• Anonym (clari­ssa)
    Mon 6 Jun 2022 19:50
    39151 visningar
    127 svar
    -5 +4
    127
    39151

    Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?

    Dom flesta kvinnor jag har pratat med och det har blivit många genom åren  tycker bara att det är jobbigt med män som vill hålla på i all oändlighet. Dom flesta kvinnor får orgasm av smeksex eller oralsex dom vill inte ligga och skava i flera timmar. Dom flesta vill ha män som kommer inom några minuter. Jag bröt med mitt ex när han stolt berättade för mej att han kunde hålla på hur länge som helst. Han var säkert stolt över det men jag mådde illa bara jag tänkte på dur hemskt det skulle vara!
    Tacka vet jag 2-3 minuters männen. Var finns niSkäms

  • Svar på tråden Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?
  • Wed 20 Jul 2022 00:22
    +2
    Tom Araya skrev 2022-07-19 23:51:52 följande:
    Hahaha... Skrattande underbart uttryck man aldrig annars skulle få höra eller läsa.
    Du är väldigt speciell, inte som alla andra och det menar jag i positiv och uppskattande mening. Solig

    Jaha, tack! Men så är det väl? Den som kan hålla på i timmar är inte tillräckligt kåt på mig, den som sprutar på några minuter är så upphetsad av att sätta på mig att han kommer så fort.
    Jag vet att många killar tar det som ett misslyckande att komma fort, men det är alldeles fel! Och jag har i många år verkligen försökt förklara detta för många killar.  Jag tar det utan tvekan som väldigt positivt om han sprutar inom minuter. För det är väl inte sista gången vi ska knulla...? Vi kan ta en ny omgång om några timmar, och då är han inte lika snabb
  • Wed 20 Jul 2022 06:47
    Pussan skrev 2022-07-20 00:22:15 följande:

    Jaha, tack! Men så är det väl? Den som kan hålla på i timmar är inte tillräckligt kåt på mig, den som sprutar på några minuter är så upphetsad av att sätta på mig att han kommer så fort.
    Jag vet att många killar tar det som ett misslyckande att komma fort, men det är alldeles fel! Och jag har i många år verkligen försökt förklara detta för många killar.  Jag tar det utan tvekan som väldigt positivt om han sprutar inom minuter. För det är väl inte sista gången vi ska knulla...? Vi kan ta en ny omgång om några timmar, och då är han inte lika snabb
    Det har man ju läst många gånger här på FL att tjejen tror det är något fel på henne om han slaknar eller inte kommer. Nej, det är det inte. Det är bara olika egenskaper och förmågor. Jag har inte lika lätt att komma som när jag var yngre.
  • Anonym (därfö­r)
    Fri 5 Aug 2022 10:05
    +1
    Anonym (djupt och länge) skrev 2022-07-20 00:15:41 följande:
    Uthålliga män avser nog ofta uthålliga och engagerade i hångel och förspel, och att de kan spruta fort men ha sex igen efter en kort stund och gärna flera ggr på en kväll/helg.

    Det ligger något i det Pussan skrev att det är häftigt med så kåta män som knappt kan hålla sig, för då indikerar det att kvinnan är väldigt upphetsande och sexig. Men macho skulle jag verkligen inte kalla det, möjligen passionerad och svältfödd eller ego om det kommer utan det andra.
    Jag tror inte att man med uthållighet syftar på att man kommer på två sekunder men är snabbt redo för ny omgång, jag tror att man med uthållighet oftast menar att man kan hålla på länge innan man kommer. En uthållig löpare tex är ju oftast inte någon som behöver ta 15 pauser på vägen utan någon som kan springa oavbrutet länge.

    Givetvis anspelar det på ens ego när den andra verkar vara väldigt sugen, det gäller ju både kvinnor och män. Att ha sex med någon som verkar totalt oengagerad är ju rätt tråkigt. Dock ska man inte sticka under stol med att det oftast tar lite längre tid för kvinnor att komma och även om det säkert är trevligt med en jättepassionerad snubbe som är så sugen att han nästan kommer i brallan så blir det nog rätt frustrerande för henne ändå om hennes orgasm uteblir.
  • Anonym (Bert Niklas­son)
    Fri 5 Aug 2022 15:58
    +1
    Anonym (Trött) skrev 2022-06-23 10:24:18 följande:
    Jag antar att potens hos din älskare är viktigt för dig med andra ord? Jag har nu lagt en beställning på ett potens preparat hos en nätläkare. Det fanns väldigt mycket att välja på så det fick bli en chansning. Kamagra, men alla preparaten innehåller såvitt jag förstår sildenafil så då kan det väl inte vara så stor skillnad?
    Grattis, de blå pillren är Guds gåva till kärleksparen. Mannen kan hålla på längre, blir hårdare, och att känna ett skönt stånd är upphetsande i sig, vilket kvinnan märker och då njuter hon av att känna att han njuter. En god spiral.

    Sedan ett par år återhämtar sig min fru från livmoderhalscancer och strålning som brände hela underlivet. Steg för steg kan vi hålla på djupare och längre, men inte jättedjupt eller jättelänge. Så vi tillfredställer varandra och oss själva tillsammans, har det så skönt så skönt.
  • Fri 23 Dec 2022 21:51

    Jag älskar sex och mannen får gärna vara uthållig = mer orgasmer. Men får även orgasm av smek- och oralsex.
    Jag kommer först och sist 🤣

  • Anonym (i like it)
    Fri 23 Dec 2022 22:10

    jag vill ha sex i timmar.

    du kan gärna få min karl..

  • Fri 23 Dec 2022 23:18
    +1
    Anonym (därför) skrev 2022-08-05 10:05:56 följande:
    Jag tror inte att man med uthållighet syftar på att man kommer på två sekunder men är snabbt redo för ny omgång, jag tror att man med uthållighet oftast menar att man kan hålla på länge innan man kommer. En uthållig löpare tex är ju oftast inte någon som behöver ta 15 pauser på vägen utan någon som kan springa oavbrutet länge.

    Givetvis anspelar det på ens ego när den andra verkar vara väldigt sugen, det gäller ju både kvinnor och män. Att ha sex med någon som verkar totalt oengagerad är ju rätt tråkigt. Dock ska man inte sticka under stol med att det oftast tar lite längre tid för kvinnor att komma och även om det säkert är trevligt med en jättepassionerad snubbe som är så sugen att han nästan kommer i brallan så blir det nog rätt frustrerande för henne ändå om hennes orgasm uteblir.
    Orgasmen fixar jag ju lätt själv. Vi behöver inte vara så fixerade vid att vi båda ska komma tillsammans och helst samtidigt, sånt händer väldigt sällan.
    Det är ju så härligt när han är så kåt, pustar och frustar och sprutar för att han är så jävla kåt på mig.... Det njuter jag kolossalt av, och sedan kan jag avsluta själv Mycket hellre det än att hålla på i timmar!
  • Anonym (Intre­ssant)
    Fri 23 Dec 2022 23:34
    Pussan skrev 2022-12-23 23:18:43 följande:
    Orgasmen fixar jag ju lätt själv. Vi behöver inte vara så fixerade vid att vi båda ska komma tillsammans och helst samtidigt, sånt händer väldigt sällan.
    Det är ju så härligt när han är så kåt, pustar och frustar och sprutar för att han är så jävla kåt på mig.... Det njuter jag kolossalt av, och sedan kan jag avsluta själv Mycket hellre det än att hålla på i timmar!
    Så du njuter mer av bekräftelsen av att han är kåt på dig än själva sexet i sig? 


  • Anonym (djupt och länge)
    Fri 23 Dec 2022 23:51
    Anonym (Intressant) skrev 2022-12-23 23:34:02 följande:
    Så du njuter mer av bekräftelsen av att han är kåt på dig än själva sexet i sig? 
    Ligger något i det. Bekräftelsen i det är rätt oslagbar. Bäst är det med män som blir kåta snabbt igen och är lättväckta oavsett uthållighet. Det är hett.
  • Anonym (Atlet­en)
    Sat 24 Dec 2022 07:03
    +1

    Han är stark, presterar, visar att han är en man som inte ger upp i första taget.
    "OOH" suckar kvinnorna och nästan svimmar.

  • Anonym (T)
    Sat 24 Dec 2022 07:31

    Jag vill ha en man som kan hålla på hyfsat länge. Då jag själv kommer av penetrstionssex älskar jag känslan av att ha en kuk i mig. Visst, man kan bli lite öm men inget slår känslan av att bli knullad hårt och hyfsat länge. 

  • Anonym (Atlet­en)
    Sat 24 Dec 2022 07:33
    Anonym (T) skrev 2022-12-24 07:31:49 följande:

    Jag vill ha en man som kan hålla på hyfsat länge. Då jag själv kommer av penetrstionssex älskar jag känslan av att ha en kuk i mig. Visst, man kan bli lite öm men inget slår känslan av att bli knullad hårt och hyfsat länge. 


    Av en Atlet.
    "OOH"
  • Anonym (T)
    Sat 24 Dec 2022 07:38
    Anonym (Atleten) skrev 2022-12-24 07:33:33 följande:
    Av en Atlet.
    "OOH"
    Nä, då! De finns, är tillsammans med en just nu.
  • Anonym (Engel­ska)
    Sat 24 Dec 2022 15:10
    Anonym (Bert Niklasson) skrev 2022-08-05 15:58:13 följande:
    Grattis, de blå pillren är Guds gåva till kärleksparen. Mannen kan hålla på längre, blir hårdare, och att känna ett skönt stånd är upphetsande i sig, vilket kvinnan märker och då njuter hon av att känna att han njuter. En god spiral.

    Sedan ett par år återhämtar sig min fru från livmoderhalscancer och strålning som brände hela underlivet. Steg för steg kan vi hålla på djupare och längre, men inte jättedjupt eller jättelänge. Så vi tillfredställer varandra och oss själva tillsammans, har det så skönt så skönt.
    Var härligt. Bevis på att det går bra att lära sig att leva med sjukdom som hinner sexet.
    ni är kul 
  • Sun 25 Dec 2022 15:34

    Haha då är du inte för mig, sex är härligt o njutas av till max 

  • Anonym (M)
    Sun 25 Dec 2022 23:54
    +1

    Har aldrig varit med om att det inte varit uppskattat. Bara för att jag kan knulla henne i timtals betyder det ju inte att det behöver ta så länge utan kan även köra snabbisar.

  • Anonym (Hehoo­)
    Mon 26 Dec 2022 00:05
    +1
    Pussan skrev 2022-07-20 00:22:15 följande:

    Jaha, tack! Men så är det väl? Den som kan hålla på i timmar är inte tillräckligt kåt på mig, den som sprutar på några minuter är så upphetsad av att sätta på mig att han kommer så fort.
    Jag vet att många killar tar det som ett misslyckande att komma fort, men det är alldeles fel! Och jag har i många år verkligen försökt förklara detta för många killar.  Jag tar det utan tvekan som väldigt positivt om han sprutar inom minuter. För det är väl inte sista gången vi ska knulla...? Vi kan ta en ny omgång om några timmar, och då är han inte lika snabb
    Det räcker med någon minut/minuter och lite eggande igen, sen så är man på G igen, 3-4 gånger brukar fungera alla fall.
Svar på tråden Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?