• Svempa79

    Vågar och vill du leva ut dina sexfantasier?

    Jag har varit gift i 21 år och har under många år uppmuntrat min fru att våga visa sin kåthet och ta för sig mer. Efter ett antal år köpte jag en present till henne i form av en sexleksak, en s.k. rabbit. I början var hon försiktig men efter hand har hon kommit att älska den. Jag själv blir oerhört tänd av att se henne använda den och idag är den ett självskrivet inslag när vi har sex. Senare köpte jag en Satisfyer vilken också är uppskattad.

    När vi ibland ligger och pratar med varandra efter att vi haft sex har jag ibland frågat henne om hon har någon sexfantasi som hon skulle vilja uppleva. Hon säger då att hon inte har det vilket såklart kan stämma. Ibland tittar vi tillsammans på porr som en form av förspel och själv blir jag oerhört tänd när jag ser en kvinna ha sex med två man och gärna då ett par som bjuder in en extra man. 

    Nu till min fråga och jag blir glad om ni återkopplar. Hur gör ni för att uppmuntra er partner till att bli lite mer "wild and crazy" när det gäller sex? Har ni tagit upp frågan om er partner skulle vilja leva ut några fantasier? Jag förstår att alla fantasier varken får eller bör upplevas irl men de som är praktiskt genomförbara.

    Ha en fin dag!

  • Svar på tråden Vågar och vill du leva ut dina sexfantasier?
  • Anonym (...)

    Vi har bra sex och båda är nöjda. Ingen av oss har sagt att vi har någon specifik fantasi utöver det vi gör. Vi pratar om det ibland men samtalen blir rätt korta då ingen av oss direkt kommer på något. Jag fantiserar om en del saker när vi har sex, men det är mer som om man tänker på en novell och inte något som handlar om mig själv eller ens saker jag skulle vilja göra på riktigt. 

  • Pepsimannen

    Min fru är 24, jag 30. vi har fantiserat om trekant och var påväg att testa nu på söndag men vi ?fega ur? i förrgår. 
    vi ska ta oss modet till att faktiskt genomföra detta då jag tänder tanken på att hon blir påsatt av någon annan. 


    hon blir också kåt av tanken hehe 

  • Svempa79

    Förstår precis vad du menar. Jag skulle bli vansinnigt kåt av att se min fru ge en man oralsex eller bli tagen bakifrån. Sen skulle jag nog gärna ansluta.

  • Danne59

    Leva ut sex fantasi.
    Varför är det alltid trekant. ?
    Varför inte rollspel, BSDM, Blindfold eller annat.


    Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
  • Anonym (Dröm)

    Varför måste man alltid leva ut sina drömmar?
    det är klart det är kittlande att tänka sig frugan ha sex med en annan man.  Men om hon skulle göra det på riktigt skulle det inte vara lika roligt längre. Jag skulle nog inte stå ut med svartsjukan och det skulle sluta med skilsmässa. Hellre låta det stanna som en fantasi 

  • Pepsimannen
    Anonym (Dröm) skrev 2022-08-04 10:43:02 följande:

    Varför måste man alltid leva ut sina drömmar?
    det är klart det är kittlande att tänka sig frugan ha sex med en annan man.  Men om hon skulle göra det på riktigt skulle det inte vara lika roligt längre. Jag skulle nog inte stå ut med svartsjukan och det skulle sluta med skilsmässa. Hellre låta det stanna som en fantasi 


    du tror alla människor funkar som du? Att svartsjuka måste vara inblandat? 


    kommunikation är viktigt vad man är okej med och inte. trekant är mer vanligt än man tror skulle jag gissa på. 

    Är upp till var o en, dumt att dö nyfiken. Kanske är detta något som får deras sexliv att bli bättre? Isåfall grattis. dumt att dömma innan man själv testat, och som jag sa, vi funkar alla olika visst? 

  • Anonym (Jeanie)

    Har inget behov av att leva ut de allra flesta av mina drömmar eller fantasier. De finns där av en anledning, att drömma sig bort, en verklighetsflykt, en krydda.

    De gånger jag försökt mig på att överföra dem på verkligheten har det alltid funnits ett störande moment - en annan människa! Det har känts som en helt annan upplevelse plötsligt och blivit ett åtagande, ett prrojekt snarare än en njutning och fantasi. Det har funnits faktorer att ta ställning till som stopptecken, hänsyn, blivit lite obekväma tystnader, överväldigande dofter jag inte hade räknat med, mentala och känslomässiga barriärer och stämningar som infunnit sig.

    Nej fantasier får gärna förbli fantasier som förhöjer mina orgasmer och gör iivet mer spännande.

  • Anonym (Fia)

    Det är ju en svår balansgång det där, att uppmuntra utan att för den delen pusha. Kanske är det dina fantasier och inte hennes som du vill att hon ska leva ut?

