• Anonym (TheTruthIsOutThere)

    Killar, har ni någon gång runkat med en eller flera andra killar?

    Denna fråga har kommit up i flera, eller många grupper bara idag, och folk har delade uppfattningar om fenomenet.

    Ni killar, har ni någon gång runkat med någon annan kille/andra killar?

    Ärliga svar nu, ni kan vara anonym.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, har ni någon gång runkat med en eller flera andra killar?
  • Anonym (tröttsamt)

    Men hur många identiska trådar ska du skapa om det där?

  • Anonym (TheTruthIsOutThere)

    Ja, en bulle räknas om det var fler an du närvarande.

  • Anonym (Föredragande)
    Anonym (TheTruthIsOutThere) skrev 2022-08-02 08:24:30 följande:

    Ja, en bulle räknas om det var fler an du närvarande.


    Jamen då så. Det var jag och två kompisar. Och så bullen, förstås. 
  • Anonym (runkmulle)

    Jo, det har jag. Min kompis i gymnasiet och jag brukade runka varandra.
    Några gånger gick det så långt som att vi sög av varann. Skämdes lite senare, men fan vilka orgasmer......

  • Freddie K
    Anonym (runkmulle) skrev 2022-08-14 12:43:53 följande:

    Jo, det har jag. Min kompis i gymnasiet och jag brukade runka varandra.
    Några gånger gick det så långt som att vi sög av varann. Skämdes lite senare, men fan vilka orgasmer......


    Mm, det låter härligt. Jag älskar att runka av någon och att suga av någon.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (L)

    Inget fel i att vänner hjälper varandra . Inget att skämmas för.  Det är bara att fortsätta runka åt varandra , så länge man trivs.  Jag skulle gärna vilja ha en vän att runka med /åt . Svårt att hitta någon som verkligen är genuin

  • Freddie K
    Anonym (L) skrev 2022-08-14 12:59:31 följande:

    Inget fel i att vänner hjälper varandra . Inget att skämmas för.  Det är bara att fortsätta runka åt varandra , så länge man trivs.  Jag skulle gärna vilja ha en vän att runka med /åt . Svårt att hitta någon som verkligen är genuin


    Jo, det är svårt, men väldigt härligt när man väl har hittat en som vill samma sak. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (R)

    Jag har runkat med och åt andra. Har även runkat bulle nån gång i ungdomen. Jag förlorade alltid :p förstår numera varför jag ville. Har kommit på senare i livet att jag är bi. Och inte bara nyfiken som jag trodde då

  • Anonym (WTF)

    Runkar gör man ju ensam! Annars behöver man ju inte runka, eller hur??

  • Jonnynilsson

    Det förekom tidigt i puberteten sen hade vi ju alla flickvänner och då förkom det inga mer runkstunder.

    Men visst, skulle jag hamna i en trekant med en man så varför inte. 

  • zz22zz

    När jag var 11-12 var jag hemma hos en kompis som ville runka så vi gjorde det var för sig och testade nog att hjälpa varandra någon gång. För mig var det nog mest spännande att utforska den egna kroppen och framväxande sexdriften och kunna diskutera sånan saker med en kompis men i efterhand är jag rätt säker på att han är gay. Han brukade berätta att han sett tjejerna jag var kär i som flyttat till ett anant ställa och säga att de blivit jättefula. Sen ville han gå längre än runk och det kändes inte rätt så jag sa som tur var nej. 

    När jag var ca 12 år var jag hemma hos en annan kompis som undrade om jag också börjat få sperma vilker hag hade. Sen visade han porr vilket jag aldrig sett förut. Jag blev skitkåt och kände att jag behövde runkaså jag  frågade om vi inte kunde göra det vilket han gick med på efter viss tvekan. Vi runkade tillsammans men satt så vi inte såg varandras kukar. 

  • Anonym (ganska vanligt)

    vad bra att det kan prats om
    tror flera killar gjort liknande i tonåren utan att vara gay 
    men det kan bli erotiska minnen som man har med sig resten av livet

  • Limpo

    Som ung runkade jag ofta ihop med kompisar det var härliga tider. Tänker ibland på det med saknad. 

  • KimLinnefeldt

    Ja, i anonym chatt om det räknas. Vi fantiserar tillsammans och runkar, ibland så vi kommer båda. Oftast fantasier om trekanter, binyfikna.

  • 6forfun

    Hade en klasskompis i 11-12 års åldern som hittat sin fars porrfilmer. Vi tittade på dom och blev kåta. Vi runkade till filmerna för att sedan runka åt varandra och efter några gånger sög vi av varandra. Fick sedan fler kompisar som oxå ville runka och suga.

Svar på tråden Killar, har ni någon gång runkat med en eller flera andra killar?