• Anonym (jonas)

    Är det OK att skicka en bild på mitt kön till henne?

    Jag har en liten fundering. Jag har träffat en tjej över en dejting sida och vi kommer överens väldigt bra. Vi skriver varje dag och har mycket gemensamt med varann, bland annat liknande intressen som gaming och att sjunga (mest henne dock). Än så länge har vi inte pratat om något sex relaterat än så länge men det verkar som något mer än bara vänskap är på gång faktiskt.

    Så till min fråga: Är nu ett bra tillfälle att skicka en bild på mitt kön/penis, för att på så vis leda in samtalen kring sex och samlevnad och allt vad där kommer till, till exempel? Det jag tänkte på är att bilden på mitt kön/penis berättar för henne att jag vill något mer, och att jag är redo att ta steget vidare i våran relation, och att jag också får tillfälle visa hur stor jag är. Det kan ju vara en avgörande del för många tjejer. 

    Tacksam för svar och tips!

  • Svar på tråden Är det OK att skicka en bild på mitt kön till henne?
  • Mantrasina

    Lär väl vara en trolltråd, hoppas jag, men utifall att...

    De allra flesta kvinnor kommer helt bryta kontakten om du skickar en oefterfrågad dickpick. Tyder på en icke önskvärd personlighet som ingen vill ha.

    Dessutom kan du både bli anmäld och fälld för sexuella trakasserier, eftersom dickpicks är olagligt. Kul va? 

    Nä. lägg ner tanken.

  • Anonym (Rövhålet)

    Se till att få med rövhålet på bilden också, sånt gillar vi tjejer. Smörj bara in med lite saliv först så att det inte ser så torrt ut. 

  • Anonym (Fattar inte)
    Anonym (För att vi vill se bild på era) skrev 2022-05-20 20:29:26 följande:
    Det är för att vi vill se en bild på kvinnors kön. Idag blir vi lärda att kvinnor och män är likadana, som man känner sig själv känner man andra, och att sexualitet bara är vad man är sexuellt attraherad av, och eftersom jag hade blivit väldigt glad och sexuellt attraherad om du skickade en bild på ditt kön till mig, så borde det funka samma på dig. Att du blir glad och attraherad om jag skickar en bild på mitt kön till dig. Kognitiv dissonans.

    Ett beteende skapat av en olycklig korsning av det traditionellt maskulina och det progressivt könlösa.

     
    Jag har fått några bilder på en manligt könsorgan fast ingen av dom har fått se i bild på mitt könsorgan för det är bara min kille som får se det 
  • Anonym (Hanna)

    Hahahaha!

    nej, skicka den bilden till en killkompis istället. Vi tjejer är inte speciellt fascinerade av snoken (så som ni killar är), vi är mer intresserade av helheten, en snopp säger ingenting om någonting.

    Har inte träffat någon kvinna som uppskattar att få en stoppbild.

    vill du ligga med henne? Skicka en romantisk dikt eller en bild på en Björn med ett hjärta. DET tänder henne betydlig mer än en bild på en svullen korv.

  • Guldnovan
    Anonym (Hanna) skrev 2022-05-22 00:11:25 följande:

    Hahahaha!

    nej, skicka den bilden till en killkompis istället. Vi tjejer är inte speciellt fascinerade av snoken (så som ni killar är), vi är mer intresserade av helheten, en snopp säger ingenting om någonting.

    Har inte träffat någon kvinna som uppskattar att få en stoppbild.

    vill du ligga med henne? Skicka en romantisk dikt eller en bild på en Björn med ett hjärta. DET tänder henne betydlig mer än en bild på en svullen korv.


    En dikt eller ett björn med ett hjärta är värre än en dic pic enligt mig....

     "vi tjejer" blir missvisande, visst finns det kvinnor som vill se kuken. Det beror på omständigheterna. 
  • Anonym (XXX)
    Guldnovan skrev 2022-05-22 01:34:58 följande:
    En dikt eller ett björn med ett hjärta är värre än en dic pic enligt mig....

     "vi tjejer" blir missvisande, visst finns det kvinnor som vill se kuken. Det beror på omständigheterna. 
    Säkert, men det är så ovanligt att jag tycker att en kille ska vänta tills han är säker på att tjejen är en av de få, innan han skickar något sådant. Det kan till och med vara straffbart idag, om hon väljer att polisanmäla, så jag tycker inte att man ska rekommendera det. Vidare vet man inte var de bilderna hamnar sedan.  
  • Guldnovan
    Anonym (XXX) skrev 2022-05-22 03:13:11 följande:
    Säkert, men det är så ovanligt att jag tycker att en kille ska vänta tills han är säker på att tjejen är en av de få, innan han skickar något sådant. Det kan till och med vara straffbart idag, om hon väljer att polisanmäla, så jag tycker inte att man ska rekommendera det. Vidare vet man inte var de bilderna hamnar sedan.  
    Nej det är inte ovanligt. I övrigt håller jag med dig. 
    Om nån kille tvekar så rekommenderar inte jag heller att de skickar, då är det nog bäst att låta bli. 
  • Anonym (Fia)

    En snopp har hon säkert sett i ditt liv.Så det är ingen nyhet.Ett tips;fråga henne om hon vill se bilden.

  • Pissarro2
    Guldnovan skrev 2022-05-22 01:34:58 följande:
    En dikt eller ett björn med ett hjärta är värre än en dic pic enligt mig....

     "vi tjejer" blir missvisande, visst finns det kvinnor som vill se kuken. Det beror på omständigheterna. 
    Varför är en dikt värre??
  • Miss Skywalker

    Ja gör det så hon inte slösar mer av sin tid på en idiot..

  • Anonym (...)

    Eh nej... Varför i all världen skulle hon vilja ha det?! Men som tidigare skrivit, så slipper hon ju ödsla mer tid på dig då...

  • molly50
    Anonym (jonas) skrev 2022-05-20 02:13:26 följande:
    Sumpa allt? Någon gång ska väl vara den första då hon ser mitt kön/penis om hon är romantiskt intresserad, vilket jag tror ganska så säkert att hon är. Då är det väl bra att göra det över nätet med en liten bild, så får hon bedömma om hon så att säga godkänner den. Inte sagt att det behöver vara en deal braeker men det kan ju vara av betydelse. Förstår du hur jag tänker nu?
    Ja,risken är att du sumpar allt om du skickar en dickpic till henne.
    Hade jag fått en dickpic av en kille så hade mitt ev intresse svalnat direkt om jag fått en sådan bild. 
    Det hade fått mig att tro att du bara är ute efter en sak. Inte något mer seriöst. 
Svar på tråden Är det OK att skicka en bild på mitt kön till henne?