• Anonym (Nervös)

    Trekant erfarenheter?

    Söker erfarenheter av er som haft trekant eller kanske med annat par. Jag och maken har pratat om det förr men det har runnit ut i sanden. Nu är vi på ett väldigt bra ställe med varandra och sex-mässigt ?? Känner oss sugna på att testa ngt nytt och båda är sugna på trekant. I första läget med kille men kan även tänka tjej framöver (känns inte lika lätt att hitta ????). 


    Vill gärna höra era erfarenheter som testat? Var det bra? Känsla efteråt? Stelt/jobbigt? Kul grej? 


    Om ni vill får ni gärna även berätta lite hur det hela gick till ????

  • Svar på tråden Trekant erfarenheter?
  • Anonym (M)

    Har efterarbetet utav att låta min tjej knulla med andra killar, inte riktigt det svaret du sökte, men är du nyfiken på att veta mer om det så hojta till  tjoho 

  • Anonym (Nervös)
    Anonym (M) skrev 2022-08-08 23:32:37 följande:

    Har efterarbetet utav att låta min tjej knulla med andra killar, inte riktigt det svaret du sökte, men är du nyfiken på att veta mer om det så hojta till  tjoho 


    Svara på ??
  • Anonym (Man)

    Som jag skrev i en annan tråd så förlorade jag min fästmö i en trekant. Så det är att leka med elden. Men det kan säkert vara fantastiskt om det lyckas.

  • Anonym (Nervös)
    Anonym (Man) skrev 2022-08-09 11:08:31 följande:

    Som jag skrev i en annan tråd så förlorade jag min fästmö i en trekant. Så det är att leka med elden. Men det kan säkert vara fantastiskt om det lyckas.


    Just där är vi nog ganska trygga tror jag Cool varit tillsammans i över 15 år och vet exakt var vi har varandra. Jag är tjejen och har 0 planer på att lämna för ngn annan även om sexet är bra 
  • Anonym (Nervös)
    Peter38 skrev 2022-08-09 11:16:32 följande:

    Jag har flera lyckade exempel, hör av dig om du vill ha feedback och prata om det // Glad


    Du får gärna skicka exempel Oskyldig
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nervös) skrev 2022-08-09 11:17:29 följande:
    Just där är vi nog ganska trygga tror jag Cool varit tillsammans i över 15 år och vet exakt var vi har varandra. Jag är tjejen och har 0 planer på att lämna för ngn annan även om sexet är bra 
    Vi trodde också att vi var trygga med varandra. Men vi hade kanske varit för kort tid tillsammans. Och sexet var inte så bra som vi inbillade oss. Och sen uppstod det någon extra magi mellan fästmön och mannen som ingen hade kunnat förutse.
  • Anonym (Haft flertal fast med samma par)

    Hade en intensiv period med flera trekanter fast bara med samma par. Är inte trekantstypen egentligen och frun i paret är min enda lesbiska upplevelse.

    Började med att jag dejtade en kille som verkade för bra för att vara sann. Det var han då han efter ett tag berättade att han var gift. Fast hans fru var ok med detta. Blev sur, gjorde slut men var svårt att hålla mig ifrån honom. Hans fru var nyfiken på mig och tyckte jag var "bara för gullig" så hon tittade på (vilket var jobbigt men herrn i paret fick mig att inte tänka på det).

    Sedan började hon delta efter att ha tittat på några gånger. Det var väldigt trevligt MEN det fanns ett problem vilket kanske kan låta som ett I-landsproblem och det är att både herr och fru ser ut som fitnessmodeller. Sjukt vältränade och snygga människor. Så det blev en del jämförande och mindervärdeskänsla. Jaha herr och fru har sexpack och min mage ser ut som en deg. Jag är inte så värst tjock...bara slapp. Hennes röv är lika stor eller större än min men utan att dallra...alls. Som att känna på slät marmor eller nåt. Blev pinsamt medveten om vad skall vi säga...nivåskillnad från herr och fru arisk ubermench (bägge långa blonda med blåa huskyögon) och mig. Fast en kommer ju igång av att de ändå verkar gilla vad de såg och då släpper det. 

  • Peter38

    Första gången var jag sinnesjukt nervös och ordentligt kåt. Man visste ju liksom inte riktigt vad man gav sig in på  även om vi pratat om det. 


    Händerna skakade, men så fort han kom, så ville jag bara köra igång. Några glas bubbel och snack om vad vi ville uppleva, sen var allt i full gång. 


    Enda gången det blivit lite fel är när en av de vi varit med var lite väl kärvänlig när vi var klara, vi är mest ute efter män som redskap åt oss, goset efteråt är för oss själva. 

  • Anonym (Nervös)

    Inga fler som har erfarenheter? Tungan ute

  • Anonym (Rafi)

    Varit extra kille åt två kompispar, ingen kärlek eller svartsjuka bara kul sex.

  • PorterPelle

    Genom åren har jag haft olika partners och i 30-årsåödern hade jag min första flersamhet med sambon och ett annat par. Det blev lyckat och inte skälet till att att vi separerade senare, snarare tvärtom. I vårt fall var sexet det som höll oss samman. Första gången var sjukt nervöst innan men tjejerna började leka med varandra och då slappnade vi alla av och njöt. Vi började med att byta partner och att se min tjej bli knullad tände mig. Likadant att se henne med andra tjejen. Sen dess har jag haft gruppsex i olika konstellationer i de två efterföljande förhållandena och nu är jag och min fru medlemmar i flera swingersklubbar därvi njuter tillsammans med andra ungefär en gång i månaden. Däremellan har vi ett underbart sexliv hemma, ibland med sexgäster hemma 

Svar på tråden Trekant erfarenheter?