• Anonym (Orolig)

    Min kille tycker om analsex

    Min kille gillar analsex. Är där ofta med sin kuk och fingrar. Skulle torka mig idag och var blod på pappret. Kan han ha förstört något i min rumpa? är orolig. 
  • Svar på tråden Min kille tycker om analsex
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Aj) skrev 2022-08-08 23:47:54 följande:

    Ja de kan han mycket väl ha gjort. 


    Ska jag uppsöka läkare? 
  • Anonym (Knappast)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 06:04:31 följande:
    Ska jag uppsöka läkare? 
    Det är ingen fara om du inte blöder på riktigt  Man kan blöda lite bara av att bajsa och det brukar man inte gå till läkare för. 
  • Anonym (Orolig)

    Imorse tryckte han in sin penis i min anal. Gjorde jätteont, kom blod på pappret igen. är orolig 

  • Anonym (nina)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 08:42:31 följande:

    Imorse tryckte han in sin penis i min anal. Gjorde jätteont, kom blod på pappret igen. är orolig 


    Men vad är det för en jävla kille du har egentligen??? Eller sitter du bara och försöker provocera i forumet? Det börjar låta så.
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (nina) skrev 2022-08-09 09:01:55 följande:
    Men vad är det för en jävla kille du har egentligen??? Eller sitter du bara och försöker provocera i forumet? Det börjar låta så.
    Va?
  • Anonym (Haha)

    Du verkar ju gilla det med eftersom du inte säger nej

  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 08:42:31 följande:

    Imorse tryckte han in sin penis i min anal. Gjorde jätteont, kom blod på pappret igen. är orolig 


    Men om du inte vill ha analsex så får du ju säga nej.
  • Anonym (Knappast)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 08:42:31 följande:

    Imorse tryckte han in sin penis i min anal. Gjorde jätteont, kom blod på pappret igen. är orolig 


    Du igen alltså...
  • Anonym (Knappast)
    Anonym (nina) skrev 2022-08-09 09:01:55 följande:
    Men vad är det för en jävla kille du har egentligen??? Eller sitter du bara och försöker provocera i forumet? Det börjar låta så.
    Ja hon är igång igen. 
  • DominantPoly

    Det händer ibland att kvinnan blöder efter analsex. I regel handlar det om polyper som skavt, ofarligt men gör ont.

    Du får vila ett tag.

  • Anonym (Orolig)
    DominantPoly skrev 2022-08-09 10:35:39 följande:

    Det händer ibland att kvinnan blöder efter analsex. I regel handlar det om polyper som skavt, ofarligt men gör ont.

    Du får vila ett tag.


    Vad är polyper? Har alla det? 
  • Wolfard

    Det finns risk för att du skadar din ringmuskel som håller analhålet tätt och när det sker kan du se fram emot att få gå omkring i blöjor då du läker avföring, inte så sexigt om du frågar mig men din kille kanske tänder på det också?

  • Anonym (Aj)
    Anonym (nina) skrev 2022-08-09 09:01:55 följande:
    Men vad är det för en jävla kille du har egentligen??? Eller sitter du bara och försöker provocera i forumet? Det börjar låta så.
    Det finns många såna här killar och TS kanske är väldigt ung så hon tror de är så här de ska vat
  • Anonym (Knappast)
    Anonym (Aj) skrev 2022-08-09 11:24:11 följande:
    Det finns många såna här killar och TS kanske är väldigt ung så hon tror de är så här de ska vat
    Känd profil på FL. Hittepå som förstör för de som är seriösa. 
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-08 22:06:54 följande:
    Min kille tycker om analsex
    Min kille gillar analsex. Är där ofta med sin kuk och fingrar. Skulle torka mig idag och var blod på pappret. Kan han ha förstört något i min rumpa? är orolig. 
    Det händer mig med (blod), beror på problem med hemorrojder och inte på analsex (i mitt fall alltså).
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 08:42:31 följande:

    Imorse tryckte han in sin penis i min anal. Gjorde jätteont, kom blod på pappret igen. är orolig 


    Det här är allvarligt! Penetration utan samtycke och (för analsex nödvändig) förberedelse - rent övergrepp! Detta måste du säga ifrån om på skarpen, om du inte dumpar honom direkt.
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 11:04:27 följande:
    Vad är polyper? Har alla det? 
    Polyper i tjock- och ändtarm - Netdoktor

  • Anonym (Analkungenhaha)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-09 11:04:27 följande:
    Vad är polyper? Har alla det? 
    Analsex är inte fel och ALLA kan älska det OM det görs rätt. 
    Lite blod är inget du behöver söka läkare för men du som oerfaren kan bli övertöjd o sliten.
    Det är inte polyper utan en typ av homoröjder då du blivit lite skadad el sliten. Det blir knutor i öppningen men de går tillbaka 1-8 veckor. 
    Din kille har för brottom du är inte tränad/van i analen.
    Låt analen vila lite.
    Men ni ska inte sluta med analt.
    Här för du klockrent tips på träning:
    Du o alla andra måste träna analen på egen hand för att den fysiskt låter sig töjas och hållas vidöppen. 
    Tá vaceline och för in en dildo långsamt utan smärta och låt den sitta kvar i dej genom att ta på en baddräkt el body. (Morot med kådis kanske funkar) Sen ska du upp och gå, städa, huka dej o böja dej under helst 1 timme. Det kommer vara konstigt och brutalt men du kommer snabbt märka att analen anpassar sig enkelt efter den nya situationen och snart käns det riktigt bra o skönt när den rör sig i dej när du står o hukar dej. Analen accepterar nu vara uppspärrad både fysiskt men även mentalt så att du blir avslappnad. 
    Efter en timme kan du gå till sängen börja knulla dej skönt som träning. Upprepa detta 2-5gånger. 
    Detta är helt ofarligt o ger ingen slapphet då du långsamt töjt ut flexibiliteten i röven.
    Därmed kommer du inte känna något obehag i framtiden när killen med lätthet tränger in i dej eller när han knullar. Dvs all spänning, smärta, nervositet r borta och plötsligt befinner du dej i ett tillstånd där du nu börjar njuta allt mer för varje gång. Men ha tålamod och med tiden kan det bli ruskigt skönt o ge dej orgasmer av ny typ.
    Risken finns att din kille kommer för tidigt men be han knulla din rumpa med dildo 10-15min före för att ge dej mängdträning. 
    För optimal frihet är det bra om du redan 4tim före spolar dej med sprinkler på duschslangen och upprepar strax före då bajs är som sandpapper.
    Ha skydd i sängen o va inte rädd för att squirta o krysta ut skit när du i framtiden får orgasm.
  • Anonym (Älskar rumpa)
    Anonym (Analkungenhaha) skrev 2022-08-29 21:18:13 följande:
    Analsex är inte fel och ALLA kan älska det OM det görs rätt. 
    Lite blod är inget du behöver söka läkare för men du som oerfaren kan bli övertöjd o sliten.
    Det är inte polyper utan en typ av homoröjder då du blivit lite skadad el sliten. Det blir knutor i öppningen men de går tillbaka 1-8 veckor. 
    Din kille har för brottom du är inte tränad/van i analen.
    Låt analen vila lite.
    Men ni ska inte sluta med analt.
    Här för du klockrent tips på träning:
    Du o alla andra måste träna analen på egen hand för att den fysiskt låter sig töjas och hållas vidöppen. 
    Tá vaceline och för in en dildo långsamt utan smärta och låt den sitta kvar i dej genom att ta på en baddräkt el body. (Morot med kådis kanske funkar) Sen ska du upp och gå, städa, huka dej o böja dej under helst 1 timme. Det kommer vara konstigt och brutalt men du kommer snabbt märka att analen anpassar sig enkelt efter den nya situationen och snart käns det riktigt bra o skönt när den rör sig i dej när du står o hukar dej. Analen accepterar nu vara uppspärrad både fysiskt men även mentalt så att du blir avslappnad. 
    Efter en timme kan du gå till sängen börja knulla dej skönt som träning. Upprepa detta 2-5gånger. 
    Detta är helt ofarligt o ger ingen slapphet då du långsamt töjt ut flexibiliteten i röven.
    Därmed kommer du inte känna något obehag i framtiden när killen med lätthet tränger in i dej eller när han knullar. Dvs all spänning, smärta, nervositet r borta och plötsligt befinner du dej i ett tillstånd där du nu börjar njuta allt mer för varje gång. Men ha tålamod och med tiden kan det bli ruskigt skönt o ge dej orgasmer av ny typ.
    Risken finns att din kille kommer för tidigt men be han knulla din rumpa med dildo 10-15min före för att ge dej mängdträning. 
    För optimal frihet är det bra om du redan 4tim före spolar dej med sprinkler på duschslangen och upprepar strax före då bajs är som sandpapper.
    Ha skydd i sängen o va inte rädd för att squirta o krysta ut skit när du i framtiden får orgasm.
    Äntligen ett vettigt och nyanserat svar! Så irriterad på alla som inte gillar och helt fördomsfullt slänger ur sig det ena och andra.

    Rumpan var otänkbar för min fru för några år sedan. Men det växte fram under åren, och givetvis handlar det om både vana, avslappning som i sin tur hänger ihop med om du är bekväm, och sist men inte minst hur det utföra. 

    Klart som fan man kan skada sig om en kuk trycks rätt in bara sådär. Precis som risken att jag sträcker mig om jag helt kall börjar kuta och hoppa häck. 

    I början krävdes det mer uppvärming för oss, plugg som satt en stund osv. Idag krävs det bara att bra glid, kanske lite fingerarbete sen in. Och hon varesig "läcker" eller har några skador.

    Med detta sagt så absolut, analt är inte för alla. Men för att man är osäker och tycker det gör ont behöver man inte tro att det är sanningen för alla. 
Svar på tråden Min kille tycker om analsex