• Anonym (undra­r1)
    Mon 8 Aug 2022 23:28
    96056 visningar
    196 svar
    +2
    196
    96056

    Killar, varför vill ni spruta i ansiktet?

    Vad är det som gör att det är så upphetsande med att spruta en kvinna i ansiktet?

  • Svar på tråden Killar, varför vill ni spruta i ansiktet?
  • Anonym (Tjej)
    Sun 2 Oct 2022 16:18
    Man 78 skrev 2022-10-02 15:48:27 följande:
    Svarade på TS tidigare i tråden. Tycker du att jag ska utveckla något så säg till. Diskuterar gärna ämnet. 
    Exakt vad jag uppmuntrade dig att göra 😊 Framför att på torrt maner tjata om ts tråkighet. Alltså ta tag i tråden med kreativ input. 
  • Sun 2 Oct 2022 16:42
    -1
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-02 12:44:39 följande:

    @ Tukt, till skillnad mot ett par skribenter i den här tråden anser jag du tillför saklighet i debatten. Samt ii vetenskap och beprövad erfarenhet. Emellertid om timmar läggs ned här blir det nog en uppförsbacke att göra sin röst hörd i andra sammanhang, skrivande etc. But carry on! 


    En hög igenkänningsfaktor här å?. 😊

    Back to tonic? 👍


    i #78 påstår tukt att det ger en rätt dålig diskussion när man försöker utgå ifrån vetenskap/forskning, han har en konstig syn på vad psykologi är och istället för att argumentera för sina påståenden ska man "backa upp motsatsen". Att vilja att någon ska kunna argumentera för sina påståenden tolkas som att man inte vill diskutera.
    Det är väl ändå när man är säker på sina påståenden man också vill backa upp det med något, man kan också vara ärlig och påstå att man tror när man bara tror.

    Vill du ge exempel på några sakliga och vetenskapliga saker tukt bidragit med?
  • Anonym (Vet inte)
    Sun 2 Oct 2022 17:13

    Vet inte. 
    Så länge kvinnor tycker om det så får män ha den sexuella preferensen. 

  • Anonym (Vill)
    Tue 4 Oct 2022 18:10

    För att det är skönt o partnern tycker om det 

    handlar om leken med dominans o undergivenhet 

  • Anonym (Hin håle)
    Wed 5 Oct 2022 08:21
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-02 12:30:10 följande:

    Sure. Diskriminera = behandla olika, särbehandla, göra åtskillnad osv. Tji fick du. Det som illustreras i dina poster och som är tjatigt enerverande handlar nog mest om en uttalad åldersfixering jämförbar med en viss Drakes. Ja men visst, du kör med ett antal nicks som för att understryka din egen åsikt. Nej. jag outar ingen, inte heller dig. Emot min egen och forumets policy. Punkt.


     


    Nja i ärlighetens namn har åldern föga betydelse för mig, det handlar om attraktion och känslor och diskriminerar inte. Har ju dock mina preferenser som är kopplade till beteende och utseende för att nämna något. 

    Har tex träffat en 55 årig kvinna (är själv ganska så mycket yngre) som både betedde sig och såg betydligt yngre ut än vad hon var. 
  • Anonym (Man33­)
    Wed 5 Oct 2022 09:31

    Är ju helt underbart att spruta sin sambo i ansiktet o sen se henne slicka i sig det med hjälp av fingrarna eller kuken. Vet att min sambo älskar att göra det. Så där är det winwin. 

  • Anonym (Tjej)
    Thu 6 Oct 2022 11:13
    Anonym (Hin håle) skrev 2022-10-05 08:21:36 följande:
    Nja i ärlighetens namn har åldern föga betydelse för mig, det handlar om attraktion och känslor och diskriminerar inte. Har ju dock mina preferenser som är kopplade till beteende och utseende för att nämna något. 

    Har tex träffat en 55 årig kvinna (är själv ganska så mycket yngre) som både betedde sig och såg betydligt yngre ut än vad hon var. 

    Bra för dig! Tycker ändå du känns j-t åldersfixerad mer än vad som är nyttigt för dig i ditt eget åldrande. Slitaget och alla våra samlade erfarenheter är något som vi har med oss. Män som kvinnor. 


    En viss Drake formligen besudlar forumet med sitt ålders tjat. Osäkerhet? 

  • Anonym (Tjej)
    Thu 6 Oct 2022 11:16
    +1
    Anonym (Man33) skrev 2022-10-05 09:31:13 följande:

    Är ju helt underbart att spruta sin sambo i ansiktet o sen se henne slicka i sig det med hjälp av fingrarna eller kuken. Vet att min sambo älskar att göra det. Så där är det winwin. 


    Vet inte om jag älskar bli sprutad i fejjan. Saltstänkt i ögon mysigt? Mina grabbar föreslår inget sånt. Kollar de inte på porr?? Vi gör annat. 
  • Anonym (ML)
    Thu 6 Oct 2022 11:19

    Hävd såklart. Ett sätt att visa att hon tillhör mig och är undergiven mig.

  • Anonym (Tjej)
    Thu 6 Oct 2022 11:27
    Anonym (ML) skrev 2022-10-06 11:19:42 följande:

    Hävd såklart. Ett sätt att visa att hon tillhör mig och är undergiven mig.


    Ska kvinnan ägas? Alltjämt?
  • Anonym (Funde­rsam)
    Thu 6 Oct 2022 15:21
    Anonym (ML) skrev 2022-10-06 11:19:42 följande:

    Hävd såklart. Ett sätt att visa att hon tillhör mig och är undergiven mig.


    Du äger din hund också men sprutar du på den? Eller bilen? 

    Förlåt kalsongerna kanske då....
  • Thu 6 Oct 2022 15:41
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-02 16:18:53 följande:
    Exakt vad jag uppmuntrade dig att göra 😊 Framför att på torrt maner tjata om ts tråkighet. Alltså ta tag i tråden med kreativ input. 
    Lite seg att svara ser jag. Jag har iof inte anklagat TS för att vara tråkig över huvud taget. 

    Men kreativt, ja vad ska jag då tillföra, vid senaste knullet blev det faktiskt två facials, är det kreativt? :) 
  • Anonym (Tjej)
    Thu 6 Oct 2022 16:24
    Man 78 skrev 2022-10-06 15:41:13 följande:
    Lite seg att svara ser jag. Jag har iof inte anklagat TS för att vara tråkig över huvud taget. 

    Men kreativt, ja vad ska jag då tillföra, vid senaste knullet blev det faktiskt två facials, är det kreativt? :) 

    Okej. 


    Kreativt eller inte vet endast du själv. Och tjejen då så klart 😉

  • Thu 6 Oct 2022 16:59
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-06 16:24:07 följande:

    Okej. 


    Kreativt eller inte vet endast du själv. Och tjejen då så klart 😉


    Det har du helt rätt i. När jag tänker efter var det väl inte så kreativt, mest förlösande. 


    Du har ett helt gäng du ligger med eller hur ska ett av dina tidigare inlägg tolkas?

Svar på tråden Killar, varför vill ni spruta i ansiktet?