• Anonym539

    Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!

    Min man älskar när jag har på mig träningsklädeer, typ tights eller cykelbyxor men även sporttoppar. Han gillar när det sitter tight runt rumpa och lår. Det har gått så långt att han flera gånger i veckan frågar om jag kan sätta på mig det och jag tackar inte nej. Men jag undrar bara, har ni kvinnor där ute män som också tänder på detta och vad gör ni åt det?

  • Svar på tråden Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!
  • Anonym (What's in it for me?)

    Vem bryr sig vad de gillar? Vad gillar du själv?

    Ni män som svarat i tråden, vad gillar era kvinnor? Vad har ni själva på er för att få kvinnor upphetsade, vet ni vad kvinnorna gillar för kläder och har ni tagit reda på det?

  • Anonym (Ludvig)
    Anonym (What's in it for me?) skrev 2022-08-03 17:32:28 följande:

    Vem bryr sig vad de gillar? Vad gillar du själv?

    Ni män som svarat i tråden, vad gillar era kvinnor? Vad har ni själva på er för att få kvinnor upphetsade, vet ni vad kvinnorna gillar för kläder och har ni tagit reda på det?


    Det är omöjligt för en man att klä sig så att en kvinna känner "upphetsning" när hon ser mannen i det. Glad (OM det inte är nån av dom där supermännen förstås.) Men för en vanlig man är det omöjligt.

    Kvinnor funkar inte så, det trodde jag alla visste? Obestämd

    Vi män får istället koncentrera oss på att inte klä oss så att kvinnan får avsmak.

  • Anonym (Positivt)
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-08-04 14:45:22 följande:
    Det är omöjligt för en man att klä sig så att en kvinna känner "upphetsning" när hon ser mannen i det. Glad (OM det inte är nån av dom där supermännen förstås.) Men för en vanlig man är det omöjligt.

    Kvinnor funkar inte så, det trodde jag alla visste? Obestämd

    Vi män får istället koncentrera oss på att inte klä oss så att kvinnan får avsmak.
    Men sluta...det där stämmer inte alls. Många män är jättesnygga i olika kläder och vi kvinnor tittar också med förtjusning. 
    Ett exempel på plagg jag gillar är t.ex de svarta stretchiga arbetsbyxor många har nu, ibland med fickor på benen. Lårmusklerna syns fint och det behöver inte vara nån krakkig man för det. 
    Det är en myt att kvinnor är ointresserade av hur mannen ser ut. 
    Jag blir förvånad över ditt inlägg för annars får vi höra att vi har för höga krav på männens utseende. 
     Kolla bara trådarna som är igång nu.
  • Anonym (män sexiga)

    jo män kan definitivt bli snygga i rätt kläder.

    men först och främst behöver de ha grunden - en vältränad kropp. 

    snygg skjorta i mjukt tyg och lite häng på jeansen.
    jag är ju svag för muskulösa ben alltså väder lår rumpa på män.. att se män i kallingar som har dessa ovan attribut är faktiskt sjukt hett.. 

  • Anonym (A)
    Anonym (Funktion) skrev 2022-08-01 18:17:56 följande:
    Ser det dagligen på träning. Inget märkvärdigt med det.
    Håller med
  • Anonym (What's in it for me?)
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-08-04 14:45:22 följande:
    Det är omöjligt för en man att klä sig så att en kvinna känner "upphetsning" när hon ser mannen i det. Glad (OM det inte är nån av dom där supermännen förstås.) Men för en vanlig man är det omöjligt.

    Kvinnor funkar inte så, det trodde jag alla visste? Obestämd

    Vi män får istället koncentrera oss på att inte klä oss så att kvinnan får avsmak.
    Jag gillar snygga jeans, eller chinos mex vit skjorta, dyr snygg klocka.

    En man i kostym och vit skjorta är allra snyggast för mig.

    Är han vältränad kan han vara snygg i snygga jeans och t-shirt eller piké. Klocka gör mycket. Även ringar på rätt man beroende på hansstil i övrigt. Buissnesslooken är tilltalande för mig.

    Det sägs som ett talesätt att en man i snygg kostym är för en kvinna vad en kvinna i underkläder är för en man.

    Det märks att du inte frågat en kvinna vad hon gillar för kläder på en man, sådant är individuellt men det finns alltid preferenser.
  • Sade

    Min kille älskar när jag hasar omkring hemma i tighta underställ på vinter. har två underställ som han älska. brukar skoja att jag neonet köpa raffiga underkläder  bara dra på mig glansiga underställ för att gå igång honom ????

    Detta är ju winwin eftersom jag gillar att hasa omk i långkalsonger här hemma ????

  • Anonym (Man)
    Sade skrev 2022-08-04 22:32:43 följande:

    Min kille älskar när jag hasar omkring hemma i tighta underställ på vinter. har två underställ som han älska. brukar skoja att jag neonet köpa raffiga underkläder  bara dra på mig glansiga underställ för att gå igång honom ????

    Detta är ju winwin eftersom jag gillar att hasa omk i långkalsonger här hemma ????


    Jag är man och tycker att det är jättesexigt med tighta glansiga underställ.
    Jag tycker i och för sig att det är jättesexigt med vackra feminina underkläder också.

    Generellt är tighta glansiga plagg som sitter figurnära och som förstärker formerna på kroppen sensuella avsett vad det är för nåt så länge som det är sköna material att se och ta i.

    Ingen slump att det går s bra för till exempel Kari Traa.

    Objektifiering javisst... men så länge alla inblandade parter är överens och nöjda så är det väl bara bra.

