• Anonym (Svårflörtad)

    Svårflörtad!

    Hej! Jag har ett problem. Jag väljer inga tjejer. Jag gör saker för att få tjejer men när dom kommer och knackar på dörren väljer jag bort dom. Jag har en tjej som jag är lite kär i som jag tycker om men jag känner att jag inte är tillräckligt sexuellt erfaren för henne..

    Undrar om min bristande sexuella erfarenhet gör att tjejerna i min ålder ignorerar mig. Känner trots detta att jag inte vill ha en "unge" utan vill ha någon närmare min ålder. Jag är 33.

    Jag fick en erfarenhet av en äldre kvinna som "knäckte min kod" och fick en romantisk "fantasi avsugning".. Jag söker inte längre efter mer "porr" utan skulle vilja va med någon jag faktiskt kan tänka mig i mitt liv men jag har lite dåligt samvete. Jag har börjat avsluta alla stödkontakter jag har i livet och börjar närma mig ett "annat arbete"..

    Kort och gott sker det mycket förändringar men jag är nyfiken på era erfarenheter vad gäller det sexuella och parrelationer.

    Vågar man tro på sig själv?

  • Svar på tråden Svårflörtad!
  • Anonym (Oförstående)

    Jag känner mig så tacksam för att jag inte är singel. Det verkar vara alldeles för svårt att dejta numera. Så mycket krav och tankar kring alla detaljer, kärlek är ju det lättaste som finns i livet. 

    Om du stöter bort tjejer är det något du behöver jobba på inom du lockar in dem. Förstår inte riktigt vad du menar med ditt inlägg, är du rädd för att inte kunna tillfredsställa henne? Eller att hon inte är tillräckligt sexuellt kunnig för dig? Tror du att seriösa förhållanden uteslutande bygger på sex? För då kommer du nog att få en chock. 

    Det spelar ingen roll om en man har haft 200 kvinnor i sängen, han har aldrig haft MIG i sängen. Så det där med erfarenhet är överskattat. 

  • Anonym (Maskrosen)

    Verkar som om du är rädd. Att kanske misslyckas när det ska till sex och att du helt enkelt undviker att komma dit. 

  • Anonym (A)
    Anonym (Oförstående) skrev 2022-06-24 16:44:49 följande:
    Jag känner mig så tacksam för att jag inte är singel. Det verkar vara alldeles för svårt att dejta numera. Så mycket krav och tankar kring alla detaljer, kärlek är ju det lättaste som finns i livet. 

    Om du stöter bort tjejer är det något du behöver jobba på inom du lockar in dem. Förstår inte riktigt vad du menar med ditt inlägg, är du rädd för att inte kunna tillfredsställa henne? Eller att hon inte är tillräckligt sexuellt kunnig för dig? Tror du att seriösa förhållanden uteslutande bygger på sex? För då kommer du nog att få en chock. 

    Det spelar ingen roll om en man har haft 200 kvinnor i sängen, han har aldrig haft MIG i sängen. Så det där med erfarenhet är överskattat. 
    Håller med
  • Anonym (Svårflörtad)
    Anonym (Oförstående) skrev 2022-06-24 16:44:49 följande:

    Jag känner mig så tacksam för att jag inte är singel. Det verkar vara alldeles för svårt att dejta numera. Så mycket krav och tankar kring alla detaljer, kärlek är ju det lättaste som finns i livet. 

    Om du stöter bort tjejer är det något du behöver jobba på inom du lockar in dem. Förstår inte riktigt vad du menar med ditt inlägg, är du rädd för att inte kunna tillfredsställa henne? Eller att hon inte är tillräckligt sexuellt kunnig för dig? Tror du att seriösa förhållanden uteslutande bygger på sex? För då kommer du nog att få en chock. 

    Det spelar ingen roll om en man har haft 200 kvinnor i sängen, han har aldrig haft MIG i sängen. Så det där med erfarenhet är överskattat. 


    Bra svar, förstår att du är i ett förhållande på riktigt och att du inte planerar att ge upp det! Klokt!
Svar på tråden Svårflörtad!