• Ufferolle

    Vem hissar sin partner mest kroppslig och sexualitet på tex BC

    jag hyllar min tjej både kroppsligt och sexuellt när det kommit upp när vi haft flersamhet  tex på BC men aldrig fått något liknande tillbaka av min tjej, verkar vara så här rakt igenom sådant när jag pratar med andra, hur är era erfarenheter av sådant, hyllar tjejen er killar är är det bara ni som gör det för tjejerna och varför är det så?

  • Svar på tråden Vem hissar sin partner mest kroppslig och sexualitet på tex BC
  • Ufferolle
    Anonym (:)) skrev 2022-08-10 03:21:10 följande:

    Jag hyllar min man!!!


    Härligt att höra, din man är en lycklig man då, så när ni skriver med andra eller prata med andra så säger du som tex kolla in min man hur snygg han är osv?
  • Anonym (Ord)

    Så det räcker inte att hon genuint visar det till dig? Att hon tycker att du är den bästa av alla, att du är den snyggaste eller sexigaste. Det är att hon säljer in dig hos dem andra som räknas? Att de andra tycker det, inte hon? Tycker att om min partner genuint visar att det är mig den vill ha så spelar det ingen roll vad de andra tycker. Ord är värdelösa utan handling.

  • Ukklavek

    När vi varit på klubb så har jag bara penetrationsex med min man för han är snyggast och bäst för mig.

  • Anonym (:))
    Ufferolle skrev 2022-08-10 14:50:39 följande:
    Härligt att höra, din man är en lycklig man då, så när ni skriver med andra eller prata med andra så säger du som tex kolla in min man hur snygg han är osv?
    Inte riktigt, behöver inte lägga det på andra! Men jag berättar hur snygg JAG tycker han är, hur bra vi samarbetar, att jag älskar hans hållning, hur härligt det är att krypa in i hans famn och hur grymt bra han är på att kyssas. Typ...
Svar på tråden Vem hissar sin partner mest kroppslig och sexualitet på tex BC