• Anonym (Kaffedraken)

    Min fru vill ha älskare

    Vi har varit lyckligt gifta i 11 år och är nu båda runt 40 år. Vi har alltid haft väldigt bra sex och vi har båda två stor sexlust. 


    vi har senaste tiden eggat varandra med att berätta fantasier för varandra när vi har sex och allt oftare berättar min fru om hur hon blir knullad hårt av en välutrustad främling. Jag har frågat om det är något hon vill testa och första gångerna svarade hon att det bara är en fantasi men senaste veckan har hon berättat att hon blir så kåt av tanken och skulle vilja pröva på och att hon vill att jag ser på och även är med. 


    Jag är öppen av mig och lider inte av svartsjuka men det känns som ett steg ut på öppet vatten. :)
    har någon här testat och kan dela erfarenheter från liknande möten?

  • Svar på tråden Min fru vill ha älskare
  • Anonym (Kaffedraken)
    GM42 skrev 2022-07-14 06:56:37 följande:

    Vi har nu bestämt oss för att testa ta in en extra man i vårt sexliv. Min fru har tidigare berättat att hon har en manlig yngre kollega, runt 30 år som ser bra ut och som har flörtat och visat intresse.


    Jag är inte säker på att det är det bästa valet då jag tänker mig att det är enklare att dra iväg till en annan plats och ragga upp en för oss båda okänd man. Då är vi alla på samma nivå och det är enkelt att avsluta om det inte klaffar. Å andra sidan så är det ju en fördel med kollegan på det viset att det redan finns en attraktion och gör det smidigt med flera möten om alla skulle gilla det. 


    Vi ska prata ihop oss och sätta upp klara riktlinjer innan vi gör det så får vi se var vi landar. 


    Hur vet ni att han är välutrustad? Det var ju ett av kraven. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (?) skrev 2022-07-14 13:57:10 följande:
    Hur vet ni att han är välutrustad? Det var ju ett av kraven. 
    Det vet vi inte och det är inget krav men absolut en bonus. Det är väl lite av spänningen i att öppna paket att man inte vet vad man får? ;)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (?) skrev 2022-07-14 13:57:10 följande:
    Hur vet ni att han är välutrustad? Det var ju ett av kraven. 
    Tänker att man även gått ifrån kravet på okänd man och det är inget konstigt i sig. Vissa fantasier kanske inte går eller är väldigt svåra att uppfylla och då får man kanske vara realist och se vad som är möjligt. Visst är det inte omöjligt att annonsera efter en okänd man med stor k*k, det är bara be om bildbevis när de svarar på annonsen men det skulle kunna bli ett ganska stort projekt att sortera och hitta någon lämplig kandidat som man ska bestämma något med om man annonserar på BC eller liknande ställen. Någon man känner skulle man snabbt kunna skicka ett meddelande på Messenger och stämma träff med kort framförhållning. Typ en middag när när tiden är mogen och att man tar det därifrån. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jury) skrev 2022-07-14 12:47:43 följande:

    Du blir kanske manipuletad av din fru. Hon lockar med en fantasi omkring att bli tagen av en främling, men vill förverkliga den med en konkret yngre förmåga hon flirtat med på jobbet. Går du med på det finns ingen nödbroms och du saknar all kontroll på vad dom kan hitta på utan dig. 


    Det tror jag inte då jag anser att vi har ett tryggt förhållande med otroligt bra sex. Vi pratar om allt och vi har inga problem med att den en eller andra parten flörtar lite med andra då vi båda är naturligt flörtiga av oss. Det är istället en krydda i vardagen som ger lite extra glöd i sexet. :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    GM42 skrev 2022-07-14 16:05:07 följande:
    Det tror jag inte då jag anser att vi har ett tryggt förhållande med otroligt bra sex. Vi pratar om allt och vi har inga problem med att den en eller andra parten flörtar lite med andra då vi båda är naturligt flörtiga av oss. Det är istället en krydda i vardagen som ger lite extra glöd i sexet. :)
    Ni hade ju otroligt bra sex redan? Vad blir nästa steg när ni tröttnat på detta?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (?) skrev 2022-07-14 16:28:44 följande:
    Ni hade ju otroligt bra sex redan? Vad blir nästa steg när ni tröttnat på detta?
    Å så du tänker att de som bjuder in en extra man eller kvinna gör det för att de tröttnat på varandra. Nej så är det inte. Det är ett komplement till det man har. Inte en ersättning till något som saknas. 
    "De som förstår förstår, de som inte förstår förstår inte" 
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag kommer antagligen bli wing-man till en polare och hans fru. Vi har testat en gång och det gick fenomenalt.
    Jag är gift och det finns noll svartsjuka.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Rafi) skrev 2022-07-14 19:33:19 följande:

