• Sun 7 Aug 2022 11:55
    21899 visningar
    37 svar
    -1
    37
    21899

    Trekant debut med min fru.

    Ikväll ska vi ha trekant med en till kille för första gången. vi båda är småkåta men nervösa. 


    frun är 24 och jag 29. 


    vi gjorde en annons på BC med över 100 svar, och det var bara 1 svar som gav intresse. så himla många ?oseriösa? eller där folk bara är urusla på att formulera sig.


    det vi gick på var att killen kunde skriva världens utlägg och engagera sig istället för ett meddelande med bara  ?jag är seriöst intresserad av trekant?  

    jaha men vem är du lixom? 


    ni med positiv erfarenhet, har ni några tips inför ikväll? 

  • Svar på tråden Trekant debut med min fru.
  • Tue 9 Aug 2022 09:50
    #21
    +1

    En av dem var väl mindre bra kanske, men upplevelsen blev bra med alla tre i all fall! Alla tre har återkommit i alla fall 1 gång. Mer att ombyte förnöjer. Jag tycker om att ha min kvinna som min lilla ?slyna? Och får en kick av nya män.




    Vi får väl se vad det blir! Trekant med extra kvinna eller sex i samma rum som annat par är andra alternativ.. 

    Vi lever lite efter att man ska testa allt i alla fall en gång!

    Varför inte planera? Du verkar ju iaf lite intresserad av att testa?!

  • Tue 9 Aug 2022 09:59
    #22
    Peter38 skrev 2022-08-09 09:50:56 följande:

    En av dem var väl mindre bra kanske, men upplevelsen blev bra med alla tre i all fall! Alla tre har återkommit i alla fall 1 gång. Mer att ombyte förnöjer. Jag tycker om att ha min kvinna som min lilla ?slyna? Och får en kick av nya män.


    Vi får väl se vad det blir! Trekant med extra kvinna eller sex i samma rum som annat par är andra alternativ.. 

    Vi lever lite efter att man ska testa allt i alla fall en gång!

    Varför inte planera? Du verkar ju iaf lite intresserad av att testa?!


    Då har det blivit rätt många gånger om dom fått vara med er två gånger, om jag förstår rätt.


    Ja , etikett som slyna får man ju lätt när man ligger med flera män så. Vet själv hur det är. Men bara ni mår bra med att ha det så, är det ju bara något mellan er.


    Jag har ritat upp det lite på ett papper. Har haft en förmåga att inte släppa taget om gamla ex som jag fortsatt haft sex med. Men om det ska bli trekant med två män så vill jag ha det med några jag inte känner, iallafall inte i sängen sedan innan.

  • Tue 9 Aug 2022 10:07
    #23
    +1

    En av dem var väl mindre bra kanske, men upplevelsen blev bra med alla tre i all fall! Alla tre har återkommit i alla fall 1 gång. Mer att ombyte förnöjer. Jag tycker om att ha min kvinna som min lilla ?slyna? Och får en kick av nya män.




    Vi får väl se vad det blir! Trekant med extra kvinna eller sex i samma rum som annat par är andra alternativ.. 

    Vi lever lite efter att man ska testa allt i alla fall en gång!

    Varför inte planera? Du verkar ju iaf lite intresserad av att testa?!

  • Tue 9 Aug 2022 10:31
    #24
    Peter38 skrev 2022-08-09 10:07:42 följande:

    En av dem var väl mindre bra kanske, men upplevelsen blev bra med alla tre i all fall! Alla tre har återkommit i alla fall 1 gång. Mer att ombyte förnöjer. Jag tycker om att ha min kvinna som min lilla ?slyna? Och får en kick av nya män.


    Vi får väl se vad det blir! Trekant med extra kvinna eller sex i samma rum som annat par är andra alternativ.. 

    Vi lever lite efter att man ska testa allt i alla fall en gång!

    Varför inte planera? Du verkar ju iaf lite intresserad av att testa?!


    Jag har skissat lite på en plan.


