• Anonym (Nakenbadaren)

    Har testat nakenbad and liked it

    Jag har testat nakenbad i sommar och nu i efterhand kan jag knappt tänka mig något annat - under förutsättning att möjligheten finns förstås.

    I början var det pirrigt att plocka av sig kläderna inför andra men den känslan  försvann ganska snabbt.

    Det är dessutom trevligt att få se alla vackra kvinnor som slänga av sig kläderna, men även den spänningen lägger sig efter ett tag. Allt blir en symbios.

    Har ni några bra tips på nakenbad i närheten av där ni bor?


     

  • Svar på tråden Har testat nakenbad and liked it
  • Drottningen1970

    Du nakenbadar alltså av sexuella skäl. Då borde du söka dig till sexföreningar istället. Fluktare är inte önskvärt på nakenbad. Där är det väl just frihetskänslan man är ute efter och den sabbar du genom ditt fluktande och bedömande av andra människors kroppar.

  • Postman

    Håller med Drottningen, Nakenbadar du av sexuella skäl bör du söka dig till någon form av sexförening istället.

  • Anonym (Woman)

    Okej TS! bada naken då. Intresseklubben antecknar 

    suck

  • Anonym (Nakenbadaren)
    Drottningen1970 skrev 2022-08-08 09:07:39 följande:

    Du nakenbadar alltså av sexuella skäl. Då borde du söka dig till sexföreningar istället. Fluktare är inte önskvärt på nakenbad. Där är det väl just frihetskänslan man är ute efter och den sabbar du genom ditt fluktande och bedömande av andra människors kroppar.


    Det tog inte lång tid innan första moralpredikanter yttrade sig. Som vanligt på den här sidan.
    Du är kanske likgiltig inför det motsatta könet?
  • Anonym (Nakenbadaren)
    Anonym (Woman) skrev 2022-08-08 09:18:33 följande:

    Okej TS! bada naken då. Intresseklubben antecknar 

    suck


    Omg?
  • Anonym (Nakenbadaren)
    Postman skrev 2022-08-08 09:12:03 följande:

    Håller med Drottningen, Nakenbadar du av sexuella skäl bör du söka dig till någon form av sexförening istället.


    Du vet kar vara väldigt sexfixerad.
  • Anonym (Casanova)
    Drottningen1970 skrev 2022-08-08 09:07:39 följande:

    Du nakenbadar alltså av sexuella skäl. Då borde du söka dig till sexföreningar istället. Fluktare är inte önskvärt på nakenbad. Där är det väl just frihetskänslan man är ute efter och den sabbar du genom ditt fluktande och bedömande av andra människors kroppar.


    Är du en van nakenbadare så att du vet det eller sitter du bakom din skärm och gissar?
  • Anonym (...)
    Anonym (Nakenbadaren) skrev 2022-08-08 10:46:41 följande:
    Det tog inte lång tid innan första moralpredikanter yttrade sig. Som vanligt på den här sidan.
    Du är kanske likgiltig inför det motsatta könet?
    Jag håller med drottningen. Om du i början gick dit för att flukta så är det inte speciellt trevligt. 
    Om du däremot efter ett tag insåg att det inte var så märkvärdigt med nakna korppar så är det bra. 
  • Häegertz
    Anonym (Nakenbadaren) skrev 2022-08-08 10:46:41 följande:
    Det tog inte lång tid innan första moralpredikanter yttrade sig. Som vanligt på den här sidan.
    Du är kanske likgiltig inför det motsatta könet?
    Självklart är det så. Hade du varit kvinna hade det varit lite gulligt och inte alls farligt. Nu är du en man som kränker folk med blicken och din blotta närvaro. 

    Familjeliv levererar återigen stor underhållning på förmiddagen. TACK!!!
  • Postman
    Anonym (Nakenbadaren) skrev 2022-08-08 10:50:16 följande:
    Du vet kar vara väldigt sexfixerad.

    Oja det kan jag vara absolut. Sorry men jag uppfattade ditt inlägg som så och det hör inte hemma på ett nakenbad. Det springer alltför många ensamma män där och ska flukta på var och varannan dam. Det blir så jobbigt. Är du inte alls en sådan typ så ber jag om ursäkt. Nakenbad är inte så stor sak för mig så jag behöver skriva ett inlägg om ni det. Men men vi är alla olika, det kanske var ett stort steg för dig.
  • Anonym (Nakenbadaren)
    Postman skrev 2022-08-08 13:20:57 följande:

    Oja det kan jag vara absolut. Sorry men jag uppfattade ditt inlägg som så och det hör inte hemma på ett nakenbad. Det springer alltför många ensamma män där och ska flukta på var och varannan dam. Det blir så jobbigt. Är du inte alls en sådan typ så ber jag om ursäkt. Nakenbad är inte så stor sak för mig så jag behöver skriva ett inlägg om ni det. Men men vi är alla olika, det kanske var ett stort steg för dig.

    Kvinnor smickrar ofta sig själva. Ur mitt perspektiv undviker jag gärna att titta på ca 80-90 % av kvinnorna som badar. Men troligtvis är det även någon av dem som tror att jag fluktar.


    Medelåldern är ganska hög, många 70-80 åringar. I alla fall där jag har varit.

  • Postman
    Anonym (Nakenbadaren) skrev 2022-08-08 17:11:19 följande:
    Kvinnor smickrar ofta sig själva. Ur mitt perspektiv undviker jag gärna att titta på ca 80-90 % av kvinnorna som badar. Men troligtvis är det även någon av dem som tror att jag fluktar. Medelåldern är ganska hög, många 70-80 åringar. I alla fall där jag har varit.

    Ja medelåldern är rätt hög på de flesta nakenbad som jag har varit på.
  • Glinda från Oz

    Skapa ett konto på Body Contact det finns många nakenbadare där som tänder sexuellt på det. De kan gå ihop en liten strand där risken är låg att folk kommer förbi.

Svar på tråden Har testat nakenbad and liked it