• Anonym (Femti­plussa­ren)
    Sun 15 May 2022 22:41
    10137 visningar
    35 svar
    +2
    35
    10137

    Sexiga underkläder

    Har googlat på sexiga underkläder men som 50 + och en kropp med några extra kärlekskilon känner jag att det skulle se lite löjligt ut med de fina jag hittar.

    Någon som har tips? För jag vill sexa till mig lite :)

  • Svar på tråden Sexiga underkläder
  • Tue 24 May 2022 14:11
    #22
    +1
    Anonym (Nattlinne i siden/silke) skrev 2022-05-16 13:05:06 följande:

    Ett sexa till det-tips är kort nattlinne utan underkläder. Detta både rullar du ner för att plocka fram brösten och drar upp för att visa ja...så att det täcker/döljer bara magen.

    Var min standard distrahera honom från datorspel- klädsel när jag var överviktig och hade komplex för mage/midja. Funkade varje gång!


    + 1   Solig

    Jag är 60+ och avänder den med stor urringning och lösa axelband.  Drar ner och frigör brösten enkelt.  Det + stayups brukar tända mina yngre älskare. De hanndsydda, inte den silikonkanten som gnager så på låren. Vill rekomedera Hunkemöller, lite dyrare men värd det. Har också spetshandskar, Brukar växla på, kul att leka lite. Lust föder lust, och mina karlar tänder på det.
  • Tue 24 May 2022 14:13
    #23
    +1

    Personligen gillar jag som man Understatement. Jag tycker deras underkläder är sexiga och de håller hög kvalitet. 

    Bägge kvinnorna jag köpt dem till har sagt att de varit sköna och haft bra passform. Att deras modeller oftast inte har klassisk modellkropp gör också att man har möjlighet att se hur de sitter på vanliga kvinnorna.

  • Tue 24 May 2022 14:43
    #24
    LostNLate skrev 2022-05-24 14:13:13 följande:

    Personligen gillar jag som man Understatement. Jag tycker deras underkläder är sexiga och de håller hög kvalitet. 

    Bägge kvinnorna jag köpt dem till har sagt att de varit sköna och haft bra passform. Att deras modeller oftast inte har klassisk modellkropp gör också att man har möjlighet att se hur de sitter på vanliga kvinnorna.


    Tack för tipst, ser mycket bra ut.
  • Anonym (Man 53 år make)
    Tue 24 May 2022 16:02
    #25
    Anonym (Femtiplussaren) skrev 2022-05-24 13:46:06 följande:

    Uppdatering!

    Wow säger jag bara. Gick till en butik och fick hjälp att hitta lite raffiga underkläder! Body, trosor och en kort morgonrock i svart siden. Är supernöjd och det är även min partner. Värt  varenda krona!

    Tack för pepp och glada hejarop ??


    Så roligt att du känner att det blev bra. 

    Och så trevligt att du valde att dela med dig här din känsla och upplevelse av att våga göra förändring och förnyelse.

    Det är bara att hoppas att det är fler som får inspiration och vågar testa att bejaka sin sensualism!Glad
  • Anonym (Peter­)
    Tue 24 May 2022 16:26
    #26
    Anonym (Femtiplussaren) skrev 2022-05-24 13:46:06 följande:

    Uppdatering!

    Wow säger jag bara. Gick till en butik och fick hjälp att hitta lite raffiga underkläder! Body, trosor och en kort morgonrock i svart siden. Är supernöjd och det är även min partner. Värt  varenda krona!

    Tack för pepp och glada hejarop ??


    +1 Stor och varm hyllning till en kvinna som bejakar sin kvinnlighet så! Hjärta
  • Anonym (Femti­plussa­ren) Trådstartaren
    Tue 24 May 2022 16:47
    #27
    +3
    Miss Sunny skrev 2022-05-24 14:11:53 följande:
    + 1   Solig

    Jag är 60+ och avänder den med stor urringning och lösa axelband.  Drar ner och frigör brösten enkelt.  Det + stayups brukar tända mina yngre älskare. De hanndsydda, inte den silikonkanten som gnager så på låren. Vill rekomedera Hunkemöller, lite dyrare men värd det. Har också spetshandskar, Brukar växla på, kul att leka lite. Lust föder lust, och mina karlar tänder på det.
    Det var där jag shoppade! Vilken superaffär alltså.
  • Wed 25 May 2022 18:36
    #28
    Anonym (Femtiplussaren) skrev 2022-05-24 16:47:12 följande:
    Det var där jag shoppade! Vilken superaffär alltså.
    Nu blir man ju nyfiken..... kanske får se något trevligt inlägg i en bildtråd....
  • Anonym (Femti­plussa­ren) Trådstartaren
    Sun 29 May 2022 20:18
    #29
    Sharpshooter skrev 2022-05-25 18:36:39 följande:
    Nu blir man ju nyfiken..... kanske får se något trevligt inlägg i en bildtråd....
    Haha, så modig är jag tyvärr inte :)
  • Anonym (Kille­n)
    Tue 31 May 2022 17:58
    #30
    -1 +1

    Liten elastisk korsett under en åtsittande Body. Finns även sharpening Body och underklänning.
    Många tror att det måste vara stayup men blanka tunna strumpbyxor är hett under bodyn. Finns fina för 15kr på Lidl och du kan med lim och löspenna göra olika typer av hål i grenen. Stort hål el små hål för mus och anal vilket  slår stayup.

    Men mitt bästa gratis tips är oslagbart och bästa för er båda!!!!  LCHF och få bort de där skitvalkarna på er båda. 

    Sen krydda med att se på porr öppensinnigt och verkligen våga prova ny sex minst 5gånger innan någon får rynka på näsan.
    Köp sexleksaker och använd på er båda i alla hål.
    Lycka till

  • Anonym (Femti­plussa­ren) Trådstartaren
    Wed 17 Aug 2022 20:28
    #31
    +1

    Det ena ger det andra :)Vilket sexliv vi har nu! Helt fantastiskt. Jag tror att sexiga underkläder gjorde susen! 

  • Anonym (Jooo men ...)
    Wed 17 Aug 2022 20:48
    #32
    +1

    Min kvinna är klart 50 plus och har ett gäng kilon för mycket precis som jag.
    Men för sin ålder har hon bröst som en 20-åring skulle mörda för.
    På semestern gick vi på en camping och hon hade bara tunn klänning och trosor och knoppstånd ... men hon var ok med det för att hon vet att jag gillar det.
    Kändes skönt att hon accepterar att jag verkligen tycker om.

  • Anonym (Engel­ska)
    Thu 18 Aug 2022 11:05
    #33
    Anonym (Femtiplussaren) skrev 2022-08-17 20:28:36 följande:

    Det ena ger det andra :)Vilket sexliv vi har nu! Helt fantastiskt. Jag tror att sexiga underkläder gjorde susen! 


    Stort grattis? Härligt.
  • Anonym (Peter­)
    Sat 1 Oct 2022 08:10
    #34

    +1

  • Anonym (2022)
    Sat 1 Oct 2022 08:20
    #35
    -1 +1
    Anonym (Femtiplussaren) skrev 2022-05-15 22:41:19 följande:
    Sexiga underkläder

    Har googlat på sexiga underkläder men som 50 + och en kropp med några extra kärlekskilon känner jag att det skulle se lite löjligt ut med de fina jag hittar.

    Någon som har tips? För jag vill sexa till mig lite :)


    är året nu. Pinuppans glansdagar är över för längesedan. Kvinnor ställer inte längre upp på att vara sexsymboler för män att dregla över. Nej, minsann. Kvinnor klär sig verkligt inte "sexigt" för männen, utan för sig själva och andra kvinnor.
Svar på tråden Sexiga underkläder