• Anonym (Skogshuggarn)

    Hur är det fatt? Social kompetens förlegat för att bilda familj?

    Diskussion här. Ena menar att det ena som behövs är att vara alfa och vältränad (gärna med ordentligt paket) och det räcker för att dra kvinnorna till sig.

    Andra menar att det behövs fler komponenter, social kompetens.

    Vem har rätt?

  • Svar på tråden Hur är det fatt? Social kompetens förlegat för att bilda familj?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Guldgrävarn) skrev 2022-07-27 14:13:07 följande:

    Inget av det!!

    Rik måste du vara bara!


    Rika män är oftast svin. Elaka o narcissistiska
  • Anonym (rödbeta)
    Anonym (beta) skrev 2022-07-27 13:18:25 följande:

    Folk (män/småkillar) som tror att alfa/beta/osv överhuvudtaget är något som existerar är så jävla beta.


    Ja eller hur HAHA

    Mannen som myntade begreppet alfahanne var nån som forskar om gorillor tror jag. (Kan minnas fel om vilka djur det var). Men han har tagit tillbaka sin teori senare efter fler observationer och nu lever termen sitt eget liv...
  • Anonym (Guldgrävarn)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-07-27 16:56:17 följande:
    Rika män är oftast svin. Elaka o narcissistiska
    Nä. Rika män är oftast väldigt trevliga, väluppfostrade, intelligenta och omtyckta.

    De är lite bättre i sina egenskaper och sitt uppförande, därför får de medvind.

    En man som är både trevlig och intelligent har allt som krävs för att lyckas i livet och blir rik pga att han är både tillräckligt trevlig och tillräckligt intelligent.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Skogshuggarn) skrev 2022-07-27 10:54:26 följande:
    Hur är det fatt? Social kompetens förlegat för att bilda familj?

    Diskussion här. Ena menar att det ena som behövs är att vara alfa och vältränad (gärna med ordentligt paket) och det räcker för att dra kvinnorna till sig.

    Andra menar att det behövs fler komponenter, social kompetens.

    Vem har rätt?


    Eftersom social kompetens ingår i att vara alfa, och jag kan garantera att ni båda två inte har en aning om vad alfa innebär utifrån frågan, så har den andra personen rätt.

    Hett tips: bara det att ens sitta och diskutera alfa är så beta så det är pinsamt.
  • Anonym (beta)
    Anonym (rödbeta) skrev 2022-07-27 17:14:30 följande:
    Ja eller hur HAHA

    Mannen som myntade begreppet alfahanne var nån som forskar om gorillor tror jag. (Kan minnas fel om vilka djur det var). Men han har tagit tillbaka sin teori senare efter fler observationer och nu lever termen sitt eget liv...
    Vargar. Han observerade en vargfamulj, men fattade inte att "alfahannen" var de yngre "beta" varghanarnas PAPPA.  Året efter han pyblicerade den första studien där begreppen myntades skrev han själv en ny som dementera de den första. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Guldgrävarn) skrev 2022-07-28 14:03:45 följande:
    Nä. Rika män är oftast väldigt trevliga, väluppfostrade, intelligenta och omtyckta.

    De är lite bättre i sina egenskaper och sitt uppförande, därför får de medvind.

    En man som är både trevlig och intelligent har allt som krävs för att lyckas i livet och blir rik pga att han är både tillräckligt trevlig och tillräckligt intelligent.
    Inte enligt min erfarenhet 
  • Anonym (M)

    Charm är allt en man behöver. Få henne att skratta varje dag så är hon din.

  • Anonym (Luke)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-07-28 15:33:58 följande:
    Inte enligt min erfarenhet 
    Låter mest som en dålig ursäkt för att inga rika män vill ha dig. Surt sa räven som man säger.
  • mari123

    Killar med pengar och självförtroende kan välja och vraka bland tjejer som inte själva har pengar och självförtroende. En ENORM mängd således.

  • Anonym (Luke)
    mari123 skrev 2022-07-28 16:33:47 följande:

    Killar med pengar och självförtroende kan välja och vraka bland tjejer som inte själva har pengar och självförtroende. En ENORM mängd således.


    Även kvinnor med pengar och självförtroende väljer männen med pengar ocb självförtroende.

    En man med pengar och självförtroende är attraktiv i alla kulturer. Det är universellt. Kvinnorna vill trygga framtiden för sin avkomma.
  • Anonym (Guldgrävarn)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-07-28 15:33:58 följande:
    Inte enligt min erfarenhet 
    Ok. Men enligt min erfarenhet. Tur vi tycker olika, då kan jag ta alla dom rika och du fattiglapparna så har vi båda de vi gillar bäst.
  • Anonym (rödbeta)
    Anonym (beta) skrev 2022-07-28 15:22:08 följande:
    Vargar. Han observerade en vargfamulj, men fattade inte att "alfahannen" var de yngre "beta" varghanarnas PAPPA.  Året efter han pyblicerade den första studien där begreppen myntades skrev han själv en ny som dementera de den första. 
    Just det! så var det!
Svar på tråden Hur är det fatt? Social kompetens förlegat för att bilda familj?