• Anonym (Harmonisk)

    Är jag en hemsk mamma ;)

    Inte helt seriös fråga kanske men jag sitter i soffan med morgonens andra kopp kaffe. Barnen sover. Allt är lugnt och jag känner att det här är helgens bästa stund. Jag har mina barn varannan vecka och älskar verkligen att umgås med dem. Men just det här lugnet, när de är hemma, är så skönt. När de är hos sin pappa tycker jag mest det är småtråkigt och kan inte alls njuta av det på samma sätt. 


    Det är lite som när de var små och låg och sov och var så vansinnigt söta. Jag kunde titta på dem hur länge som helst.

    Så sovande barn är det bästa som finns. Är jag en hemsk mamma som känner så? Tungan ute

  • Svar på tråden Är jag en hemsk mamma ;)
  • Anonym (Lika hemsk isåfall)

    Nej, skulle säga att du är högst normal.
    Så kände jag också när mina barn ännu bodde hos mig.

  • Tow2Mater

    Håller med :) Har gjort samma idag, men sen borjade tjatet om att kliva upp och fixa sig iordning så vi hinner till fotbollen och det stressar ihjäl mig.

  • Ullistrump

    Ja!! Det låter otroligt själviskt barnen kommer få anknytningsskador 

  • Anonym (A)
    Anonym (Lika hemsk isåfall) skrev 2022-05-21 09:18:24 följande:
    Nej, skulle säga att du är högst normal.
    Så kände jag också när mina barn ännu bodde hos mig.
    Håller med
  • Anonym (Kakmonstret)

    Fullkomligt normal mamma. Du njuter ju av närheten till dina barn, men varje stund kan omöjligen vara aktiv. Du har en lugn, skön morgon och vet att du snart kommer få världens bästa kramar när de vaknar, det är precis så livet ska vara!

Svar på tråden Är jag en hemsk mamma ;)