    Jag kommer antagligen bli wing-man till en polare och hans fru. Vi har testat en gång och det gick fenomenalt.
    Jag är gift och det finns noll svartsjuka.


    Så ni lever i ett öppet förhållande och har sex med andra? 


    Ska ni berätta för varandra innan eller efter ni haft sex eller berättar ni helt enkelt inte sånt för varandra men att det ändå är okej om det sker?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2022-07-14 23:19:39 följande:

    Så ni lever i ett öppet förhållande och har sex med andra? 


    Ska ni berätta för varandra innan eller efter ni haft sex eller berättar ni helt enkelt inte sånt för varandra men att det ändå är okej om det sker?


    Min fru vet att jag har varit med det andra paret.
    Min fru vet när en ev nästa träff blir.
    Min fru träffar inga andra.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Unicorn) skrev 2022-07-14 17:01:19 följande:
    Å så du tänker att de som bjuder in en extra man eller kvinna gör det för att de tröttnat på varandra. Nej så är det inte. Det är ett komplement till det man har. Inte en ersättning till något som saknas. 
    "De som förstår förstår, de som inte förstår förstår inte" 
    Exakt! När man verkligen unnar varandra maximal njutning, unnar varandra att få leva ut sina fantasier... då gör man såna här saker. Det handlar inte om att man ¨ställer upp¨ på något för att den andre vill det, det handlar om att man vill bjuda honom på det han drömmer om.
    Så t ex har min Lover både filmat och fotat mig på stan med verkligen minimal klädsel, och även helnaken (det var nog bådas fantasi faktiskt...). Och han har krupit ner mellan raderna på bion och slickat mig tills jag kom...Och jag har runkat och sugit honom på otaliga mer eller mindre allmänna platser tills han har sprutat, ibland har jag varit ¨tvungen¨ att ta alltihopa i munnen och svälja (har absolut inget emot det). osv, vi har många fler exempel
  • Anonym (Kaffedraken)

    Min fru har ett flertal älskare, alla betydligt mer välhängda än mig. Det är väldigt upphetsande att få se den man älskar bli ordentligt tillfredställd.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Man kan planera och lova varandra en massa före, men när det är gjort finns det ingen väg tillbaka. Min gubbe tjatade på mig och även om jag inte var negativ till tanken så insåg jag riskerna. Till slut gjorde vi slag i saken och det förändrade inte bara vårt förhållande utan även mitt liv. Jag är trots mina 50+ välbehållen och älskar att klä mig kvinnligt och förföra. Jag har ett par unga villiga älskare som jag kallar in när jag vill ha sex och min man får oftast titta på (men inte deltaga). Självklart blir han upphetsad av att se mig ha unga bultande och sprutande kukar i mig, men efteråt brottas han med svartsjuka och ångest. Problemet är att jag faktiskt går igång och blir kåt av att se honom titta på, bli upphetsad men samtidigt  bli svartsjuk. Det låter jättetaskigt men jag kan inte rå för mina känslor. Vidare så skulle jag aldrig ge upp min fina unga älskare för min mans skull. Killarna är helt enastående och kan komma flera gånger på en träff. Oftast träffar jag dem en och en, men några gånger har jag blivit tagen av båda samtidigt, men det blev lite för mycket för min gubbe så, han får inte vara med på det längre. 


    Jag hör själv hur det låter, men detta var hur det gick för oss när vi öppnade "dörren", och alla är ju olika, men man måste vara medveten om riskerna. Det kan ju också vara så att kvinnan i förhållandet blir kär på riktigt i den "nya" partnern, och då har man ännu större problem. Så är inte fallet för mig eftersom mina älskare är "småkillar" ur min synvinkel men underbara på att knulla en mogen kvinna på alla tänkbara sätt.

Svar på tråden Min fru vill ha älskare