• Fabian1965

    Muffpics

    Varför är detta inte lika vanligt att vi män får i vår inbox?
    Vill inte kvinnor också få uppmärksamhet?

  • Svar på tråden Muffpics
  • Tornhöken

    Jag har fått lite å av varje, både bröst och punani. Dock inte helt ranson utan vi har skrivit innan. Tyvärr också dickpics av killar som bara skickar. Det är inte ok tycker jag. Jag vill ju inte ens se kukar, men tjejer ser jag gärna på. :) 

  • Nicke989

    Jag tycker i och för sig bröst är det snyggaste som finns, så helst bröstbilder, men en fitta är riktigt fin den också. Den enda kvinna som skickat "muffbilder" till mig hade en enormt fin fitta, så de bilderna uppskattade jag att få.

  • Pussan
    Anonym (M) skrev 2022-08-11 22:33:51 följande:
    Intressant! Hur kom du på den idén?
    Det var en kille jag hade ihop med för rätt många år sedan nu, han rakade mig ibland och sedan kom han på att måla läpparna med rött läppstift. Det ser rätt coolt ut tycker jag... är ju lite exhibitionist (eller mycket kanske), gillar att visa upp mig och hetta upp de killar som jag vill ska bli heta, så jag har använt det ibland sedan dess.
  • Anonym ("Anna")

    Jag har aldrig skickat snipp bilder.  Jag har sickat bilder på mig i bikini/ trosor bh till en kille jag gillar( kompis jag är hemligt kär i)  men han komenterar aldrig dessa bilder. Jag är då osäker på om han vill eller inte så jag låter bli då.  Varför säger han absolut inget ?. Han skickar inte så ofta på sig mest selfie då. 

  • Anonym (Värdighet och estetik)

    Har aldrig dejat en man som varit särskilt intresserade eller efterfrågat det. Själv har de skickat hundratals men sällan att de vill ha något tillbaks av samma kaliber. De gånger jag skickar något till män är det bara estetiska bilder med sexiga kläder eller snygga poser. De verkar gå igång på intensiva och inbjudande blickar mest.

    Fittpics är ofta väldigt fula och skulle inte känna mig bekväm med att skicka s¨nt material till någon.

  • Anonym (Catten)

    Skickade några igår men visste ju att han gillade det. Lite tease inför kvällen. 

  • Tom Araya
    Anonym (Värdighet och estetik) skrev 2022-08-13 14:11:05 följande:

    Har aldrig dejat en man som varit särskilt intresserade eller efterfrågat det. Själv har de skickat hundratals men sällan att de vill ha något tillbaks av samma kaliber. De gånger jag skickar något till män är det bara estetiska bilder med sexiga kläder eller snygga poser. De verkar gå igång på intensiva och inbjudande blickar mest.

    Fittpics är ofta väldigt fula och skulle inte känna mig bekväm med att skicka s¨nt material till någon.


    Själv tycker jag en fitta kan vara väldigt vacker.
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Värdighet och estetik) skrev 2022-08-13 14:11:05 följande:

    Har aldrig dejat en man som varit särskilt intresserade eller efterfrågat det. Själv har de skickat hundratals men sällan att de vill ha något tillbaks av samma kaliber. De gånger jag skickar något till män är det bara estetiska bilder med sexiga kläder eller snygga poser. De verkar gå igång på intensiva och inbjudande blickar mest.

    Fittpics är ofta väldigt fula och skulle inte känna mig bekväm med att skicka s¨nt material till någon.


    Jag skulle inte kalla mitt kön fult och ingen annans heller. Jag tycker jag är fin och får komplimanger. Å andra sidan tror jag inte så många män skulle säga att man har en ful fitta. Inte om de tänk sig att få uppleva den IRL iaf. 
  • Daniel 723
    Anonym (Catten) skrev 2022-08-13 16:35:26 följande:
    Jag skulle inte kalla mitt kön fult och ingen annans heller. Jag tycker jag är fin och får komplimanger. Å andra sidan tror jag inte så många män skulle säga att man har en ful fitta. Inte om de tänk sig att få uppleva den IRL iaf. 
    De tjejer jag messat med har oftast frågat om jag vill se, ibland har det kommit ett par nakna bröst utan att hon kollat om jag är sugen. Men det har alltid varit uppskattat. 
  • Jonnynilsson
    Anonym (Rafi) skrev 2022-07-17 14:16:32 följande:

    Har fått lika många pussypics som jag skickat dickpics.


    Samma här. Ungefär typ 0 då alltså.
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Värdighet och estetik) skrev 2022-08-13 14:11:05 följande:

    Har aldrig dejat en man som varit särskilt intresserade eller efterfrågat det. Själv har de skickat hundratals men sällan att de vill ha något tillbaks av samma kaliber. De gånger jag skickar något till män är det bara estetiska bilder med sexiga kläder eller snygga poser. De verkar gå igång på intensiva och inbjudande blickar mest.

    Fittpics är ofta väldigt fula och skulle inte känna mig bekväm med att skicka s¨nt material till någon.


    Tycker en fitpic är vacker och eggande.
  • Gaskarl

    Fittpics är tråkigt, två bröst rakt framifrån är också ganska tråkigt..Jag ser gärna både pussy och bröst, men jag vill ha lite mer också,  lite stylish, en hand, en bit av håret eller ansiktet, kanske något plagg inblandat, en bit av BH:n eller strumpkant/trosa. Absolut inte en trosa som är dragen åt sidan bara..

  • Smecker

    Det beror helt och hållet på vilka kretsar man rör sig i och vilka personer man får kontakt med. I vissa kretsar och för vissa personer är det sexigt och eggande (och vanligt/fullt naturligt) att skicka, i och för andra är det inte det.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
Svar på tråden Muffpics