    Ska inte ha med någon som jag haft sex med innan iallafalll.

  • Tue 9 Aug 2022 10:37
    #25
    +1

    Spännande  

    handlar det om dig i centrum eller alla med alla? 

  • Tue 9 Aug 2022 10:38
    #26
    Peter38 skrev 2022-08-09 10:37:02 följande:

    Spännande  

    handlar det om dig i centrum eller alla med alla? 


    Nej, det ska vara med mig i centrum Cool
  • Tue 9 Aug 2022 10:48
    #27
    +1

    Låter som en bra planDrömmer

    På bodycontact hittade vi 2 av våra tre, efter mycket sållande.. 

    Hur har du tänkt hitta dina?

  • Anonym (Man)
    Tue 9 Aug 2022 11:05
    #28
    Hotelliggaren skrev 2022-08-09 09:12:05 följande:
    Anonym (Man) skrev 2022-08-09 08:29:54 följande:
    Tråkigt. I mitt fall var han jämnårig, men kanske hetare än mig, något mera välutrustad,erfaren... Tydligen kunde han ge henne något som hon inte fått av mig. Jag hade aldrig upplevt henne så upphetsad som med honom.
    Handlar nog om mer än sexet isf. Troligen kände hon kontakt och attraktion som hon inte kunde släpa sen. Man byter inte partner enbart för att den andra ger bättre sex. 

    Nej, det var väl helheten. Svårt att förstå vad som hände och att det kunde gå så fort.
  • Tue 9 Aug 2022 11:06
    #29
    +1
    Peter38 skrev 2022-08-09 10:48:45 följande:

    Låter som en bra planDrömmer

    På bodycontact hittade vi 2 av våra tre, efter mycket sållande.. 

    Hur har du tänkt hitta dina?


    Har ett ställe utanför Uddevalla där jag brukar bada med mina vänninor. FInns en del män där som verkar vara intresserad av sådant.
  • Tue 9 Aug 2022 11:38
    #30
    +1
    PernillaPG skrev 2022-08-09 11:06:14 följande:
    Har ett ställe utanför Uddevalla där jag brukar bada med mina vänninor. FInns en del män där som verkar vara intresserad av sådant.
    Typ nudistbad..? Ja, det kan nog stämma

    Är det bara man du är nyfiken på, eller även trekant med 2 kvinnor? 
  • Tue 9 Aug 2022 12:04
    #31
    Peter38 skrev 2022-08-09 11:38:13 följande:
    Typ nudistbad..? Ja, det kan nog stämma

    Är det bara man du är nyfiken på, eller även trekant med 2 kvinnor? 

    Nej, det är inget nudistbad. 


    Även om vi badar lite "fritt" när det är bara vi damer.


    Finns en del herrar där som vi pratar med under bad och fikatider.


    Ingen trekant med oss damer, är av intresse för mig.

  • Tue 9 Aug 2022 12:39
    #32
    +1
    PernillaPG skrev 2022-08-09 12:04:22 följande:

    Nej, det är inget nudistbad. 


    Även om vi badar lite "fritt" när det är bara vi damer.


    Finns en del herrar där som vi pratar med under bad och fikatider.


    Ingen trekant med oss damer, är av intresse för mig.


    Önskar dig all lycka i att hitta män som passar dina preferenser i sängen!

    Sambon tycker det är fantastiskt med 4 händer och två kikar, men det är väl troligen ännu enklare att go wild som singel?!
  • Tue 9 Aug 2022 12:41
    #33
    Peter38 skrev 2022-08-09 12:39:26 följande:
    Önskar dig all lycka i att hitta män som passar dina preferenser i sängen!

    Sambon tycker det är fantastiskt med 4 händer och två kikar, men det är väl troligen ännu enklare att go wild som singel?!
    Tack Peter38.
  • Tue 9 Aug 2022 12:46
    #34
    PernillaPG skrev 2022-08-09 12:41:28 följande:
    Tack Peter38.

    Inga problem! 


