• Anonym (I)

    Kan han tappat känslor för mig?

    Min man har ändrat beteende mot mig. Kan de vara så att han tappat känslorna vad tror ni?

    1: han somnar alltid eller väldigt ofta i soffan redan vid 21:00... vi får sällan egentid tillsammans där vi kan hänga och kolla på tv tillsammans. Men spela till 2 på natten orkar han alltid... 

    2: när jag frågade om jag var hans bästa vän så svarade han att jag var hans partner. För mig är han både min partner och bästa vän.... 

    3. han håller sällan om mig som han gjorde förut. Utan mer tafs på rumpan och tafs på brösten..

    4: ibland när vi ska sova märker jag att han har stånd. Börjar runka av han.. märker att han får hårdare stånd. Sen slutar jag, och då visar han inte nå tecken på att jag ska fortsätta runka av han. Och efter några min slaknar han. dom få gångerna vi väl har sex så känns de mer som han vill tömma än att ha det skönt tillsammans med mig. Känns som han vill bli klar så fort som möjligt. Vi har endast penetration och han har sällan lust eller tid att smeka eller slicka... 

    5. han ägnar mycket tid åt att kolla när han kan få göra roliga saker själv. Åka iväg på bilevenemang och så. Än att få egentid med mig. Vi har två små barn och har inte haft egentid tillsammans på flera år.. och han verkar inte sakna det eller vilja göra nåt åt saken..

    6 när jag fyller år gör han inte nåt speciellt till mig. Ena gången gav han mig en body lotion som han Inte ens slagit in. En annan gång köpte han juice och en ostmacka åt mig samt en Tårta. Och en Annan gång fick jag en tårta av han. Tanken är ju fin/god. 

    7: när vi är ifrån varandra flera dagar så ringer han inte till mig... han skriver nåt sms ibland men inte mer än så..

  • Svar på tråden Kan han tappat känslor för mig?
  • Anonym (panflöjt)

    Korta svaret är ja, det låter inte som att han har särskilt mkt intresse kvar för dig. Han är förm kvar pga ni har ban ihop o han vill vara själv egentligen.

  • Anonym (I)
    Anonym (panflöjt) skrev 2022-05-23 23:45:13 följande:

    Korta svaret är ja, det låter inte som att han har särskilt mkt intresse kvar för dig. Han är förm kvar pga ni har ban ihop o han vill vara själv egentligen.


    Är det så?? Vad får dig att tro att det är så?
  • Dexter dot com

    Han vill inte umgås med dig, inte sugen på sex eller närhet , vill ha mycket egentid, är inte intresserad av hur du har det när han är bortrest, ointresserad av att visa att han uppskattar dig....allt tyder ju på att något är väldigt fel i er relation. Vad säger han när ni pratar om det?

  • Anonym (E)

    Vilket konstigt par...

    1) Det behöver inte vara något personligt, spel är gjorda för att vara beroendeframkallande. Däremot verkar han inte ha så stort intresse ändå att umgås med dig.

    2) Needy much...? Skaffa dig vänner, ens partner ska inte vara ens "bästis", det är bara osunt. Att vara nära är en sak men han ska inte uppfylla den delen av ditt liv.

    3) Där känns det mer som att han ser dig som ett sexobjekt och inte som människa.

    4) Man avslutar en runk eller så börjar man inte alls. Det är väldigt taskigt att hålla på så. Sen är det ju inte som att han verkar vilja ha dig sexuellt heller. Du är ett hål för honom, inte hans älskling som han har underbart sex med, om jag säger så.

    5) Han vill ha egentid. Det borde du också ha. Med tanke på nr 2 så skulle jag säga att han känner sig kvävd. Om han aldrig vill göra något som par så förstår jag att du blir ledsen och det är liksom början till slutet kan man säga.

    6) Vissa killar är såna. Har han aldrig ansträngt sig, eller slutade han efter att "smekmånaden" var över? Förbaskat fantasilöst av honom iaf. Du kan ge honom en önskelista så blir det lättare.

    7) Låter rätt normalt.

Svar på tråden Kan han tappat känslor för mig?