    / Man
  • Sam Ståhl
    Anonym (What's in it for me?) skrev 2022-08-03 17:32:28 följande:

    Vem bryr sig vad de gillar? Vad gillar du själv?

    Ni män som svarat i tråden, vad gillar era kvinnor? Vad har ni själva på er för att få kvinnor upphetsade, vet ni vad kvinnorna gillar för kläder och har ni tagit reda på det?


    Jag (man) uppskattar som sagt att min partner (kvinna) bär kläder som jag attraheras av. Hon gillar när hon märker att jag tänder på att se henne och hon tycker om att bli omtyckt och dyrkad av mig och det är en slags rollspel som är bra för vår relation och vi tycker båda om det.

    Objektifiering är det negativt laddade ordet som många sätter på detta och i de fall det är destruktivt för någon part är det absolut nåt som inte ska förekomma. Men vi tycker ju att det här är roligt och sensuellt båda två. Win win 

    Hon skulle mycket gärna få objektifieria mig också om hon ville det i vår relation men hon tänder inte på det. Det är andra strängar som hon lyssnar på.
    Jag har väl inte förutsättningarna heller.

    Dock är det så att hon gillar fortfarande att se Tom Cruise trots att det bara är hans yttre som hon finner attraktivt, inte hans personlighet så gott vi känner honom. Det är väl objektifiering om något...

    Så JA som svar på din fråga, jag hade gärna burit precis vad hon vill för hennes skull men hon attraheras inte av mig på det sättet utan av andra skäl som trygghet, struktur, omtänksamhet etc...

    / Sam
  • Sade
    Anonym (Man) skrev 2022-08-04 22:53:41 följande:
    Jag är man och tycker att det är jättesexigt med tighta glansiga underställ.
    Jag tycker i och för sig att det är jättesexigt med vackra feminina underkläder också.

    Generellt är tighta glansiga plagg som sitter figurnära och som förstärker formerna på kroppen sensuella avsett vad det är för nåt så länge som det är sköna material att se och ta i.

    Ingen slump att det går s bra för till exempel Kari Traa.

    Objektifiering javisst... men så länge alla inblandade parter är överens och nöjda så är det väl bara bra.

    / Man
    Det är Kari Traa som funkar här hemma ;)
  • Anonym (Man)
    Sade skrev 2022-08-05 09:31:04 följande:
    Det är Kari Traa som funkar här hemma ;)
    Jag är inte ett dugg överraskad att det är Kari Traa. Det är ju inte en slump var de väldigt tydligt markerade sömmarna sitter om man säger så...

    Finns andra märken också som gör väldigt sexiga plagg av den typen men Kari Traa är duktiga på att få det funktionellt men samtidigt läckert och feminint.

    Kari Traa träningskläder med tights etc som har tydligt markerade sömmar i kontrastfärger på strategiska ställen för att lyfta fram olika delar på kroppen är ju också läckra.

    Överhuvudtaget finns det många som gör väldigt läckra plagg. Det nämndes träningstights med scrunch effekt tidigare här i tråden. De är ju gjorda just för att lyfta och ge en sexigare rumpa. Och ja det funkar verkligen.... Och vi som gillar att se och njuta tackar inte nej när ni ger oss möjligheten att få se...
  • Anonym (Positivt)
    Anonym (Man) skrev 2022-08-12 02:45:37 följande:

    Föga överraskande att många tycker det är attraktivt. 
    En väldigt tight sittande klädsel särskilt på utmanande ställen - klart många gillar det.. 


    Hoppas hon godkänt detta...
  • Madida
    Anonym (Ludvig) skrev 2022-08-04 14:45:22 följande:
    Det är omöjligt för en man att klä sig så att en kvinna känner "upphetsning" när hon ser mannen i det. // Glad (OM det inte är nån av dom där supermännen förstås.) Men för en vanlig man är det omöjligt.

    Kvinnor funkar inte så, det trodde jag alla visste? Obestämd

    Vi män får istället koncentrera oss på att inte klä oss så att kvinnan får avsmak.
    Va?! Jag har absolut favoriter vad gäller mäns klädsel. Sen är det svårt att säga generellt utan det är från man till man. Men en man kan definitivt välja kläder som får mig att tända Solig
  • Anonym (What's in it for me?)

    Män tänker generellt på sex 10 ggr per dag. Oavsett. De tänder till alltså oerhört lätt och på kvinnor, korta som långa och smala som tjocka, alla möjliga kvinnokläder så som tjolar, jeans, baggy, sportkläder, galakläder ja i princip alla kläder som har en kvinnokropp i, även på kvinnoskor så som sneakers, högklackat och samtliga skor med kvinnofötter i, tänder på aktiviteter kvinnor sysslar med så länge det är kvinnor som utövar aktiviteten.

    Det är med andra ord alldeles för lätt att få en man kåt för att bry sig. Han tänder av sig själv typ 10 ggr per dag så varför anstränga sig? Nä, det är för lätt så lika bra att inte bry sig om.

    Däremot är det logiska att HAN börjar bry sig om hur han ska göra eller vad han ska bära för att göra en kvinna attraherad, eftersom kvinnor generellt är svårare att få kåta och mer komplexa.

    Därmed är det MANNEN som ska klä sig så att hans kvinna blir intresserad, eftersom det är en mer utmanande uppgift. Och han ska sluta att säga till kvinnor hur kvinnor ska vara klädda eftersom studier visar att han oavsett om hon följer det han säger sig gilla eller inte ändå är intresserad av att tänka sexuella tankar cirka 10 ggr per dag så varför anstränga sig?

    HAN bör anstränga sig att vara attraktiv själv för sin partner eftersom det är mycket svårare!

Svar på tråden Min man tänder på mig när jag har på mig träningskläder!