• Anonym (Anonym)

    Träffat en kille, problem med hans ex?

    Har träffat en kille. Vi har umgåtts men inte haft sex eller nåt. Han och exet gjorde slut för nån månad sen (inga barn ihop) och har tydligen en historia av att bli ihop varje gång igen, då dom gjort slut flera gånger. Han påstår dock att det är annorlunda denna gång och han har blockat/tagit bort henne överallt, förutom hennes nummer, där har han kvar henne och hon skriver ofta till honom. Han säger att han inte vill att hon ska skriva men hon skriver ändå och han hotar med att blocka flera gånger men ändå blockar han aldrig, trots att han tydligen inte vill att hon ska skriva. Varför blockar han inte henne trots att han säger till henne och mig att han ska göra det och trots att han tydligen inte vill att hon ska fortsätta skriva? Bryr han sig om henne/har känslor kvar?

    Vill inte bara något slags rebound men vet ju inte om det är så

  • Svar på tråden Träffat en kille, problem med hans ex?
  • Anonym (ööö)

    Om det är så kort tid sen de bröt upp så är han troligen inte redo för ny relation redan. Var rädd om dig. 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ööö) skrev 2022-05-21 11:54:52 följande:

    Om det är så kort tid sen de bröt upp så är han troligen inte redo för ny relation redan. Var rädd om dig. 


    Men varför börja träffa mig i så fall?
  • Anonym (ööö)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-05-21 11:56:48 följande:
    Men varför börja träffa mig i så fall?
    En del har svårt vara ensamma. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ööö) skrev 2022-05-21 11:58:16 följande:
    En del har svårt vara ensamma. 
    Så du tänker att han inte träffar mig för att han genuint vill vara med just mig, utan för att han inte vill vara ensam och kunna använda mig för att komma över exet? 
  • Anonym (X)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-05-21 12:00:09 följande:
    Så du tänker att han inte träffar mig för att han genuint vill vara med just mig, utan för att han inte vill vara ensam och kunna använda mig för att komma över exet? 
    Ja.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (X) skrev 2022-05-21 12:03:50 följande:
    Ja.
    Han säger att det inte är så men han kanske inte vill erkänna 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-05-21 12:20:05 följande:

    Hur gammal e han?


    Hur så?
  • Anonym (Hmm)

    Anledningen till att ja frågar e just för att ja e i samma situation.. mitt ex o ja har gjort slut flera ggr, men han drar mig tillbaka varje gång..han har mycket issues den mannen, så ja hoppas inte de e samma karl :(

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-05-21 12:23:22 följande:

    Anledningen till att ja frågar e just för att ja e i samma situation.. mitt ex o ja har gjort slut flera ggr, men han drar mig tillbaka varje gång..han har mycket issues den mannen, så ja hoppas inte de e samma karl :(


    Hur gammal är den mannen då? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-05-21 12:25:07 följande:

    50 +


    Då är det ej samma.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-05-21 12:26:41 följande:
    Då är det ej samma.
    Skönt för din skull isf! För han kommer förstöra dig..ja vet inte hur ja själv ska bli stark nog att hålla mig borta... 
  • Anonym (Nono)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-05-21 12:25:07 följande:

    50 +


    När jag först läste tråden trodde jag ni var två unga personer. Då hade det varit lite annorlunda men när 50 plussare håller på sådär. Mycket märkligt, jag hade aldrig stannat, det där är bäddat för trubbel. 
  • Anonym (Omedvetet)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-05-21 12:15:52 följande:
    Han säger att det inte är så men han kanske inte vill erkänna 
    Man tror ofta att man har koll på varför man gör vissa saker. Men ofta vet man inte alls, man kanske vet men vill inte erkänna för sig själv, vet men vill inte erkänna för den nya eller så förnekar man allt. Vi är inte så logiska i en uppbrytningsfas. 
    Jag tror som andra att han vill ändå hålla dörren öppen för henne och du är ett tidsfördriv. 
    Inte av elakhet mot dig men för sin egen skull. Han är inte klar för något nytt. 
  • Anonym (Kimchi)

    Ruskigt omoget för en 50+. Trodde ni var i övre tonåren eller lite över 20. 


    Risken finns att han leker med dig som ett rebound och vill göra exet svartsjuk för att ta tillbaka honom. 


    Känns inte som att det är något att satsa på men
    tiden får utvisa. 

Svar på tråden Träffat en kille, problem med hans ex?