• Sun 12 Jun 2022 13:11
    5354 visningar
    19 svar
    19
    5354

    Footjob

    Finns det tjejer som gillar att ge sk footjob ? och vad tycker ni män om det ?

  • Svar på tråden Footjob
  • Anonym (MR kliste­r)
    Sun 12 Jun 2022 14:50
    #1

    Hej, ja det finns det.

    It doesnt float my boat 

  • Anonym (Är roligt­)
    Sun 12 Jun 2022 15:04
    #2
    +1

    Jag tycker det är roligt. Det är inte ett dugg sexigt, inget jag går igång på, men det är roligt. Han gillar det och går igång på det, och jag tycker det är roligt.

    Det roliga med det är att man eller åtminstone inte jag har alls samma koordination i fötterna som händerna, tårna är väldigt mycket klumpigare än fingrarna, så det är svårt och kräver koncentration och känns som en slags seger, att jag vinner eller att jag klarat något svårt när det går för honom.

  • Sun 12 Jun 2022 15:35
    #3
    +1

    Jag har fått rejält med footjobs genom tiderna.. Jag brukar använda compede..

    Jag promenerar mycket!

  • Anonym (Man 53 år make)
    Sun 12 Jun 2022 15:55
    #4

    Min fru är vänlig att låta mig få footjob ibland. Det är väldigt trevligt tycker jag.

    Absolut allra bäst är när hon har stayupstrumpor på då jag är en nylonfetishist.

    För er som inte testat - gör det. 

    / Man 53 år

  • Sun 12 Jun 2022 15:57
    #5
    +1

    det är min dröm att få ett hett footjob med svarta glansiga stay-ups,hoppas jag får uppleva det någon dag !

  • Sun 12 Jun 2022 16:02
    #6

    Använder du nylonstrumpor när du gör ett footjob,tycker det är så sexigt,vill gärna suga o lukta lite på fötterna emellanåt o känna lukten av min kuk.


    Anonym (Är roligt) skrev 2022-06-12 15:04:08 följande:

    Jag tycker det är roligt. Det är inte ett dugg sexigt, inget jag går igång på, men det är roligt. Han gillar det och går igång på det, och jag tycker det är roligt.

    Det roliga med det är att man eller åtminstone inte jag har alls samma koordination i fötterna som händerna, tårna är väldigt mycket klumpigare än fingrarna, så det är svårt och kräver koncentration och känns som en slags seger, att jag vinner eller att jag klarat något svårt när det går för honom.


  • Anonym (Är roligt­)
    Sun 12 Jun 2022 16:49
    #7
    +1
    Dal man skrev 2022-06-12 16:02:31 följande:

    Använder du nylonstrumpor när du gör ett footjob,tycker det är så sexigt,vill gärna suga o lukta lite på fötterna emellanåt o känna lukten av min kuk.


    Nej, barfota. Använder inte nylonstrumpor öht.
  • Anonym (Man 53 år make)
    Sun 12 Jun 2022 17:33
    #8
    Anonym (Är roligt) skrev 2022-06-12 16:49:10 följande:
    Nej, barfota. Använder inte nylonstrumpor öht.
    Testa footjob med nylonstrumpor på. Ger en helt annan sensuellare känsla och också annan visuell upplevelse, 
    Rekommenderas varmt.
  • Sun 12 Jun 2022 21:02
    #9

    Det skulle jag vilja prova nylon e så lent o skönt material,min sambo använder det när vi har sex,men ej vågat fråga om ett F.J stay-ups är dessutom mycket sensuellt o kvinnligt,verkar som dom flesta av oss män går igång på det !

  • Anonym (Gravi­ditet?­)
    Sun 12 Jun 2022 21:04
    #10

    Vad har detta med graviditet att göra?

  • Sun 12 Jun 2022 21:05
    #11
    Anonym (Är roligt) skrev 2022-06-12 16:49:10 följande:
    Nej, barfota. Använder inte nylonstrumpor öht.
    Gillar du inte nylon,vad tycker din partner om nylonstrumpor ? det är sexigt när man bara ser lite av ben o fötterna genom nylonet,extra sexigt med rött nagellack som syns igenom..
  • Sun 12 Jun 2022 21:06
    #12
    Anonym (Graviditet?) skrev 2022-06-12 21:04:52 följande:

    Vad har detta med graviditet att göra?


    Du har nog halkat in på fel tråd,men du kanske har något att bidra med här också !
  • Anonym (Gravi­ditet?­)
    Sun 12 Jun 2022 21:10
    #13
    Dal man skrev 2022-06-12 21:06:42 följande:
    Du har nog halkat in på fel tråd,men du kanske har något att bidra med här också !
    Knappast, det är ju du som lagt denna tråden i "Sex och graviditet"-delen av forumet!
  • Sun 12 Jun 2022 21:13
    #14

    sex ja 

  • Anonym (Är roligt­)
    Sun 12 Jun 2022 21:20
    #15
    Dal man skrev 2022-06-12 21:05:25 följande:
    Gillar du inte nylon,vad tycker din partner om nylonstrumpor ? det är sexigt när man bara ser lite av ben o fötterna genom nylonet,extra sexigt med rött nagellack som syns igenom..
    Nej är inte förtjust i nylon. Har aldrig gillat den typen av plagg. Strumpbyxor, nylonstrumpor, stayups...inte min grej. Tycker det känns fel på nåt sätt, konstigt, ännu mer fel om jag är det minsta svettig. Kunde inte ens ha på mig stayups i bröllopsklänning.

    Har inget problem med kläder som sitter åt annars, det är just det materialet och känslan mot huden jag inte gillar.
  • Anonym (Gravi­ditet?­)
    Sun 12 Jun 2022 21:21
    #16

    Okej, vi tar det här från början...

    Familjeliv har ett forum med en massa olika ämneskategorier. Samhälle, Förälder, Nöje, etc. En av ämneskategorierna heter "Sex & Samlevnad".

    Sedan har varje ämneskategori ett antal underkategorier. Just ämneskategorin "Sex & Samlevnad" har följande underkategorier:

    Föräld­raskap
    Homo/b­i/tran­s
    Könssj­ukdoma­r
    Leksak­er/hjä­lpmede­l
    Minska­d lust
    När man inte vill
    Otrohe­t
    Sex & gravid­itet
    Sex & Sånt
    Sex efter förlos­sning
    Skydd
    Smärta­/Obeha­g
    Ställn­ingar

    Varje underkategori handlar alltså om olika saker relaterade till huvudämnet sex. Underkategorin "Sex & graviditet", som du valt, handlar om sexfrågor som uppkommer under just graviditeten. Så, vad har din frågeställning med graviditet att göra, eftersom du valt att placera den i underkategorin "Sex & graviditet"?

  • Sun 12 Jun 2022 21:22
    #17

    Gå o lägg dig

  • Anonym (Catar­ina)
    Sat 1 Apr 2023 21:32
    #18
    Dal man skrev 2022-06-12 13:11:01 följande:
    Footjob

    Finns det tjejer som gillar att ge sk footjob ? och vad tycker ni män om det ?


    Vet knappt vad det är. 
    Har dock träffat killar som velat spruta och kissa på mina fötter.
  • Anonym (?)
    Sat 1 Apr 2023 21:38
    #19
    Anonym (Catarina) skrev 2023-04-01 21:32:44 följande:
    Vet knappt vad det är. 
    Har dock träffat killar som velat spruta och kissa på mina fötter.
    Totalt ointressant och osexigt. Händer - ja Mun-ja Tuttar-ja skinkor-ja men fötter??? Nää, hell no
Svar på tråden Footjob