    Skicka gärna PM med hur det går för dig eller om du har några funderingar

  • Sat 13 Aug 2022 07:59
    #35

    Hej! Tänkte nu svara på söndagens upplevelser. 
    vi båda tyckte det var underbart! Och är någonting vi kommer krydda med lite extra då och då. 

    jag har komplex över min kropp, så vi fick prata ut om det som hände, då jag upplever att han var bättre än mig i alla plan. större snopp, etc etc. 
    något man får komma ihåg är ju att det alltid kommer finnas någon som är bättre än dig själv. så jag fick ta itu med lite hjärnspöken i 2 dagar. 
    kom ihåg att du alltid duger. du Får din fru att njuta och komma, och kärlek inblandat. Det är huvudsaken. Huvudsaken är att man gör ett bra jobb. 


    hon har aldrig varit med någon annan än mig. Så detta gjorde mig glad att vi kunde njuta av något tillsammans. 

    killen kom hem till oss, Vi började snacka lite jobb i soffan, gav komplimanger jag började snabbt smeka min fru Och sen gick det över till oralsex medans han satt i soffhörnet och kollade på. Efter en stund sa han skämtsamt att han kunde ta över om jag var mätt. 

    då bytte vi av, frun blev blyg och kollade bort. 
    han slickade och hon njöt till Max, efteråt rednhon av honom och avslutades med Doggy. Han åkte hem fort därpå. efter överenskommelse.  


    dagarna efter tyckte frun hela situationen bara kändes konstig.?men att hon är öppen för att testa igen men inte just nu. 

    det är en sådan tabu med att ta in en extra. kom ihåg att skilja på sex o kärlek. Det är bara sex och att njuta och få utforska är bland det finaste vi har. 

  • Anonym (M)
    Sat 13 Aug 2022 09:01
    #36
    Pepsimannen skrev 2022-08-13 07:59:19 följande:

    Hej! Tänkte nu svara på söndagens upplevelser. 
    vi båda tyckte det var underbart! Och är någonting vi kommer krydda med lite extra då och då. 

    jag har komplex över min kropp, så vi fick prata ut om det som hände, då jag upplever att han var bättre än mig i alla plan. större snopp, etc etc. 
    något man får komma ihåg är ju att det alltid kommer finnas någon som är bättre än dig själv. så jag fick ta itu med lite hjärnspöken i 2 dagar. 
    kom ihåg att du alltid duger. du Får din fru att njuta och komma, och kärlek inblandat. Det är huvudsaken. Huvudsaken är att man gör ett bra jobb. 


    hon har aldrig varit med någon annan än mig. Så detta gjorde mig glad att vi kunde njuta av något tillsammans. 

    killen kom hem till oss, Vi började snacka lite jobb i soffan, gav komplimanger jag började snabbt smeka min fru Och sen gick det över till oralsex medans han satt i soffhörnet och kollade på. Efter en stund sa han skämtsamt att han kunde ta över om jag var mätt. 

    då bytte vi av, frun blev blyg och kollade bort. 
    han slickade och hon njöt till Max, efteråt rednhon av honom och avslutades med Doggy. Han åkte hem fort därpå. efter överenskommelse.  


    dagarna efter tyckte frun hela situationen bara kändes konstig.?men att hon är öppen för att testa igen men inte just nu. 

    det är en sådan tabu med att ta in en extra. kom ihåg att skilja på sex o kärlek. Det är bara sex och att njuta och få utforska är bland det finaste vi har. 


    Vad bra att ni höll överenskommelsen, det är viktigt :)

    Nyfiken , kom din tjej något under kvällen ? 

    Jag lämnade bort min tjej första gången och fick bilder, det var sexigt :)
  • Anonym (Badar­)
    Sun 14 Aug 2022 10:57
    #37
    PernillaPG skrev 2022-08-09 11:06:14 följande:
    Har ett ställe utanför Uddevalla där jag brukar bada med mina vänninor. FInns en del män där som verkar vara intresserad av sådant.
    Mollön? Fint där. 
Svar på tråden Trekant debut med min fru.