• Anonym (Too much?)

    Killar som sprutar mycket

    Har en liten fundering på om det finns tjejer som tänder på att killen kommer stora mängder eller är det mest avtändande?

  • Svar på tråden Killar som sprutar mycket
  • Anonym (Too much?)
    Anonym (Givememore) skrev 2022-08-09 15:11:55 följande:

    Jag tycker absolut att det är upphetsande med mer satts, ju mer desto bättre!! 
    Älskar när han kommer i mitt ansikte, och över mina bröst och försöker träffa ansiktet stående mellan mina ben, asså det är ju as hett med satts. Sen har vi lyckats med ett par dubbel och trippel sprut, det är ju såklart toppen av allt när det händer, Helt sjukt kåt av att bara tänka på det! 


    Vad menar du med dubbel och trippel sprut?
  • Anonym (ich_spritze)

    Praktiskt att kleta ned henne så kan hon transportera kladdet från sovrum till wc eller gurgla med det i halsen

  • Anonym (Givememore)

    När killen kommer flera gånger, alltså orgasm och  sattsen sen 15-30 sec efter samma mängd satts och njutning igen. Bästa vi fått till är 3gg

  • Man 78
    Anonym (Givememore) skrev 2022-08-10 00:05:01 följande:

    När killen kommer flera gånger, alltså orgasm och  sattsen sen 15-30 sec efter samma mängd satts och njutning igen. Bästa vi fått till är 3gg


    Tre gånger med så korta mellanrum är inte dåligt. Kommer han lika mycket varje gång? Brukar minska va? 
  • Anonym (Givememore)
    Man 78 skrev 2022-08-10 00:09:27 följande:
    Tre gånger med så korta mellanrum är inte dåligt. Kommer han lika mycket varje gång? Brukar minska va? 
     Osäker på om det är "lika mycket" , svårt att bedöma mängd, vem det är vartfall likvärdiga.. som fulländad sprut! Så inte som att det är uppehåll i "samma satts" eller vad man ska säga. Utan full ejakulering times Three.. 
  • Man 78
    Anonym (Givememore) skrev 2022-08-10 01:09:43 följande:
     Osäker på om det är "lika mycket" , svårt att bedöma mängd, vem det är vartfall likvärdiga.. som fulländad sprut! Så inte som att det är uppehåll i "samma satts" eller vad man ska säga. Utan full ejakulering times Three.. 
    Som sagt imponerande. Själv fixar jag i och för sig två i rad om man är riktigt laddad. 
  • Anonym (MR klister)
    Miss Sunny skrev 2022-08-09 15:43:34 följande:
    Det tror jag på. Jag är själv en utav dom som går i gång på det. Tändande att se en ung hård kuk som sprutar med kraft i strålen. Dom/vi är gärna vana med en gubbe som det bara rinner några droppar ur.  

    Ungdomlig energi och virilitet, man känner sig så mycket mer åtrådd och begärat. Sexig och attraktiv kvinna.  Mera äkta lust och kåthet på ett vis. Lust föder lust, och jag blir triggad av hans kåthet. Ett redig sprut är nästan som ett "kvitto" på att jag är skön för honom.        Ja, ger nog en ego-boost och självförtroende.
    Ja jag kan känna igen mig i resonemanget fast det motsatta då jag är en man på 40+.
    Sen av någon anledning är det sexigare att spruta en stor sats i ansiktet på en ung 18 årig tjej än i ansiktet på en med mig jämnårig kvinna.
  • Anonym (Rafi)

    Spruta mängder, många och långa hörde ungdomen till tyvärr. Dock gillade dåvarande flickvän inte det alls, lika förskräckt varje gång när jag drog mig ur och sprutade henne över hela kroppen och upp i ansiktet,
    Då kände man sig jävligt viril och potent.

    Nuvarande frun är väldigt nöjd att det bara blir ett sprut ibland och resten rinner ur kuken, mindre oönskat kladd.

  • Anonym (Rinner bara)
    Anonym (Rafi) skrev 2022-08-10 17:45:51 följande:

    Spruta mängder, många och långa hörde ungdomen till tyvärr. Dock gillade dåvarande flickvän inte det alls, lika förskräckt varje gång när jag drog mig ur och sprutade henne över hela kroppen och upp i ansiktet,
    Då kände man sig jävligt viril och potent.

    Nuvarande frun är väldigt nöjd att det bara blir ett sprut ibland och resten rinner ur kuken, mindre oönskat kladd.


    Lite så ... prickade ju ansikte och sänggavel som ung. Vägg också med tjocka sprut från fittan till väggen.
    Är nu 55 och verkar inte spruta så mycket
    Kommer en hel del i mängd men inte alls med så mycket tryck och längd.
    Man blir väl äldre ......
  • Madde085
    Miss Sunny skrev 2022-08-08 16:06:36 följande:

    Jag tänder på en ung bultande kuk som sprutar med kraftig stråle. Får mig till att känna mig attraherad och sexig, äkta kåthet och lust som gör att jag känner att jag lever.

    Så avtändande med bara några droppar med rinnande "gubbsagge".


    snuskhummer
  • Anonym (MadameX)

    Som äldre kvinna och 55plussare med stor aptit på sex så gillar jag ett rejält sprut.
    Jag är stundvis otrogen mot min make (han vet om det) med en mycket ung älskare jag äskar att suga av. Hans kuk är ung, stor och hård och ofta hamnar jag i ett järnngrepp när han ska komma med hans lem ända ner i halsen, men det händer även att han sprutar mig i anskitet eller i öppen mun. När han kommer så blir det minst 3-4 rejäla bultande sprut med lös mjölkig sperma, något helt annat än min gubbes. Det är först nu på äldre dar jag lyckats klara av och framförallt njuta av att svälja stora mängder sperma tack vare min unge virile älskare. Oerhört sexigt att låta min gubbe titta på när jag sväljer och "utnyttjas" av min unge "kille", vilket händer ibland när han varit snäll. Gillar att göra honom lite sotis.

  • MammAmma

    Klart det är tändande! Ju mer upphetsad han är desto större sats, och det är ju enbart positivt att han blir så upphetsad med mig

  • Anonym (Mycket)
    MammAmma skrev 2022-08-11 14:01:42 följande:

    Klart det är tändande! Ju mer upphetsad han är desto större sats, och det är ju enbart positivt att han blir så upphetsad med mig


    Så det är i själva verket inte så avtändande. Är det en enorm bekräftelse på att du är bäst 
  • Tom Araya
    Miss Sunny skrev 2022-08-08 16:06:36 följande:
    Killar som sprutar mycket

    Jag tänder på en ung bultande kuk som sprutar med kraftig stråle. Får mig till att känna mig attraherad och sexig, äkta kåthet och lust som gör att jag känner att jag lever.

    Så avtändande med bara några droppar med rinnande "gubbsagge".


    Miss Sunny skrev 2022-08-09 15:43:34 följande:
    Det tror jag på. Jag är själv en utav dom som går i gång på det. Tändande att se en ung hård kuk som sprutar med kraft i strålen. Dom/vi är gärna vana med en gubbe som det bara rinner några droppar ur.  

    Ungdomlig energi och virilitet, man känner sig så mycket mer åtrådd och begärat. Sexig och attraktiv kvinna.  Mera äkta lust och kåthet på ett vis. Lust föder lust, och jag blir triggad av hans kåthet. Ett redig sprut är nästan som ett "kvitto" på att jag är skön för honom.        Ja, ger nog en ego-boost och självförtroende.
    Då har min kropp inte fattat att jag snart är 50, för här sprutas det oftast ganska rejält och kraftfullt fortfarande.

  • Pussan

    Älskar kraftiga sprut, gärna mycket och med bra tryck. Det är hett och sexigt, det är en viril kille som är sååå kåt på mig och sprutar mig full alt. sprutar över hela mig!

  • Anonym (Dryel)
    Anonym (Toksprutarn) skrev 2022-08-08 16:01:24 följande:
    Mängder?

    Det finns två saker som har betydelse för mängden sperma. Den ena är när mannen hade utlösning senast. Ju tätare utlösningar desto mindre volym. Den andra är upphetsning. Volymen på utlösningen ökar med längden på upphetsningen. Kåt länge = större utlösning. En normal utlösning ligger oftast mellan 3-5 ml i volym (ungefär en tesked). Små individuella skillnader förekommer men mycket mer än 5 ml går inte att få då hela satsen måste få plats i den övre delen av urinröret innan utlösningen.

     


    För mig ger utlösning varannan dag inte så mycket sprut, det kanske kommer 3-4 ml. Väntar jag en vecka sprutar det mer, ca 10ml. Tror inte det är så ovanligt. Har barn och är frisk i övrigt.

  • Anonym (MR klister)
    Anonym (Dryel) skrev 2022-08-13 01:55:16 följande:

     


    För mig ger utlösning varannan dag inte så mycket sprut, det kanske kommer 3-4 ml. Väntar jag en vecka sprutar det mer, ca 10ml. Tror inte det är så ovanligt. Har barn och är frisk i övrigt.


    Utlösning Varannan till var tredje dag behåller trycker hos mig. 
    Sen brukar jag ibland ''edge:a'' mig själv några gånger innan det förmodade sexet, då blir det lite extra tryck. 
  • theotherone
    Anonym (Dryel) skrev 2022-08-13 01:55:16 följande:

     


    ca 10ml. Tror inte det är så ovanligt.


    Jo, 10ml är extremt ovanligt. Minns inte undersökningen jag läste exakt utantill, men det var en eller två män av de 200 som undersöktes som kom upp i den mängden. Så mellan 0,5 - 1%. 
  • Anonym (Dryel)

    Ok, jag har bara porren som referens och jag antar att det inte är representativt för folk flest. Men jag har svårt att tro att jag är en på hundra i sprutmängd. Sprutar inte speciellt långt heller. Den data jag sett är att tester görs efter 3 dagars avhållsamhet, och då ligger de flesta under 6ml. Efter 3 dagar kanske jag sprutar 5ml, vad vet jag. Ska nog testa det här närmre. Har som sagt inte haft problem att skaffa barn. 


    Enklaste sättet är att spruta i en kondom och sedan mäta i medicinmått. (Låter som att jag gör detta ofta, men icke)


     

Svar på tråden Killar som sprutar mycket