    Jag har jättesvårt att säga vad jag fantiserar om på uppmaning. Däremot har jag inga problem att göra det när jag själv är på humör. I de flesta av mina relationer är det jag som flyttat fram gränserna snarare än mannen. Men när de är för på om något slår jag lätt bakut.

    Det där att se sin kvinna med en annan man verkar många män gå igång på. Men som kvinna skulle jag inte uppskatta det, tvärtom skulle jag förmodligen känna mig utnyttjad och smutsig. Sexualitet är, för många kvinnor, känsliga saker, man kan inte bara pusha och sen tro att man kan backa tillbaka om något slår fel.

  • New  Dawn

    Jag tycker det låter trist. 
    Själv gillar jag sex, så för mig hade det varit tragiskt att höra att det inte "duger" med det sex jag gillar. 
    Det verkar så vanligt att många människor inte uppskattar sex så mycket. Att det måste till så mycket krångel och stök, för att det ska vara intressant. 


    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Trg)

    Jag har givit upp. Det är så tråkigt sex att klockor stannar.
    Men en fantasi vore trevlig att uppfylla, men det lär aldrig hända.
    Innan barnen var hon så trånga att det var ett problem, mkt glid å långt förspel så gick det. 2 barnen senare önskar jag att hon åtminstone var så pass tajt att man känner ngt. Hon är så slapp att jag känner typ inget. Det är så illa att fler barn på vanligt sätt lär ej hända.

    Att göra minsta skönhetsoperation är hon starkt emot då hon har nå konstiga idéer om att lära våra döttrar att man duger som man är, så se vad duktig jag är som lidit och haft dålig självkänsla i alla år för att lära er denna läxa

  • Anonym (Hallå!)
    Anonym (Trg) skrev 2022-08-05 11:19:12 följande:

    Jag har givit upp. Det är så tråkigt sex att klockor stannar.
    Men en fantasi vore trevlig att uppfylla, men det lär aldrig hända.
    Innan barnen var hon så trånga att det var ett problem, mkt glid å långt förspel så gick det. 2 barnen senare önskar jag att hon åtminstone var så pass tajt att man känner ngt. Hon är så slapp att jag känner typ inget. Det är så illa att fler barn på vanligt sätt lär ej hända.

    Att göra minsta skönhetsoperation är hon starkt emot då hon har nå konstiga idéer om att lära våra döttrar att man duger som man är, så se vad duktig jag är som lidit och haft dålig självkänsla i alla år för att lära er denna läxa


    Säg åt henne att köpa och använda och träna med knipkulor för att få tillbaka muskulaturen i underlivet. Det finns jättemånga bra olika typer för olika nivåer av träning. Det finns till och med appar och färdiga träningsprogram för sådant. Hon kommer tacka dig. Hon kommer antagligen få starkare orgasmer och njuta mer - och du med.
  • KimLinnefeldt

    "Nu till min fråga och jag blir glad om ni återkopplar. Hur gör ni för att uppmuntra er partner till att bli lite mer "wild and crazy" när det gäller sex? Har ni tagit upp frågan om er partner skulle vilja leva ut några fantasier? "

    TS, du ställer egentligen två frågor. Jag uppmuntrar min partner genom att själv våga vara wild och crazy - binda henne, ögonbindel, lyssna på noveller, titta på porrfilm (gillas ej), viska fantasier i hennes öra (accepteras). Och argumentera för att "det är ju bara du och jag", ingen anledning att skämmas för något. Men tyvärr är hon i min mening pryd, vill inte prata om sex över huvud taget men är skön i sängen och gillar att ligga.

    Fråga två handlar om att förverkliga sina fantasier om gränsöverskridande Det är upphetsande att tänka på att att en trekant blir av. Men kanske är det tanken som är det heta. Inte alla gillar att förverkliga. Det kräver nog mycket diskussioner och gränssättningar innan ni skrider till verket. Du kan definitivt inte övertala henne att ha en trekant, hon måste vilja själv.

    Sen tror jag generellt att gamla relationer skulle vinna på att man vågar göra pinsamma saker, medge småperversa böjelser, överskrida gränser tillsammans. Det är ett sätt att visa sig sårbar, läskigt men skönt. Jag tror att det kan ge överraskande bra resultat. Det gjorde det för oss, även om jag förstås skulle önska mer...

  • Danne59
    KimLinnefeldt skrev 2022-08-05 15:51:10 följande:

    "Nu till min fråga och jag blir glad om ni återkopplar. Hur gör ni för att uppmuntra er partner till att bli lite mer "wild and crazy" när det gäller sex? Har ni tagit upp frågan om er partner skulle vilja leva ut några fantasier? "

    TS, du ställer egentligen två frågor. Jag uppmuntrar min partner genom att själv våga vara wild och crazy - binda henne, ögonbindel, lyssna på noveller, titta på porrfilm (gillas ej), viska fantasier i hennes öra (accepteras). Och argumentera för att "det är ju bara du och jag", ingen anledning att skämmas för något. Men tyvärr är hon i min mening pryd, vill inte prata om sex över huvud taget men är skön i sängen och gillar att ligga.

    Fråga två handlar om att förverkliga sina fantasier om gränsöverskridande Det är upphetsande att tänka på att att en trekant blir av. Men kanske är det tanken som är det heta. Inte alla gillar att förverkliga. Det kräver nog mycket diskussioner och gränssättningar innan ni skrider till verket. Du kan definitivt inte övertala henne att ha en trekant, hon måste vilja själv.

    Sen tror jag generellt att gamla relationer skulle vinna på att man vågar göra pinsamma saker, medge småperversa böjelser, överskrida gränser tillsammans. Det är ett sätt att visa sig sårbar, läskigt men skönt. Jag tror att det kan ge överraskande bra resultat. Det gjorde det för oss, även om jag förstås skulle önska mer...


    Så bra. Det så rätt 
    Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
  • Anonym (M)
    Pepsimannen skrev 2022-08-04 08:46:41 följande:

    Min fru är 24, jag 30. vi har fantiserat om trekant och var påväg att testa nu på söndag men vi ?fega ur? i förrgår. 
    vi ska ta oss modet till att faktiskt genomföra detta då jag tänder tanken på att hon blir påsatt av någon annan. 


    hon blir också kåt av tanken hehe 


    Nyfiken hur det fick för er, har erfarenhet utav att låta andra killar knulla min flickvän 
  • Anonym (Man)

    Vi har inte levt ut våra fantasier än. Vet ej om det blir så men jag har en fantasi att se henne med någon annan. Hon är inte helt emot detta utan har väl sagt att vid rätt tidpunkt så kan allt hända. 


    När det kommer till hennes fantasier så vill hon vara underlägsen, vara tillags och tillfredsställa. Hon vill även bli bestraffad och typ tvingad att göra saker och jag har väl försökt att både smiska henne och ge henne order att göra vissa saker. Sist skrev jag ett brev och lämnade på hennes säng tillsammans med en sexleksak och att hon skulle onanera samtidigt som hon drömde sig bort, när hon var klar skulle hon skicka ett sms till mig  Jag var inte hemma som ni förstår och på kvällen fick jag ett meddelande att uppdraget var utfört och hon tackade mig. 


    Jag skulle vilja göra mera för henne men jag har idétorka! 

  • Anonym (Småland72)
    Anonym (Man) skrev 2022-08-11 08:38:16 följande:

    Vi har inte levt ut våra fantasier än. Vet ej om det blir så men jag har en fantasi att se henne med någon annan. Hon är inte helt emot detta utan har väl sagt att vid rätt tidpunkt så kan allt hända. 


    När det kommer till hennes fantasier så vill hon vara underlägsen, vara tillags och tillfredsställa. Hon vill även bli bestraffad och typ tvingad att göra saker och jag har väl försökt att både smiska henne och ge henne order att göra vissa saker. Sist skrev jag ett brev och lämnade på hennes säng tillsammans med en sexleksak och att hon skulle onanera samtidigt som hon drömde sig bort, när hon var klar skulle hon skicka ett sms till mig  Jag var inte hemma som ni förstår och på kvällen fick jag ett meddelande att uppdraget var utfört och hon tackade mig. 


    Jag skulle vilja göra mera för henne men jag har idétorka! 


    Om hon nu vill vara underläges och tillags.
    Varför inte testa att binda henne. och börja reta henne sinnen.
    smeka, lätt smisk, olja.. och verkligen egga hennes kåthet.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Småland72) skrev 2022-08-11 08:42:06 följande:
    Om hon nu vill vara underläges och tillags.
    Varför inte testa att binda henne. och börja reta henne sinnen.
    smeka, lätt smisk, olja.. och verkligen egga hennes kåthet.

    Rep och så är inte hennes igångsättning tyvärr. Hon vill snarare bli beordrad att göra saker men tack för input. 


    Hon fick i uppdrag att skicka en sexnovell till mig som hon tycker var kittlande och den handlade om en kvinna (tjej) som blev utnyttjad av hennes chef. Hon fick mycket lön och andra förmåner men hade innan anställningen skrivit under hennes avskedsansökan, chefen utnyttjade henne genom att hitta fel i hennes arbete och om hon inte utförde vissa tjänster så skulle han skriva under hennes avskedsansökan så hon fick sluta. Den berättelsen om att vara i beroendeställning och liksom sälja sig fick det tydligen att rinna till lite när hon läste. Svårt att genomföra något sådant i verkligheten dock. 

Svar på tråden Vågar och vill du leva ut dina sexfantasier?