• Anonym (Ledse­n)
    Tue 24 May 2022 15:50
    1048 visningar
    5 svar
    -3
    5
    1048

    Sprang på akuten

    Jag fick vänta 3 h på akuten ... jag fick spelet då jag behövde hjälp med mitt brutna finger och fick inga värktabletter fören långt efter. Jag sprang omkring längst korridoren för att kunna koppla bort smärtan. Dom sa åt mig att lugna ner mig och gå in på rummet på akuten. Jag gjorde det men sprang ut igen och sprang längst korridoren som om jag sprang ett lopp. Alla började bli sura. Jag gick in och tog det lugn en stund. Ringde sen dit mina vänner då jag kände mig ensam på akuten. dom blev sura av att jag hade med mig 5 vänner och tyckte Två besökare räckte. Vem är dom att bestämma över mitt liv? Är inte de här väldigt dålig stil emot mig??

  • Svar på tråden Sprang på akuten
  • Tue 24 May 2022 15:59
    #1
    +2

    Troll hoppas jag 

  • Tue 24 May 2022 16:05
    #2

    Det där var väl inget. Jag fick vänta 15 minuter fast jag lätt huvudvärk (som gick över på väg till akuten). Jag skrek att jag ville prata med alla överläkare och sen bjöd jag in 500 vänner som alla också skrek. Då sa de åt mig att man bara får ha 450 besökare men då sa jag att de inte är min chef. Sen sprängde jag hela sjukhuset. Nu vill de att jag säger förlåt. Får det verkligen gå till så?

  • Gameof­throne­s
    Tue 24 May 2022 16:06
    #3

    Kom igen ännu än sådan trolltråd?
    Fan har du ingen hobby? Skaffa dig det stör inte oss. 

  • Tue 24 May 2022 16:48
    #4
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-05-24 15:50:50 följande:
    Sprang på akuten

    Jag fick vänta 3 h på akuten ... jag fick spelet då jag behövde hjälp med mitt brutna finger och fick inga värktabletter fören långt efter. Jag sprang omkring längst korridoren för att kunna koppla bort smärtan. Dom sa åt mig att lugna ner mig och gå in på rummet på akuten. Jag gjorde det men sprang ut igen och sprang längst korridoren som om jag sprang ett lopp. Alla började bli sura. Jag gick in och tog det lugn en stund. Ringde sen dit mina vänner då jag kände mig ensam på akuten. dom blev sura av att jag hade med mig 5 vänner och tyckte Två besökare räckte. Vem är dom att bestämma över mitt liv? Är inte de här väldigt dålig stil emot mig??


    Ett tips..

    Skaffa dig ett liv, du verkar sakna ett liv.. Och nej du är inte en så unik snöflinga att du skall ha rätten att få bete dig hänsynslöst mot andra människor och
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tue 24 May 2022 18:05
    #5

    Nej tyvärr. Nån ANOF blir du aldrig. Synd.

Svar på tråden Sprang på akuten