• Anonym (rgg)

    Muskler, stor fjong och sportbil allt som behövs eller?

    För att locka till sig honorna?

  • Svar på tråden Muskler, stor fjong och sportbil allt som behövs eller?
  • Anonym (Knappast)

    För en man som tror det skulle det inte räcka. 

  • Anonym (Tjej)

    Muskler - jag gillar killar som tar hand om sin hälsa men riktiga myskliga gymkillar signalerar mer självupptagenhet och väldigt mkt tid spenderat i gym, vilket går fetbort. Sedan tar många olika preparat som kan göra män aggressiva. 

    Stor fjong - inte för stor bara. 

    Sportbil - ytligt och dyrt.

    Allt som allt skulle en muskulös kille med sportbil inte intressera mig ett dugg som livspartner. Alla killar jag haft relationer med har haft olika storlekar på fjongen och det har inte haft någon avgörande faktor. 

  • Anonym (Grey)

    Pengar har alltid locka kvinnor, och kommer mest troligt alltid o göra det.

    Ta bara fifty shades of grey, en kille med taskig kvinnosyn, tjejen får både smisk, fastbunden, hårdhänt behandlad, även om hon ofta inte samtyckt, kan hon inte sluta tänka på sexet hon fick.

    Men kvinnor älskar filmen o böckerna, dom älskar läsa allt detta snusk, med dom rätt kombinationer, pengar o glamor blandat med hård sängkammar behandling.

  • PernillaPG
    Anonym (Grey) skrev 2022-08-09 16:39:10 följande:

    Pengar har alltid locka kvinnor, och kommer mest troligt alltid o göra det.

    Ta bara fifty shades of grey, en kille med taskig kvinnosyn, tjejen får både smisk, fastbunden, hårdhänt behandlad, även om hon ofta inte samtyckt, kan hon inte sluta tänka på sexet hon fick.

    Men kvinnor älskar filmen o böckerna, dom älskar läsa allt detta snusk, med dom rätt kombinationer, pengar o glamor blandat med hård sängkammar behandling.


    Fick lånat den där  "fifty shades of grey" men det var inte min grej med den typen av killar.
  • Anonym (lll)
    Anonym (rgg) skrev 2022-08-09 11:28:47 följande:
    Muskler, stor fjong och sportbil allt som behövs eller?

    För att locka till sig honorna?


    var du tvungen att göra en spinoff-tråd på den där du fick denna idé ifrån. Den var väl tillräckligt fånig. 
  • Anonym (H)

    Den kombinationen imponerar inte på mig. Stor kuk kan man ju inte påverka då man ju  är skapt som man är. Men för stora muskler har jag svårt för då det i mina ögon står för fåfänga, vilket jag har mycket svårt för. Är totalt ointresserad av bilar. 

  • mammabitch
    StudierKemi skrev 2022-08-09 12:06:25 följande:

    Byt ut "sportbil" mot gemensamt hobby, så blir det hela genast mycket intressantare  ;)


     och muskler mot humor ovh empati
  • Anonym (Nä tack)

    Stora gym-muskler tycker inte jag är attraktivt. Jag gillar riktiga muskler som är skapade av arbete. Muskler som är starka på riktigt och inte bara för syns skull. Gillar inte fåfänga män. 

    Stor kuk intresserar inte heller. Jag är inte särskilt intresserad av kuk övht. Hellre en tunga och fingrar som vet vad dom gör. 

    Jag har inget intresse av sportbilar alls. Jag kan däremot imponeras av män som renoverat och fixat upp gamla veteraner riktigt snyggt. 

    Jag gillar smarta, händiga män med snälla ögon, breda axlar som inte lider av mindervärdeskomplex. Män med mindervärdeskomplex ska man hålla sig borta från då det kan ge sig i uttryck på väldigt obehagliga sätt. 

  • Ukklavek
    Anonym (Tandlös) skrev 2022-08-09 14:25:58 följande:
    Fina tänder? Är det dollargrinet du är ute efter? Dåliga tänder är en statusmarkör om något.
    Fina, jämna, naturliga tänder är en riktig game-breaker för mig.
  • Anonym (Grey)
    PernillaPG skrev 2022-08-09 17:18:53 följande:
    Fick lånat den där  "fifty shades of grey" men det var inte min grej med den typen av killar.
    Du menar en stinkande rik kille.

    Tar man filmens budskap så var det helt ok (nästan) att vara ett svin bara för att han hade gott om pengar, Pengarna blev en förlåtande faktor.

    Men tyvärr stämmer mycket in i verkligheten, det är inte lätt o levt med en som har pengar för att sedan bli ihop med en som inte har pengar, man kan inte resa på samma sätt, ta ledigt osv många berättar att det är som att klockorna stannar hur bra killen än är, möjligheterna o äventyren väger mer, samt det skapar även minnena o upplevelserna.
Svar på tråden Muskler, stor fjong och sportbil allt som behövs eller?