• Anonym (Evelyn)

    Män som vill ha yngre kvinnor?

    Män som söker sig till kvinnor som är sådär 15-24 år yngre än dom själva, hur kommer det sig? Alltså att dom oftast vid dejtingsammanhang alltid är med betydligt yngre kvinnor inte att dom just specifikt träffade Sanna som av en slump va 26 och hon visade sig vara fantastisk utan att tjejer är mellan typ 24-32 jämt fast männen är sådär 44-55 år.

    Tror ni det är något i just åldern dom söker eller har dom inte förstått ännu bara att dom blivit äldre själva? 

  • Svar på tråden Män som vill ha yngre kvinnor?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-08 20:09:12 följande:
    Nej, men jag vill inte skriva mer om sånt här.
    Trött på skiten.

    Däremot så läser jag och småfnissar för mig själv.
    Gulligt, dom verkar sakna dig Kaffedraken..
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2022-08-08 21:26:05 följande:
    Gulligt, dom verkar sakna dig Kaffedraken..
    Ja.
    Först så var alla trötta på mig och önskade att jag bara försvann.
    Jag menar, en som har fel om allt han skriver.

    Nu är jag en levande legend, och trådar lever vidare eftersom alla skriver om mig, långt efter att jag lämnat tråden.

    Det sägs att man ska lämna nåt efter sig, att det är meningen med livet.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anonymous) skrev 2022-08-08 23:51:39 följande:
    Nej för bövelen! Mata inte trollet
    Men jag är saknad om jag inte dyker upp i nån tråd.
    Jag skulle lämna ett stort tomrum efter mig om jag lämnade helt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-08 20:09:12 följande:
    Nej, men jag vill inte skriva mer om sånt här.
    Trött på skiten.

    Däremot så läser jag och småfnissar för mig själv.
    Och... jag hade rätt hela tiden.
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-08 19:02:48 följande:
    Okej gratulerar. Tyvärr så har många inte sån tur att de träffar den rätte direkt utan de får fortsätta leta. Det betyder inte att de är ?slampor?.
    Tricket är att inte ge sig innan man vet att det är den rätta....
  • Anonym (...)
    Anonym (Aug) skrev 2022-08-09 16:32:25 följande:
    Tricket är att inte ge sig innan man vet att det är den rätta....
    Den kristallkulan är det tyvärr ingen som har..
  • Anonym (...)
    Anonym (Aug) skrev 2022-08-09 16:32:25 följande:
    Tricket är att inte ge sig innan man vet att det är den rätta....
    Kvinnor hinner inte vänta till 40+ om de vill ha barn..
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-09 17:09:13 följande:
    Kvinnor hinner inte vänta till 40+ om de vill ha barn..
    Då får man se till att träffa någon tidigare. För det till din främsta prioritet.
    Anonym (...) skrev 2022-08-09 17:06:06 följande:
    Den kristallkulan är det tyvärr ingen som har..
    100% går ju inte att veta. Men att lära känna npgon på djupet, vara tillsammans en längre tid osv innan man låter hjärnan grumlas av sex är inte mycket begärt.
  • Anonym (16)
    Anonym (Aug) skrev 2022-08-09 17:41:56 följande:
    Då får man se till att träffa någon tidigare. För det till din främsta prioritet.
    Anonym (...) skrev 2022-08-09 17:06:06 följande:
    Den kristallkulan är det tyvärr ingen som har..
    100% går ju inte att veta. Men att lära känna npgon på djupet, vara tillsammans en längre tid osv innan man låter hjärnan grumlas av sex är inte mycket begärt.

     


    Jag träffade min man när jag var 16, vi var båda oskulder då. Jag är nu en bit in i 30-årsåldern, vi har flera barn ihop och jag känner mer för var dag att jag inte vill fortsätta leva med honom.

    Så det där är ingen garanti...

  • Anonym (...)
    Anonym (Aug) skrev 2022-08-09 17:41:56 följande:
    Då får man se till att träffa någon tidigare. För det till din främsta prioritet.
    Anonym (...) skrev 2022-08-09 17:06:06 följande:
    Den kristallkulan är det tyvärr ingen som har..
    100% går ju inte att veta. Men att lära känna npgon på djupet, vara tillsammans en längre tid osv innan man låter hjärnan grumlas av sex är inte mycket begärt.
    Vadå se till? De flesta börjar försöka rätt tidigt. Varför ?såg inte du till? att träffa någon tidigare? Rätt ovanligt att inte hittat någon och fortfarande vara oskuld vid 40+..
  • Anonym (NN)

    Jämför med när du ska köpa en bil.

    Om vi bortser från priset; vilken bil skulle du helst vilja ha? En nytillverkad och nydoftsluktande bil ellet en gammal och rostig?

    Lite så är det med unga och fräscha tjejer jämfört med äldre.

  • Anonym (Aug)
    Anonym (16) skrev 2022-08-09 18:16:50 följande:

     


    Jag träffade min man när jag var 16, vi var båda oskulder då. Jag är nu en bit in i 30-årsåldern, vi har flera barn ihop och jag känner mer för var dag att jag inte vill fortsätta leva med honom.

    Så det där är ingen garanti...


    Det var väldigt tråkigt. Jag önskar att ni båda kunde arbeta på er relation och bli lyckliga. Hur länge lärde ni känna varandra innan ni hade sex?
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-10 00:49:36 följande:
    Vadå se till? De flesta börjar försöka rätt tidigt. Varför ?såg inte du till? att träffa någon tidigare? Rätt ovanligt att inte hittat någon och fortfarande vara oskuld vid 40+..
    Nej, det gör de inte. Det är skillnad på att skaffa en livsparter som du ska vara med för alltid och att bara skaffa en pojkvän och så får man se hur det går. Bara senaste veckan hör på familjeliv har jag sett flera trådar där unga tjejer undrar om de bör göra slut med pojkvännen för att de är unga och ska ig och studera och då inte vill "hållas tillbaka". Och om din sista mening är riktad till mig så valde jag medvetet att inte träffa någon(och att inte ha sex före äktenskapet) innan jag hade vissa saker ordnade. Jag är ju man och kan vänta längre.
  • Anonym (16)

    Aug: Det finns helt inget att arbeta på längre. Jag har försökt och försökt, men jag gillar inte den person han utvecklats till. Jag vet inte när han började förändras, men på sistone har det blivit så tydligt att det inte går att blunda för längre.

  • Anonym (Hin håle)

    Jag tycker att det är helt magiskt att folk inte fattar att alla är olika och att ett så välkänt fenomen fortfarande är ett mysterium för dessa individer. 

  • Anonym (...)
    Anonym (Aug) skrev 2022-08-10 13:34:26 följande:
    Nej, det gör de inte. Det är skillnad på att skaffa en livsparter som du ska vara med för alltid och att bara skaffa en pojkvän och så får man se hur det går. Bara senaste veckan hör på familjeliv har jag sett flera trådar där unga tjejer undrar om de bör göra slut med pojkvännen för att de är unga och ska ig och studera och då inte vill "hållas tillbaka". Och om din sista mening är riktad till mig så valde jag medvetet att inte träffa någon(och att inte ha sex före äktenskapet) innan jag hade vissa saker ordnade. Jag är ju man och kan vänta längre.
    Vet inte vilken planet du kommer ifrån. De flesta söker romantisk kärlek och det börjar tidigt.
  • Anonym (Aug)
    Anonym (...) skrev 2022-08-11 00:28:34 följande:
    Vet inte vilken planet du kommer ifrån. De flesta söker romantisk kärlek och det börjar tidigt.
    Planet verkligheten. Ja, som jag så så söker de flesta romantisk kärlek. Det är ändå inte samma sak som att söka en livspartner. Det är i te samma sak som ansvar, familjebildning, gemensam ålderdom, bolån etc.
Svar på tråden Män som vill ha yngre kvinnor?