• Anonym (TS)

    Skalliga män

    Är det en dealbreaker för dig eller skulle du kunna bli attraherad och kär i någon som tappat allt hår och är skallig? 

  • Svar på tråden Skalliga män
  • Anonym (anonym)

    Bortsett från alla personliga preferenser, så finns många oattraktiva män som har förhållanden. Så du kan hitta någon oavsett hårstil.

  • Anonym (Hår)

    Jag är svag för män med hår på huvet bröstet armarna osv. Min nya kärlek har fin kalufs fast han är 50.
    Men inte så att skallighet är no no. Men det måste kompletteras med andra manliga attribut och inte en krans med hår på sidan
    DET är en deal-breaker. 

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Hår) skrev 2022-05-24 11:48:21 följande:

    Jag är svag för män med hår på huvet bröstet armarna osv. Min nya kärlek har fin kalufs fast han är 50.
    Men inte så att skallighet är no no. Men det måste kompletteras med andra manliga attribut och inte en krans med hår på sidan
    DET är en deal-breaker. 


    på bröstet också...?
    uuuusch. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (anonym) skrev 2022-05-24 07:57:40 följande:
    Ja, oavsett anledning. Jag tycker att tjockt, välskött, starkt hår ser friskt och hälsosamt ut, oavsett kön.

    Det är liksom objektivt vackert, tilltalande, med starkt, tjockt glänsande hår enligt mig. :) 
    Det är nog så enligt biologin att en fin hy vältränad kropp tjockt glansigt hår och brett käkparti hos män är en sund och vital man och likaså för kvinnor 
  • Gryntroll

    Inget problem över huvudtaget, så länge det inte handlar om någon form av "cam over" eller att försök att dölja det hela. 


     


    Faktum är att jag föredrar rakade män framför de med alltför tjock/halvlång kaluffs.

  • Anonym (XXX)

    Beror ju helt och hållet på om mannen passar i det eller inte. För att ta två kända exempel, så var både Yul Brunner och Teddy Savalas väldigt sexiga med sina kala skallar!

    Men sedan finns det dom som inte alls passar i det. För att ta en känd person igen, så blev Bing Crosby en helt annan person utan toupén som han brukade ha. Mycket vanligare, tråkigare och fulare. 

  • flygrl

    Jag attraheras av maskulina lite äldre män (är själv 24) och då helst kortklippta men tunnhårig funkar också, helst rakad om det blivit typ en flint. Mycket hellre det än långt hår!


    FredrikLiksom skrev 2022-05-23 16:38:19 följande:

    Jag vet att fråga inte är riktad till mig men eftersom jag hör till det manliga släktet så bryr jag mig inte om sånt utan kör på bara på för min åsikt är viktig!

    Jag är mer eller mindre skallig. Jag håller efter Det och trimmar 2-3 ggr i veckan. 

    Visst kan man sakna håret ibland men fördelarna överväger nog ändå. 


    1. Jag ser rätt hård/manlig ut.
    2. Slipper hålla på med vax/spray/gel och skit
    3. Aldrig morgonfrilla
    4. Aldrig flottigt hår

    Vem gillar inte sånt liksom?


    Låter praktiskt och manligt. Inget självupptaget fixande med frisyren där inte!
    DominantPoly skrev 2022-05-23 17:10:15 följande:

    Jag har rakat huvud men har aldrig upplevt det som något minsta problem, varken själv eller när det gäller vad andra tycker. Tvärtom så verkar många som är mina typer av kvinnor attraheras av det.


    Också riktigt manligt.

  • Anonym (Hönan)
    Anonym (Jättekränkt man) skrev 2022-05-23 18:29:20 följande:

    Tråden om celluliter rök direkt, men en tråd om tunnhåriga och även skalliga män får vara kvar.

    Jag är kränkt helt enkelt, vart gör jag en kränkningsanmälan?


    I runda arkivet som töms vardagar tidigt på morgonen...
  • Anonym (påoiuj)
    Anonym (Johanna) skrev 2022-05-23 16:35:17 följande:
    Jorå, överkamning kan funka om det görs snyggt och med viss finess Skrattande

    Hmm... Nej. Överkamning är, enligt mig, fruktansvärt oattraktivt. 


     


     

Svar på tråden Skalliga män