• KimLinnefeldt

    Vad har du vågat med din sambo?

    Det blir lätt slentrian i sängen och en del drömmer om eller förverkligar otrohet. Ett annat sätt att öka spänningen är att utmana sig själv och partnern, våga blotta sina hemliga sidor för den andra, säga och göra saker som man inte vågat.

    Vad har du vågat och vad ledde det till?

  • Svar på tråden Vad har du vågat med din sambo?
  • Anonym (Kissig)

    Jag har tyvärr inget att tillägga på denna punkten men jag har iaf äntligen vågat och tagit initiativet och startat min blogg KISSIG, det är jag som är kissnödig inflika situationer och så rankar jag dem! Tex sitter på bussen är kissnödig, skulle säga kissnödig nivån 5 av 10. 


    Det krävs mycket mod att blotta sig så och ens känslor 

  • Anonym (K)
    Anonym (Kissig) skrev 2022-08-10 10:01:15 följande:

    Jag har tyvärr inget att tillägga på denna punkten men jag har iaf äntligen vågat och tagit initiativet och startat min blogg KISSIG, det är jag som är kissnödig inflika situationer och så rankar jag dem! Tex sitter på bussen är kissnödig, skulle säga kissnödig nivån 5 av 10. 


    Det krävs mycket mod att blotta sig så och ens känslor 


    Vad går det ut på? Att du ska våga vara så kissnödig som möjligt utan att kissa på dig eller vad?
    kan du länka?
  • New  Dawn
    KimLinnefeldt skrev 2022-08-10 07:16:23 följande:
    Vad har du vågat med din sambo?

    Det blir lätt slentrian i sängen och en del drömmer om eller förverkligar otrohet. Ett annat sätt att öka spänningen är att utmana sig själv och partnern, våga blotta sina hemliga sidor för den andra, säga och göra saker som man inte vågat.

    Vad har du vågat och vad ledde det till?


    Jag har inga "hemliga sidor", eller något jag skulle vilja "våga göra"
    Det var ju iofs inte svar på din fråga, men jag svarar ändå, då vissa verkar tro att alla går och fantiserar om hemliga saker. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • PernillaPG
    Vad har jag vågat med en sambo var frågan...
    När jag blev sambo för första gången så skulle vi passa hans föräldrars hus.
    Vi skulle bo där i två veckor, vilket var häftigt.
    Huset låg högt, hade en jättestor altan med staket i trä runt om.
    Blev att vi testade att sexa på altanen olika tider på dygnet under dessa veckor.

    Var väldigt busigt. Lite stickor i fötterna var väl det ända tråkiga. 
  • Anonym (ballekalle)

    Berättade för min fru att jag går igång på Ladyboys och tyckte vi skulle försöka komma i kontakt med en.
    Till min förvåning blev det inget blankt nej.
    Utan hon bad mig söka, har tyvärr inte lyckats komma i kontakt med någon.

  • Anonym (Såkandetgå)

    Hade sex med min sambo samt två av hennes väninnor samtidigt. Det var härligt och något min sambo drömt om länge. Alla tre är bi/binyfikna. Härliga minnen! 

  • PernillaPG
    Anonym (ballekalle) skrev 2022-08-10 13:27:06 följande:

    Berättade för min fru att jag går igång på Ladyboys och tyckte vi skulle försöka komma i kontakt med en.
    Till min förvåning blev det inget blankt nej.
    Utan hon bad mig söka, har tyvärr inte lyckats komma i kontakt med någon.


    Det var ju lite kinky. Öppensinnad fru du har.
  • PernillaPG
    Anonym (Såkandetgå) skrev 2022-08-10 13:36:29 följande:

    Hade sex med min sambo samt två av hennes väninnor samtidigt. Det var härligt och något min sambo drömt om länge. Alla tre är bi/binyfikna. Härliga minnen! 


    Ja det var ju vågat av er att bjuda in två vänninor till detta. 


    Var ju bra att dom var binyfikna, annars hade du fått vara karl x 3 !

  • PorterPelle

    Verkar som många här går och har hemligheter för varandra och min erfarenhet är att det är det som förstör fårhålöanden. Prata med varandra om vad ni vill och fantiserar om så får ni det mycket bättre. Ha inga förbud mot den andres fantasier utan ta in dem med öppet sinne. Med det sagt behöver de inte genomföras men att inte lyssna gör att den andre inte vill eller vågar berätta om något annat. Vi har inga förbud utan litar helt på varandras kärlek och njuter av sex med andra tillsammans i alla möjliga former utan tabun. 

  • PorterPelle

    ANONYM (SÅKANDETGÅ) SKREV 2022-08-10 13:36:29 FÖLJANDE:


    Hade sex med min sambo samt två av hennes väninnor samtidigt. Det var härligt och något min sambo drömt om länge. Alla tre är bi/binyfikna. Härliga minnen 
    PernillaPG skrev 2022-08-10 14:05:53 följande:

    Ja det var ju vågat av er att bjuda in två vänninor till detta. 


    Var ju bra att dom var binyfikna, annars hade du fått vara karl x 3 !


    Min fru bjöd med en av sina väninnor på sexklubb när vi skulle gå en gång eftersom hon blev nyfiken när vi berättade om vad vi gjorde när vi "var bortresta" flera helger i rad. När vi kom dit träffade väninnan i sin tur en av sina väninnor där av en slump och vi hade en underbar natt med varandra och några andra personer som gjorde oss sällskap till och från under natten. Älskar att vi vågar tillsammans 
  • Anonym (Miss)

    Kollat på andra män i webcam när han satt bredvid mig och tittade när jag smekte mig själv. Han sprutade över mig sen fortsatte jag cama. 

  • Anonym (...)
    PorterPelle skrev 2022-08-10 17:46:52 följande:

    Verkar som många här går och har hemligheter för varandra och min erfarenhet är att det är det som förstör fårhålöanden. Prata med varandra om vad ni vill och fantiserar om så får ni det mycket bättre. Ha inga förbud mot den andres fantasier utan ta in dem med öppet sinne. Med det sagt behöver de inte genomföras men att inte lyssna gör att den andre inte vill eller vågar berätta om något annat. Vi har inga förbud utan litar helt på varandras kärlek och njuter av sex med andra tillsammans i alla möjliga former utan tabun. 


    Det här tror jag mycket på! Min och frugans relation började genom en himla massa skrivandes fram och tillbaka och vi tror båda att vi har det att tacka för mycket! Allt vi tänkte på där och då, skrev vi till varandra. Så om någon i dagsläget får en idé bollar vi den med den andre och bestämmer om vi vill testa, vilket vi oftast vill... 
  • KimLinnefeldt

    Någon som kan berätta om ett "genombrott"? Vågade inte, var hämmad, tog mod till mig (efter ett par glas vin kanske) och avslöjade... Vilket ledde till...

  • PorterPelle
    Anonym (...) skrev 2022-08-10 21:21:42 följande:
    Det här tror jag mycket på! Min och frugans relation började genom en himla massa skrivandes fram och tillbaka och vi tror båda att vi har det att tacka för mycket! Allt vi tänkte på där och då, skrev vi till varandra. Så om någon i dagsläget får en idé bollar vi den med den andre och bestämmer om vi vill testa, vilket vi oftast vill... 
    Att skriva och chatta när man inte känner varandra är kanske lättare. Man är mer anonym bakom tangentbord än öga mot öga och då får man inte de drömmande blickar man är rädd för. Våga lyssna utan att dömma och säg ja eller nej när lyssnandet är färdigt istället för mitt i. 
  • PorterPelle
    KimLinnefeldt skrev 2022-08-11 06:45:13 följande:

    Någon som kan berätta om ett "genombrott"? Vågade inte, var hämmad, tog mod till mig (efter ett par glas vin kanske) och avslöjade... Vilket ledde till...


    De "nybörjarpar" vi ofta stöter på när vi är på klubbar har vågat och tagit mod till sig. De har ofta trott att den andra inte vill och när de pratat med varandra efter 10 år har båda varit nyfikna och så vågar de prova. De upptäcker att det inte är farligt och att fördomarna de haft var fel. Sen njuter de med andra fler gånger. Men naturligtvis finns de par där den andra blivit övertalad av den andra och då blir det ofta fel och de går hem med ett sargat förtroende för varandra. Så se till att PRATA och gör bara det båda vill. 
Svar på tråden Vad har du vågat med din sambo?