• Anonym (vill veta)

    Är 20×12 defineras som stor kuk?

    Jag och min fru har haft en diskution. Min tjej har provat en grövre dildo och försökte jämföra mellan den och min kuk. Hon saknar känslan att hennes fitta kramar en kuk och hon säger att hon njuter med mig å att jag e bra i sängen i lvret förutom att hon inte känner mig lika mkt aom hemmes tidigare killar. Jag tycker mim mått är bra och de flesta tjejer jag träffade tidigare sagt att Jag har stor kul iaf större än genomsnittet. 

    Mim tjej definerar inte min kuk som stor och tycker inte för att den e lång så kan jag säga att jag har stor kuk utan bara att jag har en lång kuk. 

    Jag mår faktiskt dåligt av att hon tycker så.

    Hur skulle ni definera 20×12  Stor/medel/liten?

  • Svar på tråden Är 20×12 defineras som stor kuk?
  • Anonym (Vem?)

    Är det din tjej eller fru? Tror dessutom tråden är hittepå av en incel  bara för att skapa trams om att storleken är det enda kvinnor bryr sig om. 
    Lite för mycket skrivfel dessutom. 

  • Anonym (vill veta)
    Anonym (Vem?) skrev 2022-08-09 05:55:05 följande:

    Är det din tjej eller fru? Tror dessutom tråden är hittepå av en incel  bara för att skapa trams om att storleken är det enda kvinnor bryr sig om. 
    Lite för mycket skrivfel dessutom. 


    Sorry för mim stavfel. Jag hade bråttom dessutom är inte svensk. 
    Hon är min fru. det är inte något jag hittat på.
  • Anonym (...)

    Men vad spelar det för roll? Ska du skilja dig för att hon sagt detta, eller? 

    Om någon annan säger "jo men jag tycker det låter stort" - ska du då säga till din fru att hon har fel? Hennes upplevelse är väl just det hon sagt.
    Varför ni ens pratar och jämför med tidigare partners är för mig däremot en gåta. Så har jag aldrig gjort, och inte de män jag varit med heller. 

    Är det du som har bekräftelsebehov och vill att hon ska säga hur stor din är, eller är det hon som av sig själv började prata om exens grovlek?

  • Anonym (Bamse)

    Hela tråden luktar hittepå på långa vägar. Inga kvinnor sitter och jämför sin mans penis med dildos eller sina ex, eller klagar på att de inte kan krama om sin mans penis. 


    Dessutom gjorde du tabben att köra med standardfrasen "ingen har hittills klagat" . När man läser denna, vet man direkt att det är bara påhittat.

  • Anonym (vill veta)

    Det är faktiskt inte påhitte. Folk här verkar inte ha respekt eller tro till andras problem. Någon som har spelar psykolog och säger att jag vill ha en bekräftelsebehov.

    Allt kom när hon var hemma själv. Hon försökte test använda dildo när hon var hemma själv. min kuk anser jag som normal grov men lång. Hon har   gått omkringen å sökte läkare för hon kännde sig stor i vagina, att hon inte känner så bra som för. läkaren sa att hon är är normal och borde känna bra. Anledning att hon söker hjälp hade å göra med att hon opererats där tidigare efter att hon fått barn. Alla läkare sa att hon är normal å borde känna då hon träffade många läkare även utomlands. Hon la skulden på sig själv att hon inte känner så bra som förr. Häromdagen tänkte hon använda en grövre dildo å hon kände mkt bättre än med min kuk så hon har listat ut att min kuk kanske är för smal för henne att känna så bra å kanske hon sökte på fel sida och det är jag som är problemet. Vi försökte tsm diskutera problemet så jag kan hjälpa henne å ge henne bättre sex då kom fram det prat om tidigare ex när jag sa att jag vet att min kuk är normal stor å även kan betraktas som stor då är jag 20cm. Hon sa starkt emot att din är inte stor. ( Hon kopplar till de tidigare hon haft sex med 4 st ) Det visade sig att alla var grövre än mig å hon tänkte kanske de e derför hon inte känner lika mkt.  ( Jag var nyfiken å fråga om henns tidigare ex hade som mig eller grövre ) För jag vill komma fram till problemet. 

    Jag har faktiskt mått så dåligt att hon råkade ha ex med grövre kukar även om sex inte allt men jag känner mig slal varje gg vi har sex å jag slutade tända på henne. 

    Jag vill bara veta hur andra upplever en på 20 cm med 13 i omkrets för tydligen är den smal enligr min tjej ( hon sa inte det direkt att den är för smal för henne men jag förstår ju det) . 
    Kan en kvinna som har 3 barn å haft ex med grova kukar att känma bra med en mindre kuk? 

    Sluta ni dö å svara på frågan ist eller så skriv inget alls

  • Anonym (Vem?)
    Anonym (vill veta) skrev 2022-08-09 10:32:24 följande:

    Det är faktiskt inte påhitte. Folk här verkar inte ha respekt eller tro till andras problem. Någon som har spelar psykolog och säger att jag vill ha en bekräftelsebehov.

    Allt kom när hon var hemma själv. Hon försökte test använda dildo när hon var hemma själv. min kuk anser jag som normal grov men lång. Hon har   gått omkringen å sökte läkare för hon kännde sig stor i vagina, att hon inte känner så bra som för. läkaren sa att hon är är normal och borde känna bra. Anledning att hon söker hjälp hade å göra med att hon opererats där tidigare efter att hon fått barn. Alla läkare sa att hon är normal å borde känna då hon träffade många läkare även utomlands. Hon la skulden på sig själv att hon inte känner så bra som förr. Häromdagen tänkte hon använda en grövre dildo å hon kände mkt bättre än med min kuk så hon har listat ut att min kuk kanske är för smal för henne att känna så bra å kanske hon sökte på fel sida och det är jag som är problemet. Vi försökte tsm diskutera problemet så jag kan hjälpa henne å ge henne bättre sex då kom fram det prat om tidigare ex när jag sa att jag vet att min kuk är normal stor å även kan betraktas som stor då är jag 20cm. Hon sa starkt emot att din är inte stor. ( Hon kopplar till de tidigare hon haft sex med 4 st ) Det visade sig att alla var grövre än mig å hon tänkte kanske de e derför hon inte känner lika mkt.  ( Jag var nyfiken å fråga om henns tidigare ex hade som mig eller grövre ) För jag vill komma fram till problemet. 

    Jag har faktiskt mått så dåligt att hon råkade ha ex med grövre kukar även om sex inte allt men jag känner mig slal varje gg vi har sex å jag slutade tända på henne. 

    Jag vill bara veta hur andra upplever en på 20 cm med 13 i omkrets för tydligen är den smal enligr min tjej ( hon sa inte det direkt att den är för smal för henne men jag förstår ju det) . 
    Kan en kvinna som har 3 barn å haft ex med grova kukar att känma bra med en mindre kuk? 

    Sluta ni dö å svara på frågan ist eller så skriv inget alls


     Jag har fött fyra barn och av de 15 män jag legat med efter det har endast en fått mig att reagera på att han var liten. 
    Alla andra har jag njutit av och de har varit i alla möjliga storlekar, grovlek och böjning. 
    Hur många cm har jag absolut ingen aning om. 
  • Anonym (Bamse)
    Anonym (vill veta) skrev 2022-08-09 10:32:24 följande:

    Det är faktiskt inte påhitte. Folk här verkar inte ha respekt eller tro till andras problem. Någon som har spelar psykolog och säger att jag vill ha en bekräftelsebehov.

    Allt kom när hon var hemma själv. Hon försökte test använda dildo när hon var hemma själv. min kuk anser jag som normal grov men lång. Hon har   gått omkringen å sökte läkare för hon kännde sig stor i vagina, att hon inte känner så bra som för. läkaren sa att hon är är normal och borde känna bra. Anledning att hon söker hjälp hade å göra med att hon opererats där tidigare efter att hon fått barn. Alla läkare sa att hon är normal å borde känna då hon träffade många läkare även utomlands. Hon la skulden på sig själv att hon inte känner så bra som förr. Häromdagen tänkte hon använda en grövre dildo å hon kände mkt bättre än med min kuk så hon har listat ut att min kuk kanske är för smal för henne att känna så bra å kanske hon sökte på fel sida och det är jag som är problemet. Vi försökte tsm diskutera problemet så jag kan hjälpa henne å ge henne bättre sex då kom fram det prat om tidigare ex när jag sa att jag vet att min kuk är normal stor å även kan betraktas som stor då är jag 20cm. Hon sa starkt emot att din är inte stor. ( Hon kopplar till de tidigare hon haft sex med 4 st ) Det visade sig att alla var grövre än mig å hon tänkte kanske de e derför hon inte känner lika mkt.  ( Jag var nyfiken å fråga om henns tidigare ex hade som mig eller grövre ) För jag vill komma fram till problemet. 

    Jag har faktiskt mått så dåligt att hon råkade ha ex med grövre kukar även om sex inte allt men jag känner mig slal varje gg vi har sex å jag slutade tända på henne. 

    Jag vill bara veta hur andra upplever en på 20 cm med 13 i omkrets för tydligen är den smal enligr min tjej ( hon sa inte det direkt att den är för smal för henne men jag förstår ju det) . 
    Kan en kvinna som har 3 barn å haft ex med grova kukar att känma bra med en mindre kuk? 

    Sluta ni dö å svara på frågan ist eller så skriv inget alls


    Okej jag spelar med.

    Din kvinna verkar ha noll koll. En penis på 20 cm är inte liten i någon bemärkelse. Tvärtom, du är faktiskt extremt lång. Omkretsen är däremot något smal i jämförelse eftersom den är tämligen normal.

    Om du kvinna tycker att hon inte känner något med din penis i henne, så är det definitivt inte din penis det är fel på utan på henne.  Det verkar rimligt med tanke på att hon redan en gång sökt vård för att hon upplever att sakna känsloförnimmelser i sin vagina och har försökt att experimentera med olika dildos för att försöka begripa vad som fattas.

    Jag är ingen läkare, men kan det vara något neurologiskt? Jag tycker att hon ska gå vidare med detta inom sjukvården och inte låta sig bli avfärdad så lätt.
  • Anonym (Hur)
    Anonym (vill veta) skrev 2022-08-09 10:32:24 följande:

    Det är faktiskt inte påhitte. Folk här verkar inte ha respekt eller tro till andras problem. Någon som har spelar psykolog och säger att jag vill ha en bekräftelsebehov.

    Allt kom när hon var hemma själv. Hon försökte test använda dildo när hon var hemma själv. min kuk anser jag som normal grov men lång. Hon har   gått omkringen å sökte läkare för hon kännde sig stor i vagina, att hon inte känner så bra som för. läkaren sa att hon är är normal och borde känna bra. Anledning att hon söker hjälp hade å göra med att hon opererats där tidigare efter att hon fått barn. Alla läkare sa att hon är normal å borde känna då hon träffade många läkare även utomlands. Hon la skulden på sig själv att hon inte känner så bra som förr. Häromdagen tänkte hon använda en grövre dildo å hon kände mkt bättre än med min kuk så hon har listat ut att min kuk kanske är för smal för henne att känna så bra å kanske hon sökte på fel sida och det är jag som är problemet. Vi försökte tsm diskutera problemet så jag kan hjälpa henne å ge henne bättre sex då kom fram det prat om tidigare ex när jag sa att jag vet att min kuk är normal stor å även kan betraktas som stor då är jag 20cm. Hon sa starkt emot att din är inte stor. ( Hon kopplar till de tidigare hon haft sex med 4 st ) Det visade sig att alla var grövre än mig å hon tänkte kanske de e derför hon inte känner lika mkt.  ( Jag var nyfiken å fråga om henns tidigare ex hade som mig eller grövre ) För jag vill komma fram till problemet. 

    Jag har faktiskt mått så dåligt att hon råkade ha ex med grövre kukar även om sex inte allt men jag känner mig slal varje gg vi har sex å jag slutade tända på henne. 

    Jag vill bara veta hur andra upplever en på 20 cm med 13 i omkrets för tydligen är den smal enligr min tjej ( hon sa inte det direkt att den är för smal för henne men jag förstår ju det) . 
    Kan en kvinna som har 3 barn å haft ex med grova kukar att känma bra med en mindre kuk? 

    Sluta ni dö å svara på frågan ist eller så skriv inget alls


    Hur ska du ha det? Är den 12 i omkrets eller 13? Det är rätt stor skillnad på en cm i omkrets. har du 13 i omkrets är det ju absolut över medel. 
  • Anonym (Hur)
    RalfFarley skrev 2022-08-09 08:09:13 följande:

    Skulle nog säga att din är lite större än medel. 
    Se text nedan från RFSU.

    // Cool


    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på cirka 2 300 vuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (alltså när de hade stånd). I den undersökningen framkom det att:


    95 procent hade en penis som var mellan 9 och 22 cm
    1 procent hade längre än 22 cm
    4 procent hade en penis som var mindre än 8 cm
    De allra flesta, 75 procent, av alla penisar var mellan 12 och 18 cm
    Medellängden var 15 cm

    Allt räknat vid stånd och mätt från blygdbenet på ovansidan av penis.


    När det gäller omkretsen kom man fram till följande:


    De flesta låg mellan 8 och 12 cm i omkrets
    Medelomkrets 10 cm

    Alltså när dom säger att man ska mäta från blygdbenet på ovansidan av snoppen. Hur menar dom då? Man ska väl inte pressa in linjalen in i kroppen?? Jag testade med Tumstock. Mäter jag där jag ser kuken börja så är det ett visst mått, men trycket jag in linjalen hårt i kroppen så blir den ju nästan 2-3cm längre. Men det gjorde skitont och inte tusan kan det räknas som min kuk? Jag kommer ju inte in så långt i en kvinna När vi har sex.


    hur menar dom egentligen med blygdbenet? 

  • Anonym (Hur)
    Anonym (Bamse) skrev 2022-08-09 11:59:49 följande:
    Okej jag spelar med.

    Din kvinna verkar ha noll koll. En penis på 20 cm är inte liten i någon bemärkelse. Tvärtom, du är faktiskt extremt lång. Omkretsen är däremot något smal i jämförelse eftersom den är tämligen normal.

    Om du kvinna tycker att hon inte känner något med din penis i henne, så är det definitivt inte din penis det är fel på utan på henne.  Det verkar rimligt med tanke på att hon redan en gång sökt vård för att hon upplever att sakna känsloförnimmelser i sin vagina och har försökt att experimentera med olika dildos för att försöka begripa vad som fattas.

    Jag är ingen läkare, men kan det vara något neurologiskt? Jag tycker att hon ska gå vidare med detta inom sjukvården och inte låta sig bli avfärdad så lätt.

    Hur tänker du när du skriver att ts är EXTREMT lång och samtidigt smal i jämförelse? Hänvisar du till hans 12cm i omkrets eller i ett annat inlägg när han skriver 13cm? 


     


    här har du fakta: 


    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på cirka 2 300 vuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (alltså när de hade stånd). I den undersökningen framkom det att:


    95 procent hade en penis som var mellan 9 och 22 cm

    1 procent hade längre än 22 cm

    4 procent hade en penis som var mindre än 8 cm

    De allra flesta, 75 procent, av alla penisar var mellan 12 och 18 cm

    Medellängden var 15 cm

    Allt räknat vid stånd och mätt från blygdbenet på ovansidan av penis.


    När det gäller omkretsen kom man fram till följande:


    De flesta låg mellan 8 och 12 cm i omkrets

    Medelomkrets 10 cm

    Måtten togs vid roten av penis.


    Studier visar att det inte brukar finnas några samband mellan storleken på penis och hur nöjd man är med sitt sexliv. Många som har frågor om kuken undrar också om storleken på penis i slakt tillstånd.

  • Anonym (Suck)

    Du har uppenbarligen jättekuk! Grattis!

    Stäng tråden.

  • Anonym (Normalt)

    Hur normalt är det att sitta och prata med sin tjej om hennes tidigare killar och deras kukar?

    Har inte relationen problem innan så lär den få det efter sådana diskussioner.

    I övrigt så luktar det lite troll i trådstarten. Haha :)

  • Mister

    Haha min är ju 16 i omkrets, då har jag en onormalt grov då????????, och den finns ju inte egentligen då.

Svar på tråden Är 20×12 defineras som stor kuk?