig) skrev 2022-05-17 20:47:07 följande:
    Är man så snygg får man vara lite störd tycker jag. Handlar inte om desperation utan om att jag i vanliga fall är helt ointressant för brudar som ser ut sådär. Hon har även en del andra kvalitéer.
    Anonym (suck) skrev 2022-05-17 17:15:20 följande:
    Ok, det är hennes kropp du är mest intresserad av inte hennes personlighet

    Dåså då är det bara att bita ihop och ha överseende över hennes brister och knulla så länge det går. Se bara till att det inte resulterar i barn för då är du fast med henne och barnet 

    Skulle gärna vilja ha barn med henne...men i framtiden. Inte nu.
    Alltså, nu hänger jag inte med... du skriver först att hon är helt utanför din liga och du är glad över att hon öht vill ha dig men nu skriver du att du normalt sett är helt ointresserad av snygga tjejer?

    Angående barn så tippar jag på att du är ganska ung och oerfaren för tro mig du vill INTE skaffa barn med en person med issues. Varken för din egen eller barnets skull. Familjeliv, barnuppfostran, osv är betydligt mer komplicerat än att ha en snygg tjej man får knulla ofta. Då är faktisk personlighet och psyke oändligt mycket mycket viktigare än utseende.
Svar på tråden Hon drar av mig kondomen