• Anonym (är det jag som är konstig?)

    Mina skinkor domnar av Skånetrafikens nya bussar

    Obs! Detta är ingen trolltråd, utan det här har verkligen blivit ett jättestort problem för mig. För att åka till jobbet så åker jag från ändhållplats till ändhållplats med bussen. Resan tar ca 40 minuter och de nya sätena på bussarna är sååå hårda. Ibland kan jag knappt resa mig upp när jag ska gå av, eftersom jag har tappat känseln i hela baken och nedåt låren.


    Jag har tänkt kontakta skånetrafiken om att de bör skaffa lika mjuka säten som förut, men om jag är den enda personen i Skåne som har de här problemen, så lär knappast min åsikt göra någon nytta.


    Är det fler än jag som har problem med sätena på Skånetrafikens nyare bussar?


     

  • Svar på tråden Mina skinkor domnar av Skånetrafikens nya bussar
  • Anonym (är det jag som är konstig?)
    Aikido skrev 2022-05-17 23:59:52 följande:

    Ändhållplats...


    Hahahaha! Så det är DÄRFÖR det heter så. *asgarv*
  • Anonym (Sätesmuskeln)

    Det är inget jag märkt. Jag har kanske inte åkt i nya bussar? Men Skånetrafiken kommer inte byta några säten. Man har troligtvis valt dessa för att dessa var billigare. Du får ta med en sittdyna eller något.

  • flygrl

    Jag har aldrig åkt med Skånetrafiken men som föregående skribent tycker jag du ska testa med en skön sittdyna. Det låter ju inget vidare det du beskriver så nåt måste du ju inte prova för att göra din resa mer komfortabel.

  • Anonym (Ann)

    Ibland ska man kanske vara glad för sin fläskrumpa.

  • Anonym (A)
    Aikido skrev 2022-05-17 23:59:52 följande:
    Ändhållplats...
Svar på tråden Mina skinkor domnar av Skånetrafikens